#Messenger

839 46 6
                                    

Upozornění: Jedná se o texting + normální scény 

Nelie ležela v posteli a pořád se převalovala. Bylo už po 1 hodině ráno a Nelie stále nemohla usnout. Povzdychla si a sedla si. Rozhlídla se po pokoji a natáhla se pro flašku s vodou. Napila se a znovu ulehla do postele. Chvíli sledovala strop, pak se natáhla pro mobil. 

Překvapivě, i lidi v Beacon Hills ví, co je to facebook, tak otevřela aplikaci a podívala se, co je nového. Scott a Kira si tam díky příspěvkům jako statusy a fotky vyznávali lásku; Liam a Justy tam zase řešili něco perverzního; Stiles řešil s Masonem a Malií nějaké video a Lydia se starala o módní stránky, kde mají slevy. Protočila nad tím očima a mobil zase odložila. To nemělo cenu. Znovu zavřela oči a doufala, že tentokrát už usne, když se ozval zvuk messengeru, jak ji někdo píše. Natáhla se tedy znovu pro mobil a podívala se, kdo jí co chce takhle pozdě.

Theo Raeken: Nemůžeš spát? Nebo Ti někdo ukradl mobil a je místo tebe na fejsu. Hej, vraťte ten mobil zase Nelie, nepřežije to bez něj. Bez mobilu a kafe nezvládá den :D 

Nelie Stilinski: Zmlkni, Theo. Nejsi vtipnej. 

Theo Raeken: Jo, jsi to ty, nikdo ten mobil neukradl. Co tady děláš v tak magickém času jako je 1:24?

Nelie Stilinski: Není to magickej čas. Je to obyčejnej čas. 

Theo Raeken: Takže budeš odpovídat jen na to, co chceš. Úplně jsem to od tebe čekal :D 

Nelie jenom protočila oči a nereagovala. Theo tak mohl vidět jen "zobrazeno", což ho mohlo vytáčet, ale Nelie to nezajímalo. Odložila mobil zase na poličku a přetočila se na druhý bok. Spánek se nakonec dostavil. 

---

Probudil ji Stiles, když ji vběhl do pokoje a něco se jí snažil vysvětlit. Nelie ho stejně neposlouchala. 

"Jo, jasně. Neboj se. Ty vajíčka udělám. Toasty taky. Čaj a kakao...uvidím."zamumlala rozespale a ještě se zahrabala do peřin. 

"Nelie, máš vstávat teď! Táta někam jede a chce se rozloučit. A já, na rozdíl od tebe, jdu dneska do školy." Nelie nesouhlasně zaskučela a vylezla z postele.Natáhla na sebe svetr a pak cupitala po schodech dolů, aby objala Stilinskiho. Ten ji taky objal a pohladil po zádech.

"Dohlídni na bratra, Nel, znáš ho. Dávejte na sebe pozor." dal ji ještě pusu do vlasů a pak odešel. Nelie se vítězoslavně usmála na Stilese a šla zase do postele. Dneska nikam nejde a nic nebude dělat. Podívala se na mobil, aby zjistila, kolik je, a překvapeně sledovala, kolik tam má upozornění a zpráv. A to jenom z messengeru. Od toho zpropadeného Raekena. 

Theo Raeken změnil vaši přezdívku na "Nelie"
Theo Raeken změnil barvu vašeho chatu na "růžová"
Theo Raeken změnil emoji na "<3" 
Theo Raeken změnil vaši přezdívku na "láska"
Theo Raeken změnil vaši přezdívku na "tajný crush"
Theo Raeken změnil vaši přezdívku na "Nelie Raeken"

Theo Raeken: Dobré ráno Nel. Hele...toho si nevšímej, co se nastavilo jo? To udělala ségra.

Nelie Raeken: Dobrý pokus, Theo. Kdyby jsi jen tak nějakou sestru měl, možná bych Ti to i věřila :D 

Theo Raeken: Nevěřím, odepsala jsi. Dobře, možná jsem lhal.

Nelie Raeken: Možná? Asi určitě? Proboha Theo, okamžitě změň tu moji přezdívku, nejsem žádná Nelie Raeken!

Thelie Oneshots |Teen Wolf CZ FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat