Небесните слушалки

14 0 0
                                    

Вече три дни Кюри не ме е поглеждала,нито говорила с мен.Май наистина я обидих.Не че искам да говоря с нея,но е странно съквартиранти да не си говорят.В час правех обичайните неща-хвърлях хартии по нея,но тя не ми обръщаше никакво внимание.Чувах гласа й само когато я изпитваха,а напоследък това е рядкост.Трябва да спра да мисля за нея и да се съсредотуча върху Хюна.През тези няколко дни ние сякъш се сближихме и реших.Ще го давам бавно,докато се опознаем достатъчно и тогава ще я питам.

"Хей,подай ми кетчупа" изфъфли Марко.Натъпкал си е цялата уста с пица и чак сега иска кетчуп.Подадох му го все пак.

"Марко!МАРКО!" Лео извика.Коко пак го поля с кафе."Човек какво толкова правиш с тва кафе!?".Какви са мрънкала и двамата обаче.Хахаха.

"Аб ще ти купи нова риза.Споко" ахххх.Те разчитат на мен!ЧУВСТВАМ СЕ ВАЖЕН!!

"Дап.Като свършим отиваме на главната и ако трябва пет ще ти купа" да харчиш своите пари за приятелите си те прави полезен!

"АААА И АЗ ИСКАМ НЕЩО!" Марко каза с пълна уста.

"Добре като свършим ще говорим.Сега дъвчи!" обиииииичам да командвам.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Аз,Лео и Марко сме вече на главната.Не се е променила изобщо.Само има нова стока.Дали да купя нещо на Хюна?Естествено че да!

"Първи съм аз,защото аз имам най-голяма нужда" заяви Лео.

Влязохме в първия магазин,който видяхме,и той вече си беше харесал осем чифта.

"Отивам да меря!" вдигна палец и се запъти към саблекалните.

"А ти какво искаш,Коко?" спомних си,че и той искаше нещо.

"Ами слушалки!" усмихна се.Слушалки?

"Нямаш ли?Видях те да използваш слушалки вчера!" леко повиших тон.Не знам защо.

"Не са за мен бе гений!" шляпна ми един по гърба.

"Ами?" нямам никаква идея какво е замислил.

"Ще ти кажа като ги харесам.А ето го Ел!" посочи към Лео."Всичките ли ти станаха?!" запита той очуден.

"Дап,но ще взема само пет,такаче тези не ми трябват.".Той хвърли три чифта на земята и се запътихме към касата.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Влязохме вече в пет магазина и купих доста неща,но още не харесах нищо за Хюна.Искам да й купя обеци,но не си харесвам никои.Агххх!

Живея за да ПазяWhere stories live. Discover now