|025|

3.1K 129 16
                                    

Ik kijk naar de deuropening. Nee, fuck dit is geen nachtmerrie. Was het maar zo, onze ouders staan in de deuropening. Waarschijnlijk hebben ze die kus van Louis net ook gezien. Fucking geweldige timing.

"Nee, fuck!" Louis kijkt van mij naar de deuropening en zijn ogen worden wijd.

-

Harry.

"Mam, het is niet wat het lijkt" zeg ik gefrustreerd. Er rolt een traan over haar wang en ze rent huilend weg. Richard gaat haar achterna.

Ik kijk naar Louis. "Wat moet ik nu doen?" er ontsnapt een traan uit mijn ooghoek.

Louis kijkt voor zich uit. "I-ik weet h-het niet" stottert hij.

Ik klim het bed uit. "Ik moet even weg hier" grom ik.

"Nee Harry, blijf bij me, alsjeblieft" ik stop en kijk om. Louis zit met zijn knieën tegen zijn borst opgetrokken. Hij heeft zijn hoofd tussen zijn benen verborgen, en opnieuw ziet hij er weer zo kwetsbaar uit..

Ik blijf stilstaan en hij klimt uit bed waarna hij zijn dunne armen om me heen slaat. Ik leg mijn armen om hem heen.

"Ze verdient dit niet, m-mijn vader.. hij ging er met een man vandoor.. ik ben precies hetzelfde als hem Louis" hij houdt me steviger vast.

"Jij bent hem niet Haz, je bent beter als hem" ik zucht.

"Ze haat me nu, ik heb niemand meer" ik heb me nog nooit zo gevoeld, zo gebroken, zo machteloos.

"Je hebt mij" ik glimlach zwak en plaats een kus op zijn hoofd.

"Wil je met ze praten?" vraagt hij.

Ik haal mijn schouders op. "Ik weet echt niet wat ik moet doen" ik zucht diep en houd Louis stevig tegen me aan.

"Ik ben een sukkel, zo'n grote sukkel" de tranen lopen over mijn wangen.

"Ik doe iedereen pijn" snik ik.

"Nee, stop met jezelf zo naar beneden te halen Harry" zegt hij zacht. Hij laat me los en kijkt me aan.

"Het is waar Louis, ik doe jou pijn, mijn moeder. Iedereen waar ik van houd" huil ik. Hij gaat op zijn tenen staan en drukt een kus tegen mijn lippen.

"Je hebt me juist geholpen Harry, hiervoor werd ik elke schooldag in elkaar geslagen, en pijn gedaan met woorden. Nu heb ik iemand om van te houden, die al het slechte bij me weghaald" glimlacht hij waterig.

"Ik houd zoveel van je Lou" fluister ik als ik hem stevig vasthoud.

"Ik houd meer van jou Curly" glimlacht hij als hij een plukje van mijn haar om zijn vinger draait.

"Zullen we ze zoeken?" vraagt hij zacht.

Ik knik. "Alleen als jij meegaat"

"Tuurlijk" glimlacht hij.

We lopen naar beneden om daar Richard te vinden. Zijn handen in zijn haar.

"Waar is mama?" vraagt Louis voorzichtig.

Hij duwt Louis tegen de muur. What the fuck?

"Weg, door jou" schreeuwt hij.

Louis kijkt me bang aan en knijpt zijn ogen dicht.

"Blijf met je poten van Louis af" grom ik.

"Ik zweer het je, je wilt niet weten wat ik allemaal met deze vuisten kan doen" dreig ik. Hij kijkt Louis nog altijd aan.

"Jij gaat me niet tegenhouden jongetje" nu word ik echt kwaad.

"Laat. Hem. Los" snauw ik. Hij grijnst.

Ik ren er naartoe.

Louis.

Hij laat me los om in gevecht met Harry te gaan. In paniek zoek ik door Harry's telefoon.

Zayn

Lou❤️

Michael

Liam..

Ja, Liam! Ik toets zijn nummer in.

"Please, please neem op"

-

Het volgende hoofdstuk word echt.. ja wacht maar af.. 😈

my new stepbrother // l s  ✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu