#Instagram

705 46 10
                                    

Na začátek vysvětlení, komu patři jaká přezdívka. Bude se jednat o přidání společné fotky Nelie a Thea (bohužel, nemůžu najít vhodný obrázek, tak si ho budete muset představit) a komentáře od našich oblíbenců. A ano, zase půjde o texting. A je to jen něco narychlo splácaného. 

Future_mrs_raeken = Nelie Stilinski 

werewolfpuppy = Liam Dunbar

psychowerewolf = Theo Raeken

ginger_queen = Lydia Martin 

i_like_deers = Malia Tate/Hale

do_not_touch_my_jeep = Stiles Stilinski 

i_am_the_alpha_now = Scott McCall 

DaddyStilinski = šerif Stilinski 

Kitsune = Kira Yukimura 

Future_mrs_raeken přidala novou fotku

psychowerewolf:  <3 

do_not_touch_my_jeep: Co to sakra je?! Okamžitě zvedni ten svůj zadek a vypadni od mý sestry ty úchyle! Počkejte, až se o tom dozví otec! 

ginger_queen: Vypadáte spolu dobře, ale možná bych si příště vzala jiný doplňky, Nel. Jo a Stilesi- přestaň si hrát na Malfoye. 

i_like_deers: Kdo je to Malfoy? Taky jste si všimli toho, že má Nelie nějaký flek na krku? 

werewolfpuppy: To jsou cucfleky, Mal. Theo si takhle Nel značkuje, že je jenom jeho. A Malfoy- to je jedna postava z knížky, Harry Potter. 

Future_mrs_raeken: Proboha. Člověk přidá jednu fotku. Nejdřív se ozve retard (Stiles), Lydia udělá odkaz na Pottera, Mal nechápe a zmíní cucfleky a Liam, který by vůbec neměl vědět, co to je, jí to ještě vysvětlí. Někteří lidi (Stiles) by raději neměli mít instagram, a někteří "lidi" (Liam) by neměli koukat na porno. Jo Lyd, děkuju. 

do_not_touch_my_jeep: Pojď dolů a vyříkáme si to! A vezmi s sebou i tu osinu v zadku, dostane čajíček s omějem. 

Future_mrs_raeken: Teď to nejde, jdeme zrovna do sprchy. XoXo 

do_not_touch_my_jeep: Nelie! 

werewolfpuppy: Mám takovej dojem, že jde tvoje sestra vyzkoušet sex ve sprše, Stilesi. Ten pocit, když nemůžeš nic udělat...

i_am_the_alpha_now: Co se to tady děje? Stilesi, už jsme Ti přece vysvětlovali, že tvoje sestra si prostě našla přítele a ty to budeš muset respektovat. Buď rád, že je hlavně šťastná a na tom teď přece záleží. A říkal jsem Ti, že ten oměj máš využít jenom ve zvláštních případech, ne když chceš otrávit kluka své sestry! 

ginger_queen: Nezapomínejte na to, že dokážu poznat, když má někdo umřít. Stiles to neudělá, ani to nechtěl. Jsem úplně v klidu. 

i_like_deers: Stiles šel hledat svoji pálku. Měla bych mu říct, že jsme ji s Nel spálily? 

ginger_queen: Ne, jen ať se zabaví. Bude jak pes, co hledá svoji zakopanou kost. 

kitsune: O co jsem přišla?

werewolfpuppy: Nic moc. Zase drama kolem Stilinski. Stiles se stále nepřenesl přes to, že Nelie chodí s Theem. A Nelie taky provokuje. 

DaddyStilinski: Kde mám sakra tu zbraň?! Nelie Stilinski! 



Thelie Oneshots |Teen Wolf CZ FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat