Haram!

432 27 9
                                    

Hep dizilerde okul aşkları oluyordu acaba benim de olur mu? Yarı döneme az kaldı okulda gördüğüm kadarıyla tipim olan erkek yoktu kızlardan duyumlarım dan biri 'yakışıklı olanlar dışarıya çıkmıyormuş' ah neden onu yerler mi diye anlamadım ki? Yoksa vampirler güneş tenlerini mi yakıyor? Aklımda deli sorular. Sınıfa girdim herkes birşeylerle uğraş için de erkeklerin bazıları uyuyordu sırama oturdum Chanyeol daha gelmemiş di kesin ilk ders geç kalacaktı herzaman olduğu gibi.

Luhan bütün ihtişamıyla müzik dinliyordu. Bu çocuk benden nasıl güzel olabiliyor? Onu süzdüğünü fark edince "Ah çok yakışıklıyım dimi?" Dedi gülerek. Kabul yakışıklı ve derslerinde de başarılı ama çok mükemmel tipim değil. "Çok mükemmelsin" dedim. "O zaman... çıkalım" Ah! Serseriye bak hele sanki merdiven den çıkıyor sanki kereste. "Tipim değilsin" dedim gözlerimi devirdim. "Ne! Ben çok yakışıklıyım, çok çalışkanım ve insanlara iyi davranıyorum neyi mi beğenmedin?" Dedi "Sorun da bukadar mükemmel olmanda senin kadar mükemmel değilim!" Dedim gülmeye çalışırken Chanyeol herzaman ki gibi sertce içeriye girdi "Lan! O beni seviyor!" Dedi saçlarımı bozdu. Luhan ve Chanyeol ilkokul arkadaşlarım bazı günler fazlasıyla korumacılar bazı günler, kız arkadaşları gibiyim bundan hoşlanıyor olmalılar ama benim sevgili bulmama engel oluyorlar dı..

Hoca nın arkasından Kate ve Harin sıraya oturdu. Harin çok iyi arkadaşız Kate ile arkadaşız sadece ona güvenmek de emin olamıyorum belkide benden güzel olduğu içindir, kıskandım tamam.

"Saçımla oyna" Masayla ilişki yaşayan Chanyeol fazla konuşmadan saçlarıyla oynamaya başladım ellerimle Kıvırcık yapmaya çalışıyordum sorun şu ki olmuyordu acaba hergün geç kalmasının nedeni saçlarını düzleştiriyor olması mı? Neden ben bu kadar mükemmel değilim saçlarım düz ama kullanmasını bilmiyorum, boyum 178 boyumu kullanmasını bilmiyorum hiçbirşey bilmiyorum!

Kendi kendime tiriplere girdim sınıfın kapısı çaldı. Müdür girince Chanyeolu dürtdüm. Müdürün arkasından manken gibi biri girdi bir sen eksiktin "Bu ne lan fasulye sırıgı gibi" dedi. Bütün sınıf gülmeye başladı komik di "Kendi boyuna baksana" dedi Kate gözlerini bize dikti. "Kendime bakıyorum ben Basketbolcuyum!" Bana dikmeye başladı gözlerini de şimdi ne oluyoruz şimdi. "Sen!" Beni gösteriyor şimdi de. "Kesin, sen de kendini tanıt" dedi bütün gücüyle bağırdı. "Benim için kavga etmenize gerek yok, Oh Sehun tanıştığıma memnun oldum" dedi ukala kendine ne sanıyor du serseri! Duvar kenarına oturdu sınıfı süzmeye başladı zil de çaldı. Başlıyoruz kavgaya bu kızların benimle sorunu ne anlamış değilim yani söylemiyorlar benim ne suçum var. "Sen, fazla olmaya başladın sanki?" Sınıfın hepsi bize bakmaya başladı şuan baya gaza gelmiş durumundayım. "Derdin ne?" Dedi Hyeri. "Derdim mi söylemedim dimi?" Dedi kahkaha patladı. "Sorun ben miyim?" Dedi ukala. "Sen mi? Cidden gülmek için yer arıyordum bu iyi oldu" dedi Kate. Sehun kaldı öyle içimden gülmek gelse de kendimi tutum. Ayağa kalktım "Onu dövücekmisin?" Dedi Luhan. "Kızları döndüğüm nerde görülmüş sadece sarılıcam" Hoca sınıfa girdi kolumdan tutu ne iyi oldu. "Ne oluyor burda?" Dedi sence ne olabilir maç oynuyor olabiliriz mesela dimi? Top olarak da bu kız. "Hocam bana küfür etti, sonra da üstüme yürümeye başladı" dedi ağlamaya başladı ah şuna bak. "Disiplin de görüşürüz" dedi ben mi??? "Okul dan attın" dedim. "Sen değil Kate, senin öyle biri olmadığını biliyorum" İşte bu şimdi kahkaha atabilirim. Hoca sınıftan gitti büyük kahkaha attım herkes bana bakmaya başladı. "Senin neyin var?" Dedi Chanyeol "Bunun çıkışı var!" Dedi omzuma vurdu hızlıca sınıftan gitti. "Öldün çıkışta" dedi Hyeri. Belki de öldüm ukala çocuk bana bakıyordu bu da ilk günden havaya gitmişti neyin kafasını yaşıyor belli değil.

--

Zil çaldı çantamı hazırlayıp aşağıya inmeye başladım. Chanyeol, Luhan ve Kate, Harin korumalarım çok iyiydi kavga değilde podyuma çıkıyoruz sanki. Sehun kim olduğunu öğrendim okulunun sahibinin çocuğumuş zübbe. Aşağıya inerken Sehun bir kızın koluna girmişti avını bulmuş belkide sevgilisi dir.

Kate Chanyeolun koluna girdi. Harin de Luhan neden benim kolum boş! Benim adım Kyrstal bende bakımlı olucam görürsünüz! Sizi yoksanız müzik var hıh. Harin ile aynı sokak da yaşıyoruz o yukar da ben aşağı da. El sallayıp eve girdim annem yemek yapıyordu selam verip odama girdim. Charim daha gelmemiş di hemen odasına girdim benden daha süslü. Keşke bende bunlar dan alsaydım yedekte dursaymış. Düzleştiricisini aldım hemen o gelmeden saçımı düzleştirmeliyim hafif makyaj malzemesi de aldım bu çalmak olmuyor biz kardeşiz hırsızlık yok.

--

Büyük çaplı çığlık attım çok güzel görünüyorum. Kendimde den korkmaya başladım aman be çok güzelim iyiki de kipriklerim, kaşım annemin ki gibi gür. Kore çakmasıyım resmen annem Fransız babam Koreli babam sürekli olaya Fransız kalıyor o ayrı bi konu.

Kardeşim beni böyle görünce benim gibi çığlık attı ben o kadar bakımsız mıyım? "Çok çirkin olmuşsun" dedi gülerek al ben ne bekliyorum ki zaten."Ay Teşekkürler o senin çirkinliğin" dedim gülerek aşağıya indim "Kyrstal markete gider misin?"Biraz şaşırsam da tamam dedim hava karanlık dı geceyi severim gündüzü sevmem asıl vampir olan benim bügün ne kadar vampir kelimesini kullandım böyle yukarıya çıkarken kardeşim korkutmasaydı elimi vurmuçaktım refleks oldu nasıl oldu ben de bilmiyorum "Özür" dedi hızlıca aşağıya indi. Ben senin özürüne bilerek yapıyor sonra da özür kabul etmiyorum lan!

--

Marketler kaplıydı ne var bügün onlar yüzünden caddeye çıktım. Camlar dan kendime bakıyordum çok güzel gözüküyordum. Marketi toplanmış eve dönmeye başladım müzik dinlemek de kararsız kaldım dinlememek üzerine yoğunlaştım.

Köşeyi döner dönmez Sehunu gördüm. Beni görünce şaşırdı okulda ki kızla öpüşüyordu. Haram lan bu yaşta bir de öküz.

Yolumu değiştirdim gene bügün birşey olmadan eve gitmek istiyorum.

****

(Oh sehun)

Okula geldiğim duyuldu normal olarak tabikide kızlar tarafından herzaman ki gibi makamım yüzünden ön plandayım.

Kimse sevmedi ki beni. Param olduğu için yaklaşıyordı veya popüler olmak, için yanımda takılıyorlar ama bügün beni biri tanımıyordu o deli kız.

Beni tanımamazısına çok şaşırsam da gülerek yanından gittim. Okul çıkışında herzaman ki gibi oldu koluma giren bir kız oldu biraz birşeyler içkitikten sonra eve bırakmaya gidiyordum ki yaklaşmaya başladı onu öpmemi istiyordu artık alıştığım için istemiyordum ama beni kendine çekti öpüşürken bize şaşırmış derece de bakan o deli kızı gördüm onu gördüğüme şaşırdım bu hiç iyi olmamış dı okul sitesin de gündeme giriçektim.

****

(Kyrstal)

Güvenli şekilde eve geldim. O ukala yı rezil etmek istiyordum yeterince beni bügün rezil ettiği yetmişti. 'Erkeklik gururunu ezicek misin?' İç sesim devreye girmişti. Erkeklik gururu ben neyim kız gururum yok mu kendini ne sanıyor bu ukala iyi ki de zengin.

Sunum proğramı vardı bütün sınıf puan alıcaktı. Bilgisayara oturdum kopyala yapıştır yapmak dan gözlerim ölmüştü. Şimdi de yanlış olan yerleri düzeltiriyorum.

****

(Oh Sehun)

Hala ses yoktu kız söylememişti. Normal olarak onu bügün ezmiştim intikam felan yapar diye düşünüyordum yani tanıdığım kızlar bunu yapmışlardı. Yarın nedeni sormalıyım acaba benden bi hoşlandı tabi ya benim bu tipime kim aşık olmaz ki ben de ne diyorum böyle.

Saat geldi ama uyuşturucuyu bügün istemiyorum yani bügün kendimi biraz iyi hissediyor gibiyim. Telefona gelen mesajla bölündü bütün düşüncelerim. "Sunum yapmak zorundasın, Perşembe gününe yapmazsan kalırsın dersten Velihat!"

Ödev ve ben! Düşünemiyorum bile. Okuldan birine yaptırırım artık kendimi yoramam ben Oh Sehun bilsinler. Hala kızdan ses çıkmıyordu galiba yapmadı rahatça uyku çekebilirim.

Son DilekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin