Cea mai buna prietena: cea nascuta in zodia Pestilor

262 13 3
                                    

Dedicat lui diana_didiuta ❤️❤️❤️

"Sunteti nascuta in zodia Pestilor?" am intrebat-o. „Da, cum v-ati dat seama?" „Vorbiti enorm!" A ras si a recunoscut: vorbeste enorm, intr-adevar.
Este o placere sa stai la taifas cu o femeie nascuta in zodia Pestilor. Farmecul ei este ca vorbeste mult dar interesant, „cu miez" si cu umor. Orele zboara si nu te plictisesti. Mintea ei este neobosita. La fiecare pas, in fiecare clipa observa, gandeste si impartaseste.

Femeia nascuta in zodia Pestilor te inspira. Este sensibila, talentata si, daca nu este artista, are, cu siguranta, un potential artistic de exploatat. Pare sa fie singura caracteristica pe care o are in comun cu barbatul nativ in Pesti. Simtul artistic se exprima in tot ceea ce face: in felul in care isi decoreaza casa, in care gateste si serveste mancarea, in hainele pe care le croieste, le transforma, le salveaza de lada cu vechituri. Poti invata multe de la ea.

Femeia nativa in Pesti este o prietena devotata. In viata ei, adesea plina de suisuri si coborasuri, dovedeste multa forta, multa tenacitate. Nimic n-o descurajeaza si n-o face sa renunte la ceea ce-si doreste cu adevarat. Poate ca universul conspira la implinirea viselor ei pentru ca acestea nu sunt date de orgoliu si ambitii desarte. Dorintele ei sunt mereu indreptatite. Daca si ale tale sunt la fel, vei avea in ea un ajutor nepretuit, un sprijin constant si foarte eficace.

Este usor sa gasesti un cadou care sa-i placa.

Un cadou este o piatra de incercare a unei relatii. Cat de bine iti cunosti prietenul sau prietena? Cata libertate iti ofera in alegerea unui cadou? Cat de larg ii este orizontul si cat de multe il intereseaza si apreciaza? Femeia nativa in Pesti este sarbatorita ideala. Poti sa-i oferi de la ceva foarte practic pana la o carte sau o lucrare de arta, de la ceva micut, simbolic, pana la ceva costisitor, extravagant. Va intelege, va aprecia, se va bucura sincer, pentru ca fiecare lucru pe lumea aceasta ii spune ceva si-i da idei.

Defecte? Sa recapitulam: Vorbeste prea mult, te tine ore intregi la taifas, se entuziasmeaza prea usor, vede numai ce-i bun in oameni si se incapataneaza cu orice chip s-o scoata la capat. Daca tii neaparat sa fii nefericita si s-o dai mereu in bara, ocoleste-o!

Lucruri despre zodiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum