II

1.4K 125 20
                                    

sg514367: Cześć. Widzę, że jesteś dostępna :)

Wiadomość została wyświetlona.

princessofdarkness: Tak, akurat mam chwilę czasu. Tak w ogole to cześć.

sg514367: Mam nadzieję, że nie przeszkadzam?

princessofdarkness: Nie, w sumie chciałam do Ciebie napisać już po południu, ale jakoś nie wiedziałam, od czego zacząć.

Bycie odporną na świat zewnętrzny dobrze Ci wyszło, złotko.

10 minut później.

Wiadomość została wyświetlona.

sg514367 pisze...

sg514367: Wystarczy zwykłe "cześć" :) Może się trochę lepiej poznamy? Oczywiście nie będę naciskał ;) Co Ty na to?

sg514367: Ja zaczynam. Mam 17 lat, chodzę do liceum Karasuno, uwielbiam siatkówkę, kebaby i książki :)

Jezu, co mogłabym napisać o sobie?! Nie panikuj, dziewczyno, nie panikuj... Przecież nie robie nic ciekawego... Zaraz... Co on napisał? Dobrze widzę? KSIĄŻKI?!

princessofdarkness: Ja też kocham książki! Jaka jest Twoja ulubiona seria? Kto jest/był Twoim ulubionym autorem brytyjskim? Kim jest Twoja ulubiona postać z ukochanej sagi? Jaki styl narracji wolisz? Ile książek przeczytałeś w tym roku, miesiącu, tygodniu, życiu? Popularne czy mniej znane? Peeta czy Gale?

Nim się opamiętałam i z powrotem włączyłam myślenie, mechanicznie wcisnęłam enter. Co ja najlepszego zrobiłam?! Pewnie zaraz mnie usunie, zablokuje i zgłosi na 112! A to wszystko przez słowotok spowodowany jednym wyrazem... Książki.

Wiadomość została wyświetlona.

sg514367: Ty też?! Myślałem, że nie znajdę nikogo takiego na tym czacie! Nie powiem, zaskoczyłaś mnie :) A wracając do pytań... Igrzyska Śmierci, Agatha Christie, Prim, trzecioosobowa, nie liczę, ale w tym miesiącu chyba trzy, kończę czwartą, to i to, Peeta :D Twoja kolej :)

Serce zaczęło bić mi jak oszalałe. Chyba jednak nie wziął mnie za idiotkę. Ale mniejsza z tym, ile cudowności! IŚ <3 Christie <3 Peeta <3 Szkoda, że okazywanie uczuć w prawdziwym życiu nie jest takie proste. Znak mniejszości i trójka. Więcej niż tysiąc słów. Ahh, ten moj sarkazm...

princessofdarkness: Więc tak... Harry Potter, Jane Austen, Adrian, pierwszoosobowa, rok - 73, miesiąc - kończe 5, tydzień - 2, życie - 439,75. Mniej więcej Uwielbiam wszystkie, Peeta.

sg514367: Wow. Dziewczyna z tak wspaniałm gustem przez te wszystkie lata zdołała się przede mną ukryć? :)))

After all this time? Always, said Snape <3

princessofdarkness: A tam wspaniałym... Czytam wszystko, co wpadnie mi w ręce :)

Może jednak uda mi się z nim zaprzyjaźnić?

sg514367: Jeśli tak mówię, to tak jest :* Wybacz, ale niestety muszę już spadać, no wiesz, siostra i te sprawy. Do przeczytania, Princess-sama :)

Speszyłam się. Princess-sama? Ignorując wewnetrzny konflikt, rozsiadłam się wygodnie w moim ulubionym fotelu, by wziąć się za ostatnich sto stron GNW. Ciekawe, co stanie się po powrocie do domu? W nastepnym momencie całkowicie zatraciłam się w perypetiach Hazel i Gusa.

Sugawara Kōshi x OC [CHAT]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz