Sabah telefonumun sesiyle uyandım.
"Alo?" uykulu sesle diye bildim. Tekrardan konuştum ama ses vermiyordu ekrana baktığım da Alarm dı. Şimdi çıldırmanın yeri.Ayaga zorla olsada kalka bildim saçlarım yağlanmıştı aman ne güzel böyle okula da gidemem. Kafamı yıkasam geç kalırmıyım? Denemek den birşey olmaz.
--
Zar zor çıktım. Hızlıca saçımı kurutum uçları ıslak kalmıştı elektirik çarpımışa dönüştü saçlarım bir de bununla mı uğraşıcaktım hızlı formamı giyindim düzleştiriyici taktım ısınana kadar çantamı hazırlarım. Saçlarımı hızlıca düzleştirdim eskisinden iyi oldu neyse ki.
Koşarak kapıya yöneldim ayakkabılarımı giydim. Kasede ki anahtarı aldım gitsem birşey de olmaz aslında gidiyim bari okulda uyurum.
--
Zil çalmasına 5dk vardı. Lavaboya girdim yüzüm hortlak gibi o yolu bu tipimle mi geldim yani. BB krem sürdüm, maskara sürmeye başladım gözüme sokmadan yaparsam kendimi geliştiriyorum anlamı gelir önce ki denemem de gerçekden gözüme soktum makyajla bir bağlantım yok.
Nihâyet zil çala bildi ne kadar uzun ders oldu. Herkes sınıftan gürültüyle çıkmaya başladı okul değil hayvanat bahçesi mübarek.
Hızlıca sınıfa girdim bizden kimse yoktu nereye kayboldular. Telefonumu açtım Chanyeol ve Kris mesaj yağmuruna tutmuşlardı. Hyeri 8 defa aramışdı bu kızın ne ara arama hakkı vardı.
"Toplantı odasına gel!" Hyeri den mesaj geldi. Ah bügün ne vardı ya kapıya geldim ama kalabalık dan giremiyordum bunlarının suçu o Ukala Sehun!
"Giremiyorum çok kalabalık" Hyeri'e mesaj attım. "Bekle Chanyeolu yolladım" işin yoksa Yeolu bekle.
Bügün sunum nasıl hangi yöntemlere yapılır dersi vardı. Şu kalabalık bir çekilmiyordu Chanyeol nerde kaldı. Kendi başıma yapmalıyım artık ben neden yardım bekliyorum ki. Girmeye çalıştım çok güzel yere düştüm aferin bana ayaga kaldım sonun da yavaş da olsun içeriye girdim ama herkes derse başlamıştı hızlıca hoca nın yanına gittim "Özür dilerim, kalabalık yüzünden giremedim" dedim herkes bana bakıyordu grup hâlindey di. "Başın kanıyor, ama dersten kaldın" dedi. "Girmek için kızları geçmeye çalışıyordum düştüm." Dedim ağlamalık ses tonuyla herkesin dikkati şimdi üstümde. "Bunlar nasıl girdi? İstersen derse gir ama dersten kaldın!" Ne kadar da basit öğrenciyi dersten bırak ya vicdan kalmamış. Hızlıca kapıya yöneldim göz yaşı damlaları düşmeye başladı bile. Hızlıca müdür den izin aldım bügün hiçbir derse girmiçektim eve bile gittmicek dim. O Sehunun yüzünden oldu niye bizim sınıfa geldi ki ne güzel rahatlıkla derse girebiliyordum şimdi dersten kaldım.
****
(Oh Sehun)
İçeriye deli kız girdi başı kanıyordu bütün sınıf onu inceliyordu. Dışarda ki kızlardan düşmüş benim yüzünden mi? Dersten kaldığını söyledi hoca şaşkınlıkla o gidince hocaya bakmaya başladık.
"Hyeri git çağır" dedi. Hoca ne kadar tuhaf gönderiyor dersten bırakıyor sonra da geri gelmesini istiyor.
"Hocam o gelmez ki, Kyrstalı tanıyorsunuz gelmez" dedi ismi Kyrstal mış.
"Hocam okuldan izin almış çok geç" dedi kepçe kulaklı çocuk niye sinirlendi ki bu kadar?
"Hocam?" Dedi Kris
"Ah keşke şaka yapmasaydım tamam artık derse başlayalım" Niye bukadar deli ki bu kız? Yanımda ki kıza sordum neden öyle gittiğini "Herkesin içinde dersten kaldığını söyledi hemde içeriye girmek için yorulmuş olmalı biraz rezil olmuş olabilir bende olsam aynısını yaparım" Ders boyunca ders işledik zil çalması için dua ediyordum sonunda çaldı ne kadar da sıkıcı ders di. Kai yanıma geldi "Az önce sizin sınıftan ağlıyarak çıktı kim bu?" Ağlamış! "O şey intikam almam gereken kişi karışma sen" dedim nerden çıktı bu intikam kelimesi Kai kafasını salladı. Kai'e sınıftan kız deseydim onu kullanır dı. Beni rezil etmemişti ona bu iyiliği yaptım.
--
Kendimi halsiz hissediyorum eve gitsem kriz tutabilir annem beni o halde görmemeli beni sevmese bile onun bana açıyarak bakmasını istemiyorum. Eve girdim bodruma indim burayı da kullanıyorum belki de krizi duymazlar beni merak da etmiyorlar dır zaten.
Pes oynamaya başladım o sıra da merdivenler den inen kişiye gözüm takıldı Kate di. Ne işi var burda evimi nerden biliyordu.
"Selam" dedi rahat dolaşıyordu amacı çok belli etmişti giydikleriyle onu takmamaya başladım pes oynamaya başladım. (Multi)
"Oynamasını biliyormusun?" Dedim gözümü oyundan ayırmayarak. Kolunu omzuma koydu "Hayır oyun bildigim başka şeyler de var" dedi bacağıma oturdu. Krizim başlamadan göndermeliyim uyuşturucu kullandığımı bilmemeli.
Fazlasıyla iyi gözüküyordu karşılık vermeye başladı. Erkek deneyimi varmış gömleğimin düğmelerini çıkardı ona dokunmuyorum bile utanıyor mu sınıfından biriyle böyle hareketler yapmaya nefes nefese kaldık "Kyrstal neyi oluyorsun?" Dedim "En yakın arkadaşı oluyorum" dedi tekrar yapıştı en yakın arkadaş mı? İçimde kötü his vardı herhalde krizim devreye girmeye başladı. "Artık gitsen iyi olur" dedim terlemeye başladım. "Neyin var? Beni istemiyormusun?" Dedi aldım başıma belayı. "Hayır, ama şuan gitmen gerek git" dedim üstüne birşey olmamış dı kolundan tutarak kapıya sürükledim. "Tekrar dan ödevlerini yanlış alma dedi" Ne ödevi be iyice delirdi. "Kim bu?" Arkadaki sesle irkildim büyük abim "Sunum yapmam gerek onun için yardım aldım" dedim gülümseyerek Kate gidince kapıyı kapattım. "Bizim Sehunumuz büyümüş" dedi dalga geçmeye başladı salak.
Banyayo koşarak girdim suyu açtım sonra da müzik açıyla bağırdım neyse ki sesimi duyan yok du. İneği koluma sokmamla rahatladım suyu kapatım yavaş bulanık gözlerle inegi sakladım kendimi yatağa attım.
****
(Kyrstal)
Pansuman yaptıktan sonra eve yürümeye başladım gitmeyen diyene bak hele salak Sehun sen göreceksin eve girdim kardeşim kafamı gördü "Ne oldu?" Dedi endişeli bakmya başladı herşey senin yüzünden de oldu ben kim kız gibi davranmak kim!
"Düştüm sakin" dedim keşke demez olaydım annem hızlıca mutfak dan çıktı. "İyi misin? Nasıl oldu?" Dedi hemen koltuğa otuturdu birazcık yalan söylemiş olabilirim. Formamı değiştirdim yatağa hızlıca kendimi attım "Kyrstal yemek hazır!" Rahatlığımı bozdu ama kurt gibi açım.
Hızlıca masaya oturdum babam daha gelmemiş di. "Yaran açıyor mu? Ah kızım biraz daha dikkatli ol!" Annem uzatıkça uzatıyordu. "Annem etkisinden daha iyiyim gerçekten" dedim gülümsüreyek kardeşim şapurtarak yemek yiyordu al gıcık etme zamanı başladı "Düzgün ye!" Dedim gülmeye başladı annem "Anne şu kızına birşey de!" Dedim "Anno şo kozono borsoy do" dalga geçmeye başladı. Takmamaya çalışıyordum hızlıca yemek yiyip tabağımı mutfağa koydum annemin yanağını öptüm kardeşimin açık saçını çekip koşarak odama girdim laptopu açtım ödev sırası geldi.
--
Saat baya geçmişti uykum bastırmaya başladı. Ne yapıcam ben yarın dersten kaldığımı annem bilmemeli yoksa olaçaklardan emin değilim.