A-4

70 4 0
                                    

Şarkı bittiğinde ikimiz de gözlerimizi birbirimizden ayıramadık. Siyah dağınık saçları, o derin bakan kahverengi gözleri, hafif pembemsi dudakları ve kirli sakalıyla o kadar yakışıklıydı ki! Gözlerimi ondan alamıyordum. Derin bir nefes alarak bakışlarımı ondan kaçırdım.

"Güzel bir sesin var." dedim en sonunda sessizliği bozarak.

"Biliyorum." dedi ve gözlerime bakmaya devam etti.

Dudaklarını araladı ve biraz düşündü.

"Senin de fena sayılmaz!" diyerek göz kırptı.

Bu kadar özgüven karşısında kendi kendime tebessüm ettim.

"Hadi ama.. Ciddi misin?" diyerek ona doğru döndüm.

Hafif bir rüzgar esti ve saçlarım rüzgarda savruldu.

Çona yanıma havlayarak geldiğinde gitme vaktimizin geldiğini anladım. Zaten biraz üşümüştüm.

Gitarımı çantasına koydum ve sırtıma astım. Ayağa kalktığımda O'da kalktı. Daha bir kaç adım atmıştım ki arkamdan seslendi

"Hey! Nereye?"

Olduğum yerde 5-6 sn bekleyerek vereceğim cevabı düşündüm. Arkamı döndüğümde bana bakıyordu.

Yavaş ve kendimden emin adımlarla yanına gittim. Boyu benden uzundu. Kulağına uzandımda nefesi enseme vuruyordu. Gözlerimi kapattım. Nefesini hissettim.

"Sen gördüğün her yalnız kıza asılır mısın yoksa?" dedim.

Bir adım geri çekildim. Gözleri gözlerime kenetlendi.

"Hoşcakal." diyerek arkamı döndüm ve yürümeye başladım.


İşte yine yalnız hissediyorum. Yalnız.. Karanlıktayım. Zifiri karanlık... Saat kaç bilmiyorum. Sanki zaman durdu. Uyumak istiyorum, gözlerimi kapatıyorum ama olmuyor. Yine karanlık... Aklımda bir soru; yalnızlık acıtır mı?


Beni seven annem, kardeşim, arkadaşlarım var. İçimde ise koca bir boşluk...

Kafamı yorganın altına sokuyorum. Bu sefer orda düşünüyorum. Ama nefes alamıyorum. Yorganın altına girsem yanıyorum çıksam üşüyorum.
Ne yapmalıyım?

İskeledeki şarkı söyleyişini, bana bakan gözlerini, pembe dudaklarını düşünmek istemiyorum. Ama neden hep onu düşünüyorum?

Anneme bir söz vermiştim. Asla aşık olmak yok. Aşık olmayacaktım, olmamalıydım. Şimdi ne oldu da onu düşününce midem kelebek doluyor. Kafamı salladım ve onu düşünmemeye çalıştım..

"Benden bu kadar kolay kurtulabileceğini mi sanıyorsun?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AnesteziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin