Capricornul
Fie că dă o petrecere sau se gândește la ceea ce are de făcut pentru a doua zi la serviciu, Capricornul este în general cel mai prevăzător. Se gândește la tot, pe toate planurile, inclusiv cum să-i țină pe copiii invitaților la un loc, sau cuminți pe scaun, pentru a nu-i distruge casa, ce să includă în meniu pentru cei care suferă de intoleranță la lactoză și are planul pregătit în cazul în care scad vânzările la serviciu. Scenariile sale sunt, în general, cele mai sumbre, iar pregătirea este pe măsură. Nu va fi niciodată prins cu garda jos, pentru că are o natură analitică și negativistă. Îți începe orice plan cu propoziâia "dacă nu o să meargă bine", așa că este întotdeauna cel mai bine pregătit de dezastru.
Fecioara
Analizează totul de-a fir a păr și ordonează fiecare gând negativ cu soluția corespunzătoare. Extrem de prevăzătoare, Fecioara are grijă ca pagubele pe care le-ar putea suferi în cazul unui plan care merge prost să fie cât mai mici. De asemenea, în tot acest scenariu se gândește cum să facă pentru a avea curățenie în casă. Ordinea și disciplina sunt lucrurile care o fac să se simtă mai bine în caz de dezastru.
Berbecul
Și Berbecul face parte din categoria semnelor astrale prevăzătoare. Nu doar că în planurile sale pune tot timpul răul înainte, însă găsește cele mai ingenioase variante de a contracara eventualele probleme. Este totodată și un vânător de oportuinități, de aceea va apărea mereu primul la întâlnire, va avea avantaj în fața tuturor zodiilor și va ști primul toate informațiile de care are nevoie pentru a reuși.
Taur
Nici Taurul nu se lasă mai prejos când e vorba de a pregăti ceva. Cea mai mare tragedie, în cazul Taurului, ar fi să piardă prea mult când investește în ceva sau să obțină un avantaj material în cazul în care se bagă într-o afacere. Este zodia care consultă toți avocații, interoghează toate variantele legale pentru a se pune la adăpost în cazul în care ceva rău se poate întâmpla.