Kapitel 9

347 13 1
                                    

Jeg vågnede op i en seng, det sidste jeg kunne huske var, at jeg havde været henne, hos Anthon for at snakke med Thor. Jeg lå stadig med lukkede øjne. Der var en der lå og nussede min mave. Jeg åbnede øjnene og kiggede op i Thors øjne. Var det hele bare en drøm?
"Undskyld" Hviskede han.
Nå pis.
"Thor" Hviskede jeg.
"Jeg mener det, hvis jeg bare havde lyttet til dig, var det her aldrig sket" Sagde han og fældede en tåre.
Græd han virkelig?
"Nej Thor, det er min skyld" Sagde jeg.
Jeg tog min hånd op til hans kind og tørrede hans tåre væk.
"Thor, hvis du vil lytte, så kan jeg forklare alt" Sagde jeg.
"Lad os få noget at spise først" Sagde Thor.
Jeg nikkede og satte mig op.
"D/N" Sagde Thor og tog min hånd.
Jeg kiggede hen på ham.
"Undskyld jeg sagde alt det der" Sagde han.
"Nu står vi vel lige" Smilte jeg.
"Bliv her, så henter jeg noget mad til dig" Sagde han og rejste sig.
Jeg satte mig tilbage i sengen. Kunne jeg virkelig fortælle ham det her? Altså hvis han noglesinde, fortalte nogle om det ville jeg jo blive slået ihjeld? Thor kom op med noget mad til mig.
"Skal du ikke have noget?" Spurgte jeg.
Han rystede på hovedet. Jeg kiggede på klokken.
"Hvor lang tid har jeg lige sovet?" Spurgte jeg.
"12 timer" Svarede Thor.
"Shit" Hviskede jeg.
Thor sad bare og kiggede på mig. Virkelig ubehageligt, når han ikke selv spiste noget.
Jeg satte min tallerken væk, jeg var ikke rigtig sulten.
"Skal du ikke have mere?" Spurgte Thor.
"Jeg er ikk sulten" Svarede jeg.
Jeg tog en dyb indånding.
"Thor, du skal virkelig love at du ikke fortæller nogle om det her" Sagde jeg.
Han tog min hånd.
"Det vil jeg aldrig gøre!" Sagde han.
"En formiddag for mange år siden, sad jeg og spillede et brætspil, med min mor, far og storebror, tvillingerne lå oppe på mit værelse og sov, vi var så glade og lykkelige" Begyndte jeg.
Jeg holdte en kort pause, for lige at få styr på mine tårer.
"Jeg ville gå op på mit værelse, for at tjekke til pigerne, om de stadig sov, jeg gjorde alt for dem, de betød alt for mig, nok også siden jeg var 3, har jeg drømt om selv at få børn, men det er ikke en del af det her.." Jeg holdte igen en kort pause.
Jeg tørrede tårene væk fra min kind. Thor sad fuldstændig koncentreret og lyttede.
"Da jeg så kom ned.." Fortsatte jeg men stoppede så.
Tårene væltede ned af mine kinder.
"Undskyld Thor, men jeg kan ikke" Græd jeg og løb ud på hans badeværelse.
Jeg satte mig på hans gulv op af væggen og begravede mit ansigt i mine hænder. Thor bankede på døren.
"D/N, må jeg kommer ud?" Spurgte han.
Jeg svarede ikke.
Døren blev åbnet og Thor satte sig ved siden af mig.
"Jeg er her for dig" Hviskede Thor og lagde sin arm om mig.
"Undskyld Thor, men jeg kan altså ikke" Sagde jeg og lagde mit hovede på hans skulder.
Thor kyssede min pande og lagde sit hovede på mit.
"Jeg er klar, når du er klar" Hviskede han.

Hey venner. Jeg ved ikke lige hvor mange kapitler der kommer den næste uge. Jeg skal self nok sørge for at få skrevet lidt, men jeg tager på ferie, så jeg når nok ikke så meget.

You're all i need -CityboisWhere stories live. Discover now