Beni Bırakma

157 18 1
                                    

Hafta sonuna girdik biraz daha uyumak için yastığa sokuldum. Telefonum titremesiyle şok geçirdim yastığımın altındaydı.

"Günaydın? Uyuyor musun? Bügün benimle 1 gün gecirirmisin?"

Kris den mesaj gelmişti. Bügün olmazsa? Yarın olsa? Düşüncelerim o kadar yorgun ki seninle vakit geçirebilirmiyim bir fikrim yok.

--

Krise mesaj atmadım beni bekliyor olmaz zaten tekrar mesajın gelmesiyle sıçradım.

"İyi misin?" Tekrar Kris den mesaj gelmişti hala benden mesaj mı bekliyor?

"Kris müsait misin? Biraz geç ama buluşalım mı?" Mesajı yolladım belki Kris ile olmak ban iyi gelirdi.

"Senden mesaj bekliyordum aslında... Birazdan seni almaya gelirim" Biliyordum...

"Tamam"

Hızlıca odama girdim dolap bana bakıyor bende ona bakıyor iyi bakışıyorduk.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Saçım dalgalı olması işime geldi hızlıca aşağıya indim. Krise ufak çaplı gülümsedim aynı şekilde oda gülümsedi.

"Çok güzel olmuşsun.." Utanıyor muydu?

"Ah, Teşekkürler sende çok yakışıklı olmuşsun.." Utanma sırası bana geçmişti sanırım.

--
En son zorla kulağına çiçek taktırmıştım, kahkaha attığım için sinirlenmişti çiçeği almak istediğimde izin vermemişti.

Eve bıraktıktan sonra aslında düşünmek gerekirse çok güzel bir gün olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eve bıraktıktan sonra aslında düşünmek gerekirse çok güzel bir gün olmuştu. Bazen sertleşiyordu sonra o içten bakışı beni benden alıyordu.

"Evde misin? Sehunun başı belada!" Mesaj telefon rehberimde yoktu bu bir oyun olabilir mi? Hızlıca merdivenleri indim.

"Nereye??"

"Anne 5dk sonra gelicem hemen" Merdivenleri ikişer indikten sonra koşmaya başladım eğer bu bir oyunsa onlara göstericem!

Okulun ışıkları kaplıydı ama bağırma sesiyle bir adım geriye gittim Sehun iyi mi? Korkulu adımlarla okula girdim koridorlar karanlık dı ama içimde ki korku bunu bastırıyordu. Ses belirleşince köşede saklanmaya başladım Sehunun inle sesi gelince korkum şiddetlenmişti gözümden yaşlar dökülmeye başladı. Telefondan polis sesini açtım koridor da birden yankı yapınca hızlıca çıktılar serseriler çıkınca biraz emin adımlarla yürümeye başladım birden Sehunu karşımda görünce dursakdım yüzü mahvolmuştu.

"Ağlama!" Koridoru kendi sesiyle inleti. Elimle göz yaşlarımı sildim.

"Aglamıyorum" Birden ona sarıldım bunu neden yaptığından bir fikrim yok ama hıçkırarak ağlıyordum.

"Sana ağlama demiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sana ağlama demiştim..!" Tısladı.

"Kes senin için ağlamıyorum" Hızlıca ondan ayrıldım.

"Tabi canım" Kahkaha attı bu durumda bile benimle dalga geçebiliyorya hayret ediyorum.

"İyi misin?" Kısık sesime aldırış etmedim.

"Hah! Beni boşver sen iyi misin?"

"Gidelim!" Kolunu omzuma attı. Yavaşça yürümeye başladık, kim bilir neye bulaşmıştı salak.

"Gel yüzünü pansuman yapıyım"

"Hayır, sizin eve önemli bir iş için gelicem zaten"

Önemli iş?

"Hadi git, iyiyim"

"Benden iyi olduğunu görebiliyorum zaten yüzün mahvolmuş!"

"Korkma! İyiyim"

El salladım onu öyle bırakmak istemesemde beni zorla eve götürücegini biliyordum.

"Beni bırakma!" Tanıdık sese döndüm, Sehun ağlıyordu bir adım aşağıya indim.

"Evee git, yarın seni almaya gelirim!"

Hayvan ya! Bildiğin hödük neden ağlıyordu belkide benden hoşlanıyor du? Hayır! Hergün kız değiştiren birinin oyuncağı olabilirdim sadece.

(10 vote den sonra yeni bölüm geliçektir. İyi okumalar canlar)

Son DilekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin