Ce cariera ti se potriveste in functie de zodie?

814 49 3
                                    

O carieră de succes este greu de construit și de multe ori alegi un loc de muncă pentru beneficiile imediate, chiar dacă nu este cel mai potrivit pentru tine. Dar iată ce sfătuiesc astrele, în funcție de zodia ta și norocul pe care ți-l poartă în carieră.

Zodia Berbec

Orice meserie practică și dinamică, provocatoare și dificilă va fi pe placul nativilor Berbeci. Dacă bărbații sunt atrași de cariera militară sau de brigada de pompieri, femeile Berbec pot fi ghizi turistici, stewardese, directori de hoteluri sau instructori de fitness. Nu este exclusă nici o carieră în divertisment, la circ sau în televiziune.

Zodia Taur

Banii, câștigurile și succesul reprezintă totul pentru nativii Tauri. Ai nevoie de o meserie în care se câștigă bani, chiar dacă îți răpește aproape tot timpul liber. Cu inteligența ta și simțul practic, te va atrage o carieră medicală sau un post în mediul farmaceutic, dar și domeniul imobiliar sau financiar-bancar. O slujbă de birou, cu multe responsabilități, este locul ideal pentru Tauri.

Zodia Gemeni

Indiferent de domeniu, meseria ta trebuie să fie mereu o provocare, să faci în fiecare zi altceva, să călătorești mult și să fii mereu în contact cu oamenii. Dacă ai înclinație spre negoț, ca mulți alți Gemeni, intră în vânzări și vei face mulți bani. Dacă ai o fire mai artistică, lucrează în media sau în publicitate.

Zodia Rac

Un post executiv într-o bancă sau în sistemul legislativ ți s-ar potrivi de minune, dacă ești interesată de carieră. De asemenea, ai putea deveni o bună avocată, dacă ești înzestrată cu răbdare. Dar, dacă profesia contează mai puțin pentru tine, poți alege un domeniu mai liniștit. Ai putea fi o educatoare sau o profesoară dedicată, precum și curator la un muzeu de artă.

Zodia Leu

Curajoasă, cu idei îndrăznețe și vizionare, poți realiza multe, dacă îți deschizi propria afacere sau dacă lucrezi în exporturi, marketing sau finanțe. Ai nevoie de bani doar dacă îți faci un stil de viață costisitor. În rest, contează mai mult faima și funcția, astfel că vei face tot posibilul să ajungi pe un post de conducere. Ar putea fi potrivită și o carieră în cinematografie sau teatru.

Zodia Fecioară

Ești o perfecționistă, atentă la detalii pe care alții nu le văd, corectă și preocupată de litera legii. Dacă ai înclinație spre matematică, ar fi bine să urmezi o carieră în finanțe sau în statistică. Domeniul calculatoarelor este, de asemenea, atractiv sau orice altă meserie care îți oferă șansa să fii meticuloasă și să lucrezi mai mult pe cont propriu. În servicii, poți face mulți bani din comisioane.

Zodia Balanță

Lucrează în echipe mari de oameni și vei reuși să te impui. Alege o meserie în contact direct cu clienții, marketing, vânzări, publicitate sau administrație publică. Poți fi un bun moderator sau poți lucra în turism.

Zodia Scorpion

Cu intuiția ta proverbială și inteligența ascuțită, ar fi indicat să lucrezi în investiții sau la bursă. Dacă dorești o carieră mai creativă, ai putea studia istoria, ai putea lucra în cercetare sau ai putea fi arhitect. Cu ambiția ta, poți alege orice domeniu care presupune creativitate și analiză.

Zodia Săgetător

Optimistă, generoasă și idealistă, așa cum se arată zodia ta, vei fi o foarte bună profesoară, doctoriță sau consilieră în diverse domenii unde poți ajuta efectiv oamenii cu probleme. Este foarte important ca meseria ta să nu se transforme într-o rutină. Ți-ar prinde bine și un post de antrenor pentru tinerii care vor să practice sport.

Zodia Capricorn

Ai tendința de a te dedica mai mult carierei, decât proiectelor personale sau familiei. De aceea, nu te satisface decât un domeniu profesional în care poți urca rapid în ierarhie, pentru a ajunge pe o poziție de conducere. Lucrează în administrație, în management sau în companiile IT, unde poți ajunge și la un salariu mare.

Zodia Vărsător

Vei fi fericită cu orice profesie sau meserie creativă, inedită și provocatoare. Dacă ai înclinații artistice, deschide un atelier și încearcă să trăiești din ceea ce creezi, fie haine, obiecte decorative sau chiar tablouri sau sculpturi. Poți fi muzician, designer, restaurator sau arheolog, poți avea o fermă de plante aromatice sau o afacere cu obiecte vechi.

Zodia Pești

Ești materialistă și vei face tot posibilul să te bucuri de confort material toată viața. Te gândești mereu la mici afaceri care să îți aducă venituri bune într-o perioadă scurtă de timp și ai o înclinație deosebită pentru vânzări. Dar ți se vor potrivi și meserii bănoase din domeniul medical, administrativ sau juridic.

Lucruri despre zodiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum