V

979 133 17
                                    

Był wieczór. Piątek szybko mi zleciał - pobudka, szkoła, trening, mecz sparingowy. Właśnie wracałem do domu, cały obolały po, koniec końców, wygranym secie z Fukurodani. Przeczesałem włosy palcami, by pomimo tego dzisiejszego rozgardiaszu, na mojej głowie pozostał artystyczny nieład i ruszyłem przed siebię. Nim się obejrzałem, przekroczyłem próg i z uśmiechem oznajmiwszy mamie, że wróciłem, poszedłem do siebie. Od razu wziąłem książkę, usiadłem wygodnie na łóżku, włączyłem lampkę i zagłębiłem się w historii Rose i Lissy.

5 godzin później

Oczy powoli mi się zamykały, ale uparcie czytałem dalej. Nie myślałem, że to aż tak mnie zainteresuje. Nie mogę zasnąć, dopóki nie skończę.
Po chwili do mojego pokoju wkroczyła mama, jak zwykle zapomniwszy zapukać, z pytaniem, kiedy się położę. Ehh. Przecież mam już 17 lat, jest dopiero pierwsza w nocy, a w dodatku jutro - w sumie dzisiaj - jest sobota. Chyba taki urok rodzicielek? Powtórzyłem jej to, dodając standardową formułkę pt. "Jeszcze tylko jeden rozdział". Mimo wszystko nie zamierzałem odkładać lektury. Mama doskonale o tym wiedziała, więc po chwili się poddała, mówiąc jedynie "dobranoc".
Nareszcie mogłem w spokoju poznać zakończenie "Akademii..."! W następnym momencie wyłączyłem się, dając się pochłonąć powieści.

Godzinę później

sg514367: Nieeee! Właśnie skończyłem pierwszą część :c Minęła o wiele za szybko! Mam nadzieję, że Mead nie uśmierci Masona...? Błagam, powiedz, że nie...

Wiadomość została wyświetlona.

Princessofdarkness pisze...

princessofdarkness: Ja nic nie wiem... :) Bierz się za następną część. Jestem ciekawa Twojej reakcji na Adriana.

sg514367: Chciałbym, ale rano wpadnie kolega z drużyny i chciałbym być na chodzie :D Nadrobię wieczorem :)
PS Czemu jesteś na chacie o 3:30? :D

princessofdarkness: Czyżby ten sławny libero?
PS Akurat czytałam ebooka na laptopie, więc od razu dostałam powiadomienie.

sg514367: Niestety muszę Cię zawieść, tym razem to nasz drugi, główny rozgrywający, Tobio :) Będziemy ćwiczyć wystawianie w 1. tempie, kiedyś na pewno wyjaśnię Ci, o co w tym chodzi, ale zasypiam i teraz już naprawdę muszę iść, wybacz :///
PS Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony "Akademią..." :D

princessofdarkness: W takim razie teraz moja kolej na wywiązanie się z obietnicy. Mam 16 lat. Dobranoc, Suga-kun.

Nim zdążyłem odczytać najnowszą wiadomość, zasnąłem z laptopem na kolanach i lampką świecącą mi prosto w oczy.

*********************

Ktoś to w ogóle czyta? :') Jeśli tak, byłbym naprawdę bardzo, ale to bardzo wdzięczny za kilka komentarzy z opiniami albo radami, co poprawić, zmienić, dodać, zlikwidować :)

Sugawara Kōshi x OC [CHAT]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz