III.

63 5 1
                                    

Prešiel týždeň a všetko bolo stále rovnaké. Zayn bol stále uzatvorený sám do seba a Liam ani Niall s tým nič nedokázali urobiť. S Lusy sa pár krát rozprával v škole. Cítil sa s ňou pokojne. Až príliš čo bolo pre Zayna veľmi zvláštne. 

Ďalší deň sa začal rovnako ako každý iný. Zayn sa zobudil na nepríjemný zvuk budíka, zatvoril sa do kúpeľne kde zotrval väčšinu času a neskôr išli aj s Liamom do školy. Zayn šiel do riaditeľne zaniesť papier od doktorky o jeho neúčasti v škole zo zdravotných dôvodov. Riaditeľ stihol Zaynovi pripomenúť že má čo doháňať. Zayn to vedel, len to bral na ľahkú váhu.

Celý deň v škole bol nudný a zdĺhavý. Keď konečne zazvonilo na koniec poslednej hodiny všetci si vydýchli. Keď Zayn vychádzal zo školy, pri dverách stála Lusy. Keď ho zbadala, pery sa jej vykrútili do veľkého úsmevu. 

"Ahoj! Čakám tu na teba." veselo sa mu prihovorila a neprestávala sa usmievať. Zayn bol rád že ju vidí, nevidel ju celý deň aj keď na ňu myslel. 

"Na mňa?" prekvapene prehovoril a strčil si ruky do vreciek. 

"Áno. Chcem ti niečo ukázať." Lusy ho schmatla za ruku a viedla von zo školy. Počas cesty mu dochádzalo že ho vedie ku nej do bytu. Celú cestu boli obaja ticho. Keď prišli ku bytovke, Lusy ukázala Zaynovi aby išiel za ňou. Tak aj urobil. Vošli dovnútra a Lusy hodila kľúče do misky a vyzliekla si kabát. 

"Baby ešte nie sú doma. Poď za mnou." Lusy ho znova chytila za ruku a niekam viedla. 

Vošli do útulnej miestnosti. Predpokladal že to bola jej izba. Pozdĺž celej izby boli naťahané špagátiky na ktorých boli zavesené fotografie. 

"Toto je moja izba. Slúži aj ako menší ateliér. Mám tu väčšinu svojich fotografií..." zatvorila dvere a prešla k menšej poličke. Vybrala odtiaľ ďalšie fotografie a sadla si na posteľ. Zayn si sadol oproti nej a sledoval ju. Poukladala fotky na posteľ vedľa seba a zdvihla na neho zrak. Zostal prekvapený. Na všetkých fotkách bol on. Nevšimol si že by ho Lusy fotila. 

"Rada fotím ľudí. Ukazuje to ich vnútorné emócie ktoré dávajú najavo. Ale keď som odfotila prvý krát teba, nevidela som nič. Na tvojej tvári je stále ten istý výraz. Odfotila som ťa viac krát a po dlhom uvažovaní som na to prišla. Si zlomený. " Zayn ju pozorne počúval. Mala pravdu, je zlomený. Chce sa mu kričať na všetky svetové strany. Uhol pohľadom a zatol sánku. 

"Povedz mi prečo...Prosím." Lusy pošepkala a zacítil na svojej tvári malé dlane, ktoré ho prinútili pozrieť sa do jej modrých očí. Premýšľal čo má povedať. Nechcel to znova povedať ale zároveň to musel vysloviť. Nadýchol sa, odhodlaný povedať to.

"Zabil som svoju sestru." hlas sa mu zlomil. Bol pripravený povedať to, ale neudržal svoj hlas pevný. Bolo to príliš ťažké vysloviť. Lusy mu zložila dlane z tváre a čakala čo povie ďalej, ale on len mlčal. Chcela niečo povedať ale začula vchodové dvere.

"Nepovedala som že sa mi nepáči ale že to nie je môj štýl, nerozčuľuj sa zase panebože." v chodbe sa rozliehali dva hlasy. Dianin a Miín. 

"To je v podstate to isté!" Lusy sa ospravedlnila Zaynovi a vošla za svojimi priateľkami do kuchyne. 

"Kvôli čomu sa hádate tentoraz?" prehovoril mužský hlas. Harry a Louis sedeli na gauči. 

"Diane sa nepáči môj nový kabát." Mia odula spodnú peru a sadla si vedľa Harryho, jej priateľa. Harry sa len zasmial.

"No, mne sa páči. A nemrač sa, krajšia si keď sa usmievaš." pobozkal ju na líce. Louis sa zatiaľ len vybral za Dianou ktorá nakladala na tanier pizzu. 

"Normálne sa ma opýtala a ja som jej normálne odpovedala. Príde mi to vtipné." Diana sa zasmiala a Louis s ňou. Diana sa otočila že dá svojmu drahému bozk, ale zbadala Lusy.

"Ahoj zlato! Máme pizzu! Ideme sa zase pekne obžrať." Diana hneď Lusy objala. Tá sa usmiala a obzrela sa za seba, pretože počula Zayna vychádzať z izby. 

"Zayn toto sú moje spolubývajúce alias najlepšie priateľky Diana a Mia a ich..spriaznené duše." usmiala sa a odstúpila od Diany.

"Ahoj som Diana, rada ťa spoznávam. Lusy nám o tebe rozprávala." Diana sa mu predstavila s milým úsmevom a podala mu ruku. "Wau. Máš jemné ruky." prehodila a prešla ku kuchynskej linke. Zayn bol zmätený, zrazu tu bol veľký rozruch.

"Ja som Mia, veľmi ma teší." Mia mu tiež podala s úsmevom ruku a prešla k Diane. "Fakt ich má veľmi jemné." pošepkala Diane ale bolo to počuť. Harry a Louis sa s ním tiež zoznámili. Zo všetkých vyžarovala dobrá energia. 

"Ehm...máme pizzu. Pridáš sa? " Lusy sa opatrne opýtala. 

"Prečo máš krajšie kúsky pizze ako ja??" Mia sa spoza pultu rozčuľovala a Diana im rezignovane prehodila taniere, s pretočením očí. Zayn sa musel v duchu uchechtnúť, boli vtipné. 

"Nie, radšej už pôjdem domov." odpovedal Lusy na otázku. Vedel že by sa ho potom znovu opýtala na jeho sestru. Nemal v pláne sa v tom vŕtať. Lusy len prikývla na jeho odpoveď a pobrali sa ku dverám. Zayn si obliekol svoju kožennú bundu a otvoril dvere. Posledný krát sa pozrel na Lusy a odišiel.

Počas cesty domov premýšľal. Nerozumel prečo jej to vlastne povedal. Nepozná ju dlho, ale akoby jej z nejakého dôvodu dôveroval. Akoby mala na neho nejaký vplyv a dokázala ho prinútiť. Nerozumel ani tomu prečo sa vlastne o neho zaujíma. Ona je plná života a on je troska. 


Burned Mind. (Zayn Malik SK )Where stories live. Discover now