Ze specjalną dedykacją dla Nefilim20012 <3, która jest chora (życzcie jej zdrowia, proszę!) i dedykacją CarioHD, która chyba już nie chce mnie znać...
3:35
sg514367: Co takiego, Princess-sama?
princessofdarkness: Przepraszam. Naprawdę. Nic takiego, Suga-kun.
sg514367 pisze...
princessofdarkness: Nie powinnam była tego pisać. Wiem, że powiedziałeś, że mogę powiedzieć Ci wszystko, ale... to by było za dużo na jeden raz.
sg514367: A może nie jestem taki słaby, jak myślisz? :)
princessofdarkness pisze...
sg514367: BO NIE JESTEM!
sg514367: Tak myślę! No więc?
princessofdarkness: Suga-kun, stop.
Wiadomość została wyświetlona.
princessofdarkness: NIE JESTEŚ słaby. Nigdy tak o sobie nie myśl, błagam. A to co się „stało" (a nic takiego się nie stało), nie jest niczym nowym, więc nie ma co się spieszyć z opowiadaniem tego.
sg514367 pisze...
sg514367: Mayo, boję się...
sg514367: Po prostu pamiętaj, że zawsze, ale to ZAWSZE, będę przy Tobie.
sg514367: Wiesz co?
Wiadomość została odczytana.
princessofdarkness: Hmm?
sg514367: Jesteś dla mnie cholernie ważna, Princess-sama.
Wiadomość została wyświetlona.
sg514367: I pomimo tego, że to, że nie mogę pomóc nie daje mi spokoju, zrobię wszystko, co w mojej mocy, bo poprawić Ci humor i pomóc w pokonaniu tej strasznej choroby.
sg514367: Tylko proszę, Princess-sama.
sg514367: Daj sobie pomoc i nie odtrącaj mnie.
princessofdarkness pisze...
princessofdarkness: Suga-kun... To wyznanie było... nie wiem co powiedzieć...
sg514367: Powiesz po prostu to, co czujesz :)
princessofdarkness: A wiem powiem, że dla mnie też jesteś cholernie ważny. Dziękuję za wszystko... też za to, że poprawiłeś mi humor. Na tyle, na ile się dało.
Wiadomość została wyświetlona.
sg514367: <3
princessofdarkness pisze...
sg514367: Nie ma za co :D
Oj jest... Po tym co zrobiłam, jest. To wszystko jest bardzo dziwne... Odkąd poznałam tego chłopaka... Prawie wszystko stało się inne... Do dzisiaj brałam leki i wszystko było prawie że „dobrze". Dzisiaj miałam bardzo dużego doła, a on... pomógł. Dzięki niemu odłożyłam żyletkę.
princessofdarkness: I nie martw się, jutro mama zrealizuje receptę na kolejne opakowanie.
princessofdarkness: PS Mylisz się, złotko.
Wiadomość została odczytana.
princessofdarkness: Ja już spadam, Suga-kun. Dobranoc >.<
sg514367 pisze...
sg514367: Dobranoc, Princess-sama :)
Wiadomość została odczytana.
princessofdarkness pisze...
princessofdarkness: <3
Wiadomość została odczytana.
Tak, to kontynuacja.
CZYTASZ
Sugawara Kōshi x OC [CHAT]
FanfictionKlikając "połącz" automatycznie akceptujesz regulamin oraz łączysz się z losowo wybraną osobą. Połączono z użytkownikiem sg514367. Rozpocznij rozmowę, pisząc "cześć". "Cześć"? Ktoś tak jeszcze w ogóle mówi? Raz kozie śmierć. princessofdarkness: Cześ...