Krátký úvod: Nelie Stilinski je v kómatu. A její přítel si zoufale přeje, aby se Nelie probrala.
Otevřel dveře od nemocničního pokoje. Věděl, co ho čeká. Věděl, jak uvidí Nelie. Bylo to pořád stejný, den za dnem. Jak dlouho to bylo? Měsíc? Dva? Ztrácel přehled. Věděl jenom, že Nelie se stále neprobouzí. Přál by si, aby mohl říct, že to byla jeho chyba. Že za to může on. Chtěl si něco vyčítat. Protože pak by věděl, že musí být něco, jak to napravit. Jak přivést Nelie zpátky. Jak ji probrat. Sledoval její tělo, jak tam nehybně leží. Oči zavřené, napojená na několik přístrojů, které ji udržovaly naživu. Ale jak naživu? Přisedl si vedle ní na postel a chytil ji za ruku. Jemně ji po ni pohladil a odhrnul ji pramen vlasů z čela. Dal ji pusu na čelo a po tváři mu stekla slza.
"Nevím, jak dlouho už takhle jsi, Nelie. Přestal jsem to počítat. Každý den za tebou chodím a přeju si, aby jsi se probrala. Aby jsi se na mě podívala. Aby jsi se na mě zlobila. Aby jsi na mě byla hrdá. Milovala mě. Odpustila mi. Řekla, jak mě miluješ. Mohl by jsem tě políbit. Nikdy by jsem tě už nepustil. Nikdy bych tě nenechal samotnou. Udělal bych cokoli, aby jsi se probrala. Potřebuju tě tady. Potřebuju tě u sebe. Držíš mě na správné hranici. Bez tebe to zase překročím. Nezvládám to bez tebe. Musíš se probrat, Nelie. Prosím." držel ji pořád za ruku a zoufale ji drtil. Otevřely se dveře a dovnitř nakoukl Stilinski.
"Theo. Nevěděl jsem, že jsi tady." Theo se na něj otočil, pustil ruku Nelie. Zvedl se a chystal se, že odejde. Dopřeje jim taky soukromí.
"Zůstaň. Přišel jsem...se na ni jen podívat. Mám trochu volno v práci a chtěl jsem se podívat na svoji holčičku. Nelie by chtěla, aby jsi zůstal. Nedovolila by mi, aby jsi odešel, kvůli mě." zakýval Stilinski hlavou a přisedl si. Theo si zase sedl mlčky vedle Nelie. Stilinski ji chytil za druhou ruku a pohladil ji.
"Je to 32 dní, Nelie. Není to lehké, mít svojí holčičku v kómatu. Doma to nezvládáme, rozpadáme se bez tebe. 32 dní přežíváme na rozvozu. Doma se neuklízí. Je tam totální nepořádek. Myslel jsem si, že takový umíš jen ty...ale my ztratili chuť. Stiles si to vyčítá, bojí se za tebou přijít. Nemůžu soudit vlastního syna, Nelie, ale vím, že kdyby Stiles mohl, zabrání tomu, aby se Ti cokoli stalo. Nevím, koho mám vinit. Sebe, že jsem to dovolil? Stilese, že řídil on? Tebe, že jsi tak moc chtěla jet? Thea, že nebyl s tebou? Nevím. Jediné, co si přeju je, aby jsi byla v pořádku a probudila se. Potřebujeme tě tu, Nelie. Nemůžeme tě ztratit. Ne, jako tvoji matku." mnul svůj palec mezi prsty Nelie. Nemohl ztratit svoji holčičku. Theo se na něj podíval a kývl na něj. Neztratí ji. Nedovolí to.
"Doktoři ji nedávají už moc šancí. Nemyslí si, že to zvládne. I kdyby se probrala, bude mít nějaké problémy. Zdravotní. Pak asi i psychické. Chtějí, abych se rozhodl. Nemůžu to ale vzdát. Claudia by mě za to zabila, kdyby mohla. Stiles by mi to nikdy neodpustil. Ty taky. Já bych to sobě neodpustil. Melissa dělá, co může, aby našla jinou pomoc. Ale je to jen na Nelie. Ona se musí probrat. Ona se musí cítit připravená. Musí vědět, že tu stále někoho má. Že má nás. Musí vědět, že má důvod, aby se probrala. Proto na ni mluvím. A asi i ty. Stiles chce přijít, ale pak zpanikaří a zamkne se v pokoji."
"Všichni víme, že to není jeho chyba. Udělal, co mohl. Díky němu je tady, sice v kómatu, ale je tady. Měl by za ní přijít, než bude pozdě. Nelie je bojovnice. Pere se s tím. Jen jí to trvá. Pokud by to nevadilo, chtěl bych dneska zůstat déle, přes noc. Je naše výročí a nedokázal bych sedět doma na zadku." Stilinski přikývl. Rozuměl tomu. Zvedl se a dal Nelie pusu na čelo.
"Milujeme tě, holčičko. Buď silná." zašeptal ještě a pak jim dopřál soukromí.
-
Theo zůstal celou noc s Nelie. Mlčel a sledoval ji. Stačilo mu, že je s ní. Někdy něco řekl. Nelie by nechtěla, aby se takhle hroutil, měla ráda, když měl někdy kamennou tvář. Chtěl zůstat celou noc vzhůru, ale nakonec uvítal přítomnost křesla a pospal si tam. Mohl alespoň takhle s ní být.
Ráno se probudil a hned se podíval na Nelie. Pořád to stejné. Žádná změna. Povzdychl si a zvedl se. Byl čas jít. Přijde odpoledne. Možná zítra. Potřeboval si to projít hlavou. Co když ji Stilinski nakonec odpojí? Co když ji nakonec ztratí? Otevřel dveře a srazil se se Stilesem. Vypadal hrozně. Rudé oči, vyhublý...a smrděl."Za Nelie? Nechám Vás. A udělej jí laskavost, příště se vykoupej." řekl ještě Theo a pak zmizel.
Stiles si přisedl na postel, vedle Nelie. I on ji vzal za ruku a přitiskl si ji ke rtům, kde ji ruku políbil. Slzy přišly automaticky a on se je nesnažil zastavit.
"Nelie. 33 dní jsem seděl doma a litoval se. Litoval tebe. Nevěděl jsem, co dělat. Nevěděl, jak to odčiním. Táta říkal, že chtějí, ať tě odpojí, ale my to neuděláme. Nemůžeme tě ztratit, jasný? Takže seber ten svůj zadek a okamžitě se prober. Potřebujeme tě tady. Uděláme cokoli, aby jsi se vrátila. Cokoli. Táta tě potřebuje, stejně jako já. A víš, kdo tě taky potřebuje? Theo, tvůj přítel. Nevěřím tomu, že to říkám, ale je to tak. Tak už se prober. Jsi silná. Musíš."
-
Theo za ní chodil dál. I Stilinski, Stiles, Scott, Lydia, Malia...další. Theo je většinou nechával a pak s ní byl sám. Vždycky ji držel za ruku a něco vyprávěl. Zatahoval ji do děje. Dokázal si představit, co mu na to říká a jak se u toho směje. Pořád na ní měl živé vzpomínky.
Znovu se zvedal z postele, že už půjde a nechá ji o samotě. Znovu se sklonil k jejímu čelu a dal jí na ni pusu. Znovu ji odhrnul pramen vlasů z čela. Nevšiml si, jak se jí nepatrně pohnula ruka. Přivřel oči a nasával její pach, vůni. Připomínal si ji.
"Probuď se. Prosím probuď se."zašeptal ji znovu do ucha. Potom se zvedl z postel a šel ke dveřím. Otevřel je. Trvalo mu to, dával si na čas. Nechtěl ji opustit a doufal, že tentokrát to vyjde.
"Theodore. Tak lehce se mě nezbavíš." dostala ze sebe s námahou Nelie. Theo se zastavil ve dveřích a podíval se nevěřícně na Nelie. Probudila se.
A/N: Hello! Vítám Vás u mojí další FF, tentokrát na pár Nelie a Theo (Thelie; za ship jméno můžu poděkovat TeenWolfCzech). Nevšimla jsem si moc FF na Thea, a tak jsem si řekla, že to zkusím. Samozřejmě si vždy pohraju nějak s jeho povahou, takže nečekejte na 100% Thea, na jakého jste zvyklí v seriálu.
A teď k první FF- Wake up, babe. Jasně, mohla jsem napsat smutný konec, Nelie se neprobrala, Theo se zhroutil, všichni se zhroutili, Theo se přidal na temnou stranu, protože tam mají koláčky...ale proč nezačít na začátek nějak šťastně?
ČTEŠ
Thelie Oneshots |Teen Wolf CZ FF|
FanfictionThelie FF všude, kam se podíváš. Hlavní pár Nelie Stilinski a Theo Raeken. Enjoy. Thelie a Codie jednorázovky na novém profilu-> http://my.w.tt/UiNb/rbLl294lmu Cover od úžasné @Natalii_D