Üzgünüm

134 17 4
                                    


Gördüğüm görüntüyle şok geçirmem bir oldu. Durduğum yerde civilenmiştim Sehun...?

Sehun için bir adım attım ama içimde kuşku çok dan kaplamıştı.

"Igneyi sok" Hala ona şaşkın bakıyordum ben bile zon inanıyorken benden onu sokmamı istiyordu.

"Yapamam" Dedim boguk sesimle konuştum yağmur tanesi gibi göz yaşlarım dökülmeye başladı.

"Lütfen.."

Sehunun yanına eğildim, şuan ne yapmam gerek hiçbir fikrim yok. Ama bunu ona yapamam. Kolundan lastiği söktüm, kenardaki poşetin içine koydum yarı baygın dı onun bu haline ağlamam normal mi?

"Sehun?" Hıckıramaya başladım korkuyorum onun bu haline.

"Ağlama!" Yarı baygın halde bile bana laf yetiştiriyordu. Güçlükle yerden kaldırdım ağırlığının birazını bana vermişti. Aşagıya inmez dik bu kattaki lavaboya ilerlemeye başladım.

"Neden aglıyorsun?" Bu çocuk cidden psikopat!

"İyi misin? Kendini bırakma!" Endişeli boguk sesimle konuştum.

"Ne o? Beni mi seviyorsun?" Cinlerimi cıkartmayı başladı. Seni burda bırakır giderdim ama aklımda kalırsın.

Lavaboya girer girmez ışıgı açtım, suya yaklaştım şuan ne yapmam gerek? Yüzünü yıkamaya başladım umarım kendine gelir.

"Kusucam"

Lavaboya kustu, şuan igrenirdim ama nedense ona üzülüyorum. Lavabodan selpak alıp ağzını sildim.

"Annem gibisin.."

"Bana anne diye bilirsin!" Şuan biliyorum saçmaladım ortamı rahatlatmam gerek. Koridora oturdum başını duvara yasladı gözlerinden yaşlar dökülmeye başladı.

"Beni burda bekle hemen geleceğim" Başıyla onaylayınca merdivenleri ikişer indim kantin den su ve bisküvi alıp yukarıya çıktım. Aynı pozisyonu bozmamıştı nefes nefese kaldığım için bana bakıyordu.

"İyi misin?" Biraz daha iyi ses tonuyla konuşmuştu. İçimi ister istemez rahatladı.

"Şuan sen iyi misin?" Sıçak gülümsedim önümdeki bisküvi açıp ona verdim yerse midesi iyi olabilir di. Bende yanına oturdum belimi soğuk duvara koydum.

"Seni korkutugum için özür dilerim"

Bana bakarak konuşuyordu eger ona bakarsam utana bilirdim.

"Salak mısın? Ne diye onu kullanıyorsun sen mal mısın?" Ona döndüğüme inanmıyorum hızlıca önümü dönmem bir olmuştu neyse ki.

"Hı. Senin malınım.." Her zaman ki gibi civilenmiştim kafamdan aşagıya kaynar sular dökülmeye başladı bile. Eliyle cenemi tutu kendine çevirince daha yanmaya başladım.

Dudağıma bakıyordu. Öpme lütfen kendi kendime komut veriyordum iyice kafayı sıyırdım. Dudağı dudağımla ikinci kaynar su döküldü ne yapmam gerek şimdi? Onu itim gözlerin şimdi çıkıcak deseler inanırdım.

"Üzgünüm.." Hızlıca kalktı merdivenleri inmeye başladı. Üzgün mü? Öptüğü için üzgün mü? Hayvan bu benim ilk öpücüğüm onu da Sehun aldı. Yerimden kalktım yavaş adımlarla aşagıya indim, karşı ki merdiven de bir kızla öpüşüyordu tekrar ağlamaya başladım gözlerim bulanık olunca gözümü sildim sessizce merdivenleri indim şimdi ben oyuncak mı oldum?

Zilin çalmasıyla sıçradım, yavaş adımlarla sınıfa girdim Harin keşke burda olsaydı belki bir omuz bulurdum.

Lavabo dan makyaj yapıp çıktım şuan ağladıgım apaçık belli oluyordu. Lavabodan çıktım, merdivenleri hızla indim en son kantinin önünde Sehun ve o kızla gülüşüyordu. Nasıl birşey olmamış gibi davrana bilir ki?

"Beni arıyormuş?" Kai birine sesleniyor du aslında onu bende arıyordum.

"Kyrstal sana diyorum" Arkamı döndüğümde Sehun ile gözlerimiz birleşti.

"Ah evet yarın konuşsak?" Şuan hisslerim düşünme organlarım durmuştu.

"Telefon numaran?" Telefonunu bana uzatı hızlıca numaramı yazdım. Hızlıca arkamı dönüp koşmaya başladım. Babam kapıda beni bekliyordu bu hızlıca arabaya bindim.

"Kız! Arkandan köpek mi kovaladı?"

"Evet"

İmalı konuşmuştum tabi ki köpek Sehun du. Eve girer girmez odama girdim şimdide ağlayamıyorum elimi dudağıma götürdüm bir kızı öpmek kolay mı? Üzgünüm dedi git öl. Keşke yardım etmeseydim Kai'i aramak için çıkmıştım keşke o sınıfa girmeseydim.

Duşa girdim sıcak suyu açtım. Göz yaşlarım dökülmeye başladı peki benim böle hissetmemin nedeni ne?

Yorum yapsanız hani? Çok iyi aslında..

Son DilekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin