Varování: sprostá slova; sex; sexuální/ hrubé výrazy. Nečekejte žádné porno, ale ani "vnikl do ní, udělal se, konec."
"Je v bezpečí?"ozvala se Nelie do ticha. Hodinu se nutila k tomu, aby se zeptala. Hodinu po tom, co předchozí hodinu strávila tak, že ukojila choutky svému psycho...příteli? Co byli? Přátelé s výhodami, ale výhody jen pro něj? Nebyla si jistá. Něco mezi nimi bylo, ale nevěděla, co přesně. Theo Raeken by ji nikdy nemohl brát jako něco víc.
"Jestli se ptáš na to, jestli je tvůj bratr v bezpečí, tak ano je. I když si nemysli, že jsi na tom měla zásluhu, když jsi mi ho vykouřila." ušklíbl se Theo. Nelie zavřela oči a modlila se, ať už nic neříká a nedělá. A Nelie hlavně prosila sama sebe, ať nic neříká, nereaguje na to, co Theo řekl. Oba věděli, jaká Nelie může být a Theo tu její stránku neměl rád. Otočil se k ní, cítila, jak se matrace prohnula. Pootočila hlavu a sledovala jeho oči.
"Nic mi na to neřekneš? Dneska nic, Stilinski? Čekal jsem nějakou odpověď, jak mi ráda někdy odpovídáš." dělal to schválně. Chtěl, aby to řekla. Povzbuzoval ji.
"I kdybych na tom neměla zásluhu díky tomu kouření...tobě se to líbilo. Začínám přemýšlet nad tím, jestli na tom nejsi závislý. A taky u toho hekáš jako nějaká babička, co jde do schodů." vyletělo z jejich úst dřív, než se stihla zastavit. Podívala se na Thea, co jí na to řekne. A teď se vážně začala bát. K jejímu překvapení se pousmál.
"Možná si to prostě užíváme oba, Nelie. Ty to chceš dělat. Chceš mi dělat dobře." polkla.
---
"Hej, půjdeš s námi na oběd?"podíval se na Nelie Scott. Byli ve škole, a měli zrovna pauzu na oběd. Musel ji zamávat rukou před obličejem, aby ho začala vnímat. Pořád přemýšlela nad slovy Thea.
"Co jsi říkal? Promiň, přemýšlela jsem nad písemkou."podívala se na něj.
"Jestli s námi půjdeš na oběd."zopakoval trpělivě Scott. Nelie se chystala kývnout, když si všimla na konci chodby Thea, jak důrazně kývá hlavou a pohledem ji doslova ukazuje, ať jde okamžitě za ním.
"Nemám moc hlad. Asi si skočím do knihovny a půjčím si knížku. Musím psát jednu seminárku a budu potřebovat hodně knížek. Uvidíme se později."usmála se na něj Nelie a než jí mohl na to něco říct, vydala se směrem od něj. Přímo k Theovi.
"Špatně jsi se vyspal?"pronesla k němu a stála proti němu. Theo ji sledoval a potom ji nesouhlasně odhrnul šálu kolem krku. Spokojeně se usmál, když uviděl cucfleky, které ji způsobil on. Bylo to znamení pro ostatní, že už někoho je, jeho, a nikdo s ní mít nic nebude.
"Hned je to lepší."
"Není to lepší. Uvidí to a začnou se ptát. Začnou být zvědaví. O tohle nemáme zájem."zamračila se Nelie.
"Bojíš se toho, že zjistí, že se mnou spíš kvůli Stilesovi? Že jsi kurva? Jsi prostě děvka, co mi leze do postele. Ne jenom do postele. Neděláme to jenom v posteli." usmíval se na ní. Nelie se kousla do rtu a nechtěla mu odpovědět. Protože měl pravdu. Chytil ji za ruku a ona se na něj podívala.
"Mám na to chuť. Pojď." i kdyby se chtěla vzpírat, i kdyby nechtěla, Theo by ji stejně nějak donutil. Ohlídla se, jestli ji nevidí někdo z blízkých přátel a pak za nim šla. Věděla, kam ji vede, už si to tam párkrát rozdali. Spíš...Nelie dělala Thea.
Jak očekávala, zabouchl za nimi dveře. Jedna z výhod bývalého kabinetu, který byl na druhém konci a Theo si dal takovou práci, aby se postaral, že bylo většinou zamčeno. Pamatoval si, jak poprvé cítil z Nelie strach. Zatímco Thea mohlo vzrušovat, že je někdo může najít, Nelie to děsilo.
Pořád ji držel za ruku, a když se postaral o zámek, přitiskl ji ke stěně. Ani nepípla. Theo se nad tím pousmál a místo toho, aby ji políbil na rty se hned přesunul na její krk. Nelie přivřela oči a nechala ho v tom pokračovat. Nejdřív ji tam jemně líbal, ale pak skousl její pokožku mezi zuby a sál. Značkoval si ji. Mohla být děvka, jak říkal, ale byla to jeho děvka. Jednou rukou bloudil po jejím těle a dostal se ji pod tílko. Překvapeně se na ni podíval, když zjistil, že nemá podprsenku.
"Co je? Jsou dostatečně malý, aby to nikdo nepoznal. Měla jsem na sobě svetr." pokrčila nevinně rameny. Theo se nad tím pousmál a tentokrát ji už vážně políbil. Vrátila mu to a zavzdychala mu do úst, když ji stiskl prso. Pokračoval v tom a druhou rukou ji rozepínal kalhoty. Stáhl jí je dolů a na chvíli se odtáhl, aby viděl její tělo. Věděl, že to nemá ráda. Ale Theo ten pohled zbožňoval.
"Sundej si to tílko. Pomalu."dodal, když už si ho hned chtěla stáhnout. Zastavila se a pomalu si ho vyhrnula. Theo se pousmál, když uviděl její prsa. Měla pravdu. Nikdo by nepoznal rozdíl. Pro něj to bylo tak akorát a zatímco si Nelie tílko přetahovala přes hlavu, rty se přisál na levé prso a dráždil její bradavku. Překvapeně zavzdychala a trvalo ji poměrně déle, než si ho sundala. Dráždil ji rty a rukou ji zajel pod kalhotky. Nemazlil se s ní hned do ní vnikl prst. Znovu zavzdychala a kousla se do rtu, jak se to snažila potlačit. Theo se nad tím spokojeně usmál.
"Svlíkni mě."zašeptal ji pak do ucha. A potom se o ní odtáhl. Nelie věděla, co od ni očekává. Klekla si na kolena a krátce se na něj podívala. Pousmál se a zrovna olizoval prst, který před chvíli v ní byl. Zrudla a raději se znovu sklonila k jeho kalhotám. Rozepnula knoflík, potom zip a nakonec je stáhla. Nepomáhal ji. Jenom ji prohrábl vlasy a Nelie si uvědomovala, co po ní chce. Zuby se mu zakousla do boxerek a pomalu je stahovala. Spokojeně přivřel oči a víc zatahal za vlasy. Nelie zvedla zrak a potom oči raději zavřela, když si vzala do úst jeho přirození. Theo spokojeně zavzdychal a nechal ji chvíli, aby ho dráždila. Potom ji ale odtáhl a pomohl ji znovu na nohu. Přirazil o zeď. Překvapeně se na něj podívala. Vždycky chtěl, aby ho udělala, aby mu ho vykouřila.
"Dneska odměním i tebe, lásko." pousmál se a jedním pohybem ji roztrhl kalhotky. No a co, že pak ještě musí nějak dojít domů. Chodí bez podprsenky, půjde i bez kalhotek. Pokynul ji, aby na něj vyskočila, což taky udělala. Obtočila nohy kolem jeho pasu, zatímco ji znovu přitlačil o stěnu. Podívala se na něj a on ji zase políbil. Vrátila mu to a pak mu zaryla nehty do zad, když do ni vnikl. Nečekal, až si zvykne a začal zběsile přirážet, popadala dech.
"Jsi kurevsky moc úzká."zavzdychal ji do ucha. O to víc ho to vzrušovalo. Jenom přivřela oči a znovu zavzdychala. Co na to říct? Nechala ho pokračovat a pak vykřikla bolestí, když zaryl do jejího ramene drápy. Dosáhl orgasmu. Chvíli ještě přirážel, dokud nevyvrcholila i Nelie. Držela se ho a snažila se to rozdýchat. Ještě nikdy do ní takhle nezaryl drápy.
"Promiň, lásko. Nechal jsem se unést." opatrně ji pustil a ujistil se, že to s ní hned nesekne. Nelie si hned vzala tílko a oblíkla si ho.
"Nic se nestalo. Tak...na jak dlouho je můj bratr v bezpečí?"podívala se na něj. Sledoval, jak ji potůček krve stéká po rameni, ale ignorovala to.
"Jestli budeš pořád takhle kurevsky dobrá a úzká, tak to vidím jen na 3 dny." usmál se na ni. Nelie protočila oči a oblékala si kalhoty. Frustrovalo ji, že nemá kalhotky. Sledoval ji. Když už chtěla odejít, Theo si ji ještě k sobě přitáhl a políbil ji. Nechala ho.
"Nezapomeň, lásko. Jsi moje děvka."
A/N: Zdravím, v rekordně krátkém čase. Nevím, proč mě to napadlo a jestli to vůbec dává smysl. Také neumím dobře popisovat sexuální scény, ale dala jsem raději varování. Zároveň jsem nechtěla, aby to tu vypadalo jak laciné porno. Snad se Vám tedy líbil námět, jak to vzniklo a odpustíte ty pokusy o popis sexuálních scén.
ČTEŠ
Thelie Oneshots |Teen Wolf CZ FF|
Fiksi PenggemarThelie FF všude, kam se podíváš. Hlavní pár Nelie Stilinski a Theo Raeken. Enjoy. Thelie a Codie jednorázovky na novém profilu-> http://my.w.tt/UiNb/rbLl294lmu Cover od úžasné @Natalii_D