#HappyBDay |Codie FF|

827 40 6
                                    

A/N: Výjimečně se nebude jednat o Thelie FF, ale o Codie (Cody a Nel), vzhledem k tomu, že dnes Cody Christian slaví 21. narozeniny. 

"Jo, vůbec nebude divný, že mě berete na narozeninovou oslavu Codyho, kterého jsem viděla tak 2x v životě." sledovala Nelie divně svoje starší sourozence- Maxe a Charlieho. Jo, přesně tak. Nelie byla mladší sestra Carverovců a taky to někdy byla fuška zvládnout. Dalo by se říci, že jen co se rozhodla postavit na vlastní nohy, pod svoje ochranná křídla si ji vzala dvojčata a střežili ji. Takže Nelie měla většinou nulové šance se někde prosadit. Jediné, co ji dovolili, bylo dál studovat. Někdy měla dojem, že žije v celibátu a jestli si někdy najde někoho, Max a Charlie jí to zakážou. 

"Myslím, že je to dobrý nápad. Víme, že v poslední době jsme se Ti tak nevěnovali, ty jsi byla pořád zalezlá doma, protože jsi se učila a zasloužíš si mít taky kontakt s ostatníma. Aspoň si odpočineš od těch knížek. Pořád jsem neporozuměl tomu, proč studuješ nějakou němčinu, k čemu Ti to bude. Nemusíš vůbec studovat, dokážeme se o tebe postarat." ozval se Max. Co se týče ke vztahu k Nelie, Max byl víc jako její otec. Charlie byl v její výchově volnější. Nelie si povzdychla. Nesnášela, když jí říkali, že nemusí studovat a že se o ní dokážou postarat. Chtěla studovat a nechtěla na nich být závislá. 

"Mám pro něj knížku, aby se neřeklo. Myslíte, že se mu bude líbit? Je o tom, jak se starat o kočky. Vím, že má to kotě, tak by se mu to mohlo líbit." rezignovala nakonec. Půjde tam. Popřeje Codymu všechno nejlepší k narozeninám, pokecá s ostatními a pak půjde domů. Aspoň nějaký plán na dnešní večer. 

---

Neměla moc přehled o tom, jak velká oslava pro Codyo to bude, kdo tam bude a co od toho očekávat. Proto na sebe natáhla džíny, tílko, svetr, tenisky, malá kabelka a vyběhla už ven, kde na ni čekali bratři. Jeli taxíkem, protože očekávali, že budou pít a Nelie to vlastně dali také příkazem, aby se bavila. Nelie sledovala mlčky cestu. V ruce svírala narozeninovou taštičku, kde byla knížka o kočkách pro Codyho. Jeho problém, jestli se mu to nebude líbit.

Dorazili na místo. Společně vystoupili. Nelie se rozhlídla. Neměla ponětí, kde jsou, nikdy tu nebyla. Jednalo se o menší  klub, možná ho objednali jen pro ně. Max ji popadl z jedné strany za loket, Charlie z druhé, a společně šli dovnitř. Nelie se nad tím pousmála. Osiny v zadku, nebo ne, stejně je měla ráda. 

Překvapilo ji, že tam není tolik lidí. Čekala rozhodně víc lidí z TW castu, ale i víc Codyho přátel. Nebo jeho přítelkyni, Talii. Max a Charlie o ni mluvili, ne sice lichotivě, ale věděla, že někoho má. Vlastně tu byla ona, Charlie, Max, Tyler Posey Dylan Sprayberry, Holland Rodena ještě Arden Cho. A pak tam viděla, zřejmě, jeho maminku. Ashley se jmenovala, alespoň si to myslela. Nelie se to zdálo málo. Ale i ona je host, nebude rýpat. Všichni se s ní přivítali a každý si ji na chvilku ukradl pro sebe. Měli ji rádi a byla vzácnost, když ji zastihli, hlavně i kvůli tomu, jak si ji střežili.

Postávala u baru a bavila se zrovna s Tylerem o Wolf Watch a on jí pořád vyprávěl něco o tom, jak něco natáčeli a jaký to bylo. Usmívala se na něj a kývala, v ruce stále držela narozeninovou taštičku. Ještě se neviděla s Codym, aby mu ji mohla předat. Pokaždé ji někdo zastavil, když k němu chtěla jít a ona ze slušnosti nemohla odmítnout kontakt s ostatními. A zatímco Nelie vždycky udržovala oční kontakt s osobou, se kterou hovořila, Cody ji sledoval. Hrozně rád ji viděl. 

"Co pro něj máš?" ozval se Tyler, který si konečně všiml taštičky. 

"Je to blbost, Max a Charlie mi to oznámili tak 5 hodin před odchodem a já to shodou náhod měla doma. Vím, že má Aténu, to kotě, tak je to o tom, jak se starat o kočky. Bylo mi blbý přijít s prázdnou." přiznala. Věděla, že kdyby měla víc času, koupila by mu něco originálního. Nelie totiž milovala všechny ty oslavy narozenin, chystání oslavy a dávání dárku. Byla vždycky ráda originální. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 15, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Thelie Oneshots |Teen Wolf CZ FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat