Numerele destinului

308 16 5
                                    

***Numarul destinului este suma redusa a tuturor cifrelor din data nasterii. Se scrie data nasterii sub forma numerica (inclusiv luna, care va fi un numar intre 1 si 12), apoi se aduna toate cifrele. Se aduna, apoi, toate cifrele din care este compusa prima suma si, daca este necesar, se repeta operatia, pana cand se obtine un numar compus dintr-o singura cifra sau unul dintre numerele 11 si 22 (numere maiastre).
Numarul 1: Initiator al actiunilor, spirit de pionierat, conducator, independent, realizator, individualist.

Numarul 2: Spirit de cooperare, adaptabilitate, respect pentru ceilalti, bun partener, mediator.

Numarul 3: Capacitate de exprimare, exprimare verbala, capacitate de a stabili relatii sociale, spirit artistic, bucuria de a trai.

Numarul 4: Baze solide, ordine, solicitudine, lupta impotriva limitarilor, dezvoltare continua.

Numarul 5: Expansivitate, spirit vizionar, aventurier, libertate folosita in mod constructiv.

Numarul 6: Responsabilitate, spirit protector, ocrotitor, echilibru, capacitatea de a-i intelege pe ceilalti.

Numarul 7: Spirit analitic, intelegere, cunoastere, studiu, meditatie.

Numarul 8: Pragmatism, dorinta de a obtine o pozitie sociala, dorinta de putere, materialism.

Numarul 9: Spirit umananitar, generozitate, altruism, capacitate de exprimare artistica.

Lucruri despre zodiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum