Най-добри неприятели

19 3 2
                                    

Нощта мина нормално.Въпреки че Кюри и Абадон искаха да скочат един върху друг и да се збият,те се сдържаха,защото знаеха,че на следващия ден нещата щяха да бъдат наред.И двамата си легнаха едновременно,но Абадон заспа последен.Не можеше да заспи заради мислите въртящи се в главата му.

'Какво ли прави Хюна сега?'
'Дали е добре?'
'Яла ли е?'
'Тя всъщност имали си съквартирантка?При нея не може да объркат нещатата,такаче ако има ще е тя'
'Защо трябваше да деля стая с нея?'
'Чак толкова ли са сакати училищните компютри?'
'Защо нейното досие е невероятно?'
'Защо тя се държи с такова неуважение към мен?!Та аз съм училищния плейбой!!Няма момиче,което да ми е устояло!Дори Хюна!'
'Нейното сърце вероятно е от лед.Изобщо тя има ли такова?!Целия ден изражението й беше едно и също-празно.И даже се виждаше ясно благодарение на косата й.Една дълга и добре потдържана коса.По-красива е спусната.И не изглежда толкова различно без обеци или поне така мисля.Тя свали само горните.Как така това момиче не носи грим?!?!Всяко момиче в кампуса вероятно може да напълни банята си с грима си,а тя даже и спирала не носи.Амаче мъжко момиче!!И тези ръце!!Добре де,наистана са добре изваяни.Мусколести са,но не прекалено.Отиват й.И явно има хубави крака,ако смятаме по този задник.Не можах да видя много от пижамата й,но определено забелязах това невероятно дупе.'
'КАКВИ ГИ ГОВОРЯ!!
'ЗАЩО Й ПРАВЯ КОМПЛИМЕНТИ?!?!'
'Яааа да заспивам!'

И така и той заспа,объркан защо хвалеше Кюри.

На сутринта двамата отново си хвърляха ледени погледи,все вдно се стреляха с висулки.И двамата отидоха до гардеробите си и Кюри малко се стресна като видя колко дрехи има Абадон.'Лелее,този наистина се държи като богаташче.Аз използвам само единия шкав,а той е заел останалите пет!Амаче фръцльо' помисли си тя,като гледаше неговия гардероб без изражение.Този път Абадон се преоблече в банята.Беше си сложил една синя риза,с бели дънки и бели кецове.За аксесоари,той си сложи само часовник и излезе петнайсет минути след като влезе,марков от главата до петите.Когато излезе,Абадон гледаше как Кюри влизаше в стаята.Тя стоя на балкона за да се полюбува на градината,но когато чу,че той излиза,се върна обратно в стаята.Абадон без дя иска я зяпаше.Все още не беше свикнал с нея.Тя носеше сива тениска,същите черни дънки,лилави кецове и слуйчера на Джак.Той има много такива,но е носил точно този на първата им среща за това й го подари.Тя го носи много често,защото я успокоява.Абадон я зяпаше всъщност,защото тя изглеждаше много добре в това.Кецовете придаваха акцента на вида й,а дънките подчертаваха невероятните й крака.Слуйчера пък я караше да изглежда сладка,но и лоша в същотото време.Когато Кюри забеляза,че той я зяпа,тя повтори нещо от снощи:"Пак ти казвам,колкото и да ме гледаш няма да станеш по-красив" и с това се запъти към вратата.

Живея за да ПазяWhere stories live. Discover now