Dintre cele 12 semne zodiacale, doar patru zodii sunt capabile să-ți vindece rănile, să te îmbărbăteze și să te facă să te ridici de jos, pentru a putea continua bătălia. Este vorba despre |Taur, Leu, Capricorn și Pești.
Taur
Foarte concentrat, Taurul va lua problema în care te găserști la puricat din toate punctele de vedere și, cu acea capaictate de a analiza din afară, îți va da cele mai bune soluții. Nu trebuie să-i spui de două ori că ai nevoie de ajutorul lui că în câteva minute este la tine la ușă cu soluțiile. De altfel, nu trebuie si fii prieten apropiat sau rudă ca să te ajute. Se va dedica oricui este ananghie.
Leu
Exaltat și egoist, în general, Leul se repliază imediat cum cineva are o problemă. Veselia lui este leacul excelent pentru o persoană care se alfă în pragul unei depresii. Va ști întotdeauna ce să-ți spună astfel încât să te facă să te simți mai bine. Atenție, însă! După ce ți-ai revenit, Leul așteaptă laudele ce i se cuvin că a fost alături de tine atunci când ți-a fost greu.
Capricorn
Capricornul este genul de persoană care își dă și haina de pe el pentru a ajuta pe cineva. Chiar dacă de obicei este introvertit, atunci când vede că cineva are bătăi de cap într-o problemă, nu ezită să caute în stânga și în dreapta, să pună întrebări sau să strângă bani pentru a putea alina suferința celui aflat la ananghie. Indiferent de vârstă, Capricornul are o experiență bogată de viață pentru că, fie atrecut prin tot soiul de experiențe, fie a știut să învețe din ale altora. De asemenea, naticii acestei zodii sunt și foarte empatici, motiv pentru care știu ce coardă sensibilă are fiecare și cum să o atingă. Asta îi face buni de pus la rană, mai ales că aleg întotdeauna cuvintele care îl scot din starea de depresie și pe cel mai incurabil pacient.
Pești
Întotdeauna Peștii sunt dispuși să ajute. Indiferent de problemele personale cu care se confruntă, Peștii lasă totul baltă și vin fără să stea pe gânduri să dea și ei o mână de ajutor. Afectuoși și gentili, Peștii își vor da mângâierea și îmbrățișările de care ai nevoie. Totodată, extrem de intuitivi, știu care este decizia pe care tu o ai de luat.
CITEȘTI
Lucruri despre zodii
SonstigesAceasta carte va cuprinde informații amuzante despre zodii...