"No tak, Stilinski, nebuď labuť."ozval se Theo, zatímco Nelie mu za dnešní den ukazovala, už po desáté, prostředníček.
"Proč nechceš být moje holka? I to rande se přece povedlo, říkala jsi to. Byla jsi spokojená, líbilo se. Tak co změnilo tvůj názor?"šel zase vedle ní. Vlasy měla svázané v rychle upleteném copu, na sobě tílko a džíny, klasika. Řasenka, aby se neřeklo, že se nemaluje. Zastavila se, aby se na něj podívala. Ty její kaštanově zbarvené oči! A ten nevinný pohled. Tohle Thea dostávalo.
"Mohla bych Ti dát 99 důvodů, proč to nejde a nechci být."řekla dřív, než to stihla promyslet. Theo zbystřil a v jeho očích viděla, že tuhle výzvu přijal.
"Theodore, ne..."zamumlala. Usmál se. Theodore mu mohla říkat jen ona.
"Napiš mi 99 důvodů a já Ti dám 1 důvod, proč ano. Věř mi, ten 1 bude stačit."řekl, když viděl její nesouhlasný pohled, že 1 nebude stačit. Pousmál se nad tím a dal ji pusu na tvář.
"Máš týden, lásko. Pak chci vidět ten list."spokojeně odešel. Jako vítěz. Nelie si povzdychla. Zvládne napsat 99 důvodů, ne?
---
Bylo to těžší, než si myslela. Večer zasedla ke stolu a hledala papír a propisku. Když to konečně našla, 30 minut si hrála s nadpisem.
99 důvodů proč neřeknu ano Theodorovi
1. Je to zmrd.
2. Je to hajzl.
3. Nedá se mu věřit.
4. Snažil se zabít moje kamarády.
5. Přímo zabít.
6. Nebo navedl jiný.
7. Nebo to aspoň zkoušel.
8. Nebo jim ublížil emočně.
9. Scott.
10. Lydia.
11. Malia.
12. Liam.
13. Stiles.
14. Využívá lidi.
15. Pracoval s Dread Doctors.
16. Stiles říká, že s ním nesmím být.
17. I Scott.
18. A i zbytek.
19. Vlastně mohl i za to, že můj otec málem umřel.
20. Neklapalo by to. Já jsem ta hodná a on ten...špatný.Kousla se do rtu, když to po sobě četla. Dávalo to vůbec smysl? A bylo to přesně to, co ji tomu bránilo? Nebo prostě dala na názory ostatních?
Věděla, že Theo není svatoušek. Věděla, že dělal a dělá stále špatné věci. Ale k ní byl jiný. Vážně byl, viděla to. Cítila to. Proto byla tak nadšená z jejich schůzky. Ale bála se říct ano- aby ji nikdo neodsuzoval. Aby ji Theo později neublížil, nevyužil. Povzdychla si a zvedla se. Půjde spát.---
Usedla znovu ke stolu a mezi zuby skousla tužku. Musela napsat ještě 79 důvodů a nemohla si už na nic vzpomenout. Zítra seznam měla ukázat už Theovi, který se nemohl dočkat, až si ho přečte a až ji bude moct dát 1 důvod, který ji donutí to přehodnotit. Proč by měla říct ano.
21. Flirtuje moc okatě s Tracy.
22. Dost často ho vidím ve společnosti Tracy.
23. Moc často se kolem něj motá Tracy,
24. Když ne Tracy, tak Malia.
25. Nemůžeš přece balit mě, Tracy a Malii.Povzdychla si, když to zase četla. No to byly žvásty. Theo na tohle neskočí. Teď už nic nenapíše, jde spát. Zítra ještě něco dopíše ve škole, než se sejde s Theem.
---
26. Nemáš auto.
27. Nebydliš sám.
28. Ani nevím, co tvoji rodiče.
29. Máš tendenci k násilí.
30. - 99. Jsi prostě zmrdský hajzl a mě by vážně zajímalo, proč bych na tebe měla změnit názor. Jsem zvědavá na ten 1 důvod.A takhle ten list prostě Theovi podala. Theo se pousmál a vzal si ho. Rychle ho projel. Pobavilo ho, když viděl důvod(y) od 30 do 99. Nelie ho sledovala a kousla se do rtu. Uzná to a řekne jí to? Ale usmíval se. List si nechal a podíval se na ni.
"Necháš si ho?"překvapilo ji.
"Líbí se mi to, Nelie. Navíc, počkej, až Ti to ukážu za 10 let. Budeme se tomu smát." nadzvedla obočí, moc se jí to nezdálo. Theo si dělal moc velký do budoucna a ještě s ní. Proč byl tak sebevědomý?
"Řekneš mi ten jeden důvod, nebo ne?" Theo se k ní naklonil. Ztuhla. Cítila jeho dech u své krku. Měla z toho husinu.
"Protože mě miluješ." zašeptal ji do ucha. Zrudla a podívala se na něj. Jak vůbec tohle může jen tak říct? Neměla slov. To bylo snad poprvé, co Stilinski neměla o říct. Ani nic drzého, nezmohla se na nic. Thea to pobavilo a pobaveně se zatvářil.
"Nic mi na to neřekneš? To tě to až tak překvapilo? Je to cítit, Nelie. Vidím i tvoje reakce, když jsem u tebe." začala se za to stydět. Že ji mohl tak prohlédnout, ale ona o něm nevěděla nic. Lehce ji mohl přečíst. A to ji štvalo. Sklopila pohled.
"Chceš ještě něco říct?"pokračoval. Nelie jen zahanbeně přikývla. Může to být ještě horší? Mohl by se jí vysmát, že on ji ne. Že si s ní vážně hrál. Chytil ji jemně za bradu a donutil ji, aby se na něj podívala. Viděl a cítil, že se stydí. Sledovala ho, Theo si na chvíli i myslel, že vidí slzu. Druhou rukou ji pohladil po tváři.
"Já, Theodor Raeken, tě miluju víc, Nelie Eleanor Claudie Stilinski."
ČTEŠ
Thelie Oneshots |Teen Wolf CZ FF|
ФанфикThelie FF všude, kam se podíváš. Hlavní pár Nelie Stilinski a Theo Raeken. Enjoy. Thelie a Codie jednorázovky na novém profilu-> http://my.w.tt/UiNb/rbLl294lmu Cover od úžasné @Natalii_D