До последния час нещата бяха еднакви:
Абадон се дразнеше на Кюри.През цялото време я гледаше с някаква омраза,въпреки че и той не можеше да си обясни защо.Най-вероятно защото цялото внимание отиваше върху нея.Пък тя игнорираше всички до края на деня.Слушалките не напуснаха ушите й и винаги успяваше да си намери местенце до прозореца.Харесваше й да гледа какво става отвън,независимо от това,че не различаваше нито един цвят.Тя не слушаше абсолютно никой от съучениците си,а ги игнорираше.Не й пукаше за нищо особено след като даже и не е тук за оценки или образование.Тя е по-умна от всеки човек на Земята.Та за какво и е този колеж.Общо взето Абадон се опитваше да ядося Кюри,а тя-amount of fucks given: -1.Всичко беше така докъто не стана време студентите да се връщат по стаите си.ГТ на Абадон
Часовете найсетне свършиха.Сега мога да си се прибера в стаята и да потъна в леглото.Дали съквартирантът ми вече се е прибрал?Дано да,защото искам да се запознаем.Всъщност е страмно да не го познавам.Все пак аз познавам всички тук,но най-вероятно просто не съм обърнал внимание.
Коремът му изкъркори
Аххх!Защо точно на първия учебен ден закусвалнята ни беше затворена.Ууумиирам от глад.Дано момчето да има нещо за ядене,защото изобщо не ми се ходи по ресторанти.
Влязох в асансьора и се качих на третия етаж.Отключих стаята и влязох вътре.Хъх.Точно такава е,както я оставих сутринта.Явно той още не се е върнал.Е ще трябва да го изчакам и така заедно ще решим какво ще правим,но какво ще правя до тогавааа.
Погледнах към леглото си и забелязах багажа.О да,аз още не съм разопаковал.Е значи има какво да правя докато той дойде,а ако не е дошъл докато съм готов,ще уча за теста утре.Леееле,днес почнахме,а още утре ще имаме тест.И то по какво - История.Защо имам чувството,че всички предмети са създадени само за да ни затрудняват.Та кой избощо разбира от материала който взимаме??А да,онова момиче.През целия ден тя не внимаваше и учителите я дигаха на дъската заради това,а тя им отговаряше без грешка.Тя изобщо човек ли е?!Оххх,достатъчно мисли за тази непукистка.Трябва да се залавям за работа.
ГТ на Кюри
Свършихме часовете и сега трябва да отида за храна.Не съм яла от вчера,а и наблизо забелязах една гора.Да се надяваме,че ще има нещо да уловя.А дали съквартирантката ми е яла.Тоест аз нямаше и да вляза,но закусвалнята беше затворена.Вероятно ще трябва да взема нещо и за нея.Хммм какво обаче.Мислих и ходех на някъде в продължение на пет минути и накрая се озовах извън кампуса.Видях много табели.Разгледах ги и,за мое щастие ,една от тях сочеше на къде е гората.Супер.Без да се замислям тръгнах натам и забелязах една пътека.Дап,тази пътека води към гората.Последвах я и се озовах дълбоко в гората.Найсетне малко уединение.Цял ден не ме оставят сама.Няколко момчета и момичета се опитаха да ме заговорят,но аз ги игнорирах.Та защо ми е да си говоря с тях??Всъщност днес говорех повече от колкото очаквах.Няколко учителя ме изпитаха на дъската,мислейки че ще се проваля,но накрая ги оставих с дзяпнала уста хаха.И също онзи лигльо.Дори не му знам името,а и не ми трябва.Прави се на голямата работа с парите си,но знам че един ден той ще се съсипе.
BẠN ĐANG ĐỌC
Живея за да Пазя
Ngẫu nhiênНикой не разбира какво става всъщност. Всички вярват, че Бог им мисли само доброто и ще е по-добре ако зло не сеществуваше. Всички наричат онези хора с криле ангели, а тези, които са по-различни и живеят в Ада, чудовища. Всички си мислят, че няма по...