Yanlış Anlaşılma

172 19 13
                                    

(Oh Sehun)

Kai bu sefer çok fazla ileri gitmişti. Kyrstal kötü olmalı artık yüzüme bile bakmıcaktır baksın yani sınıf arkadaşım yani arkadaş arasında küslük olmaz!

Odadan çıktım annem koltukta oturuyordu beni görünce yanıma geldi annem yanıma geldi!

"O kızdan uzak dur!" dedi kimden bahsediyor bu?

"Kimden?" dedim endişeli bakmaya başladım.

"Kyrstal olması gerek" dedi neden ondan uzak durucaktım.

"Neden? Ne yaptı kız sana?" dedim harbiden neyi var bu kadının.

"Sevmedim onu!" dedi onun sevdiği kişilerlermi arkadaş oluçaktım? Çocuk mu sanıyor du beni hala?

"Ah? Ne zamandır benimle takılan kızlara karışıyorsun?" dedim gözlerimi dikmeye başladım.

"Senin iyigiliyin için! Kendinden uzak tut!" dedi yanımdan annemle onun arasında ne vardı şimdi ne değişti.

(Oh Jiyeon)

O kız sevdiğim adamın kızıydı. Adam beni hiç sevmedi herzaman beni görmezden geldi. İlk aşkım dı, ama o beni değildi de o kadınla evlendi şimdi karşımda oğlumun o kızla olmasını istemiyorum nedeni sorduğunda ne demeliyim? 'İlk aşkımın kızı!' Bunu diyemem yapamam düzen kurmuşken bozamam.

(Kyrstal)

Sehun ile bütün baglantılarımı kestim onu gördüğümde yolumu değiştirdim. Sehun benim için tehlikeli sigara içtiğini bile eminim üstü kokuyordu.

Sıraya oturdum Sehun üstüme yürümeye başladı. "Sen cidden çok basitmişsin!" dedi gözlerim dolmaya başladı. "Ne diyorsun sen be!" bagırdım o ilk gün gördüğüm kız bana gülüyordu öpüştügü kız!

"Bunu nasıl yapabildin? Ben sana güvenmiştim!" diyip kapıyı vurup çıktı. Chanyeol yanıma geldi "Ne oluyor anlatıcak mısın?" dedi Harin ile birlikte Terasa çıktık herşeyi anlattım.

"O seni ne sanıyor lan?" dedi Chanyeol o kadar sinirliydi ki elini duvara vurdu. Harin "Sakin ol!" dedi birlikte aşağıya indik Sehun ortalıkta gözükmüyordu kim bilir nerde? Hala onu nasıl düşüne biliyorum ki!

--

Ders boyunca uyudum dersin sonunda Sehun geldi yüzüme bile bakmıyordu hayvan sen bir hayvansın! Kütük yardım ettiğime pişman etti.

Müzik dinleyerek eve doğru yürümeye başladım 'Ben sana güvenmiştim!' Sehunun kelimeleri aklımdan geçmiyordu aman be ben mi dedim bana güven diye sen malsın benim ne suçum var?

Sallanarak yürürken arkadan biri eliyle yüzümü kapattı çırpınmaya başladım nafile adam güçlüydü.

--

Geldiğimde bir evdeydim, merdivenlerden Sehun ve kumral bir kız gelmeye başladı.

"Bu kız mı?" dedi iğrenç sesiyle.

"İhanetin sonuçunu çek" nefret ederek bana bakmaya başladı o ne yaptım ki? Kız ani hareketle Sehunun dudaklarına yapıştı kalbim de biraz burukluk oldu. Öpüşmeleri derinleşmişti, hızlıca elimi çözdüm yavaşça merdivenleri çıktım hala fark etmediler kapıyı açtım nedense kimse yoktu yerde olan çantamı aldım hızlıca koşmaya başladım.

Ormandan başka bir seçeneğim yoktu. Ormanda beni kurtlar yerse? Kafayı yedim kurt ne arasın bu koca şehirde. Ormana koşmaya başladım hızlı olmalıyım neden hala o burukluk geçmedi korktugumdan olmuş olmalı telefon dan Gps açtım yönü tarif ederek yürümeye başladım hava soğmaya başladı. Rüzgar korkutucu sesiyle sesler çıkarmaya başladı adımlarım yavaşlaşmıştı sanki arkamda biri varmış gibi hissetmeye başladım o an ki korkuyla çığlık attım resmen orman yankınlanmıştı koşmaya başladım Sehunu şikayet edicem hele bir eve gidiyim. Annemler merak etmesin diye Harin de kalacağımı söyledim yani mesaj attım korkmadan önce yavaş damlalar düşmeye başladı lütfen yağmur yagmasın.

Son DilekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin