Watsapp

30 0 0
                                    

Bugün kalktım ve canım hiçbir şey yapmak istemiyo. Sadece yatakta yatıp telefonumla oynamak istiyorum. Watsapp:
Ali: Naber
Ben: İyi sn
Ali: Canın mı sıkkın noldu
Ben: Yoo sadece yorgunum bugün sadece yatıcam
Ali: Tamam o zaman kendini üzme sakın😊
Ben: Tamam canım bb😁
🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅
Seda: Naber❓Görüşmeyeli çook oldu
Ben: Hıı evt
Seda: Konuşmak istemiyorsan anlarım
Ben: Yaa alınma sadece biraz canım sıkkın.
Seda: Tmm bb
🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅
İşte bu konuşmalar saat 14:00 olduğunda bitti. Uyumuşum. Uyandığımda saat 16:00 olmuştu.
Esra ya baktım ama evde değildi. Acaba neredeydi? Aradım ama açmadı, telefonu kapalıydı. Şarjı bitmiş olabilir miydi? Korkmaya başladım. Ali'ye watsapp tan yazdım. Çünkü Esra Ali'nin ev arkadaşı ile yakındı. Ali Esra' nın onlarda olduğunu söyleyince rahatladım. Tabletimi aldım ve teen wolf un yeni bölümünü açtım. İzlerken yemek için mutfağa gidip cips aldım. Onları alıp içeri gittim. Tabak kucağımdaydı. Ben de gözlerimi diziden ayırmadan cipsleri yiyordum. Sonra bir kere daha elimi tabağa götürdüğümde içinde hiç cips olmadığını fark ettim. Diziyi durdurup tabağa baktığımda tabak bomboştu. Şaşırdım, çünkü aldığım paket en büyük boydu. Boş verdim ve mutfaktan iki paket cips daha alıp tabağa koydum. Bir kere daha mutfağa gitmek istemediğim için yanıma beş, altı tane çikolata aldım. İçeri gittim ve filmi tekrar başlattım. Son bölüm de bittikten sonra odama çıktım. Oda inanılmaz derecede çok dağınıktı. Bir yerden başlayıp odayı toplamam gerektiğini düşündüm ve çok zaman geçmeden odanın yarısı toplanmıştı. Zaten odada geri kalanlar Esra'nındı. Derin bir nefes aldım. Annemin bu evde olduğu günleri hayal edip ağlamaya başladım. Benim canımı en çok acıtan annem benle beraberken onla çok ilgilenmememdi. Ben de babam gibiyim galiba. Çünkü babam da benim gibi çook sever ama belli etmez. Ama ben daha güleryüzlü olduğum için insanların onları sevdiğimi anladıkları düşünüyorum. Ayrıca ben sevdiğim insanlarla çok ilgilenir ve onları el üstünde tutarım.
Annem beni çok severdi. Her gece bana bir tabak bisküvi ve çikolata getirirdi. Benim papatya çayı sevdiğimi bildiği için de yatmadan önce en sevdiğim bardakla papatya çayı getirirdi. Bazı geceler benim yanıma gelir ve babamla ilk tanıştığı zamanları anlatırdı. Ben de o öyle güzel güzel anlatırken yumuşacık göğsüne yatıp arada onu öperek uyumadığımı belli ederdim. İnsan bazı kişiler olmayınca her ne kadar gülüp eğlensede kalbinin bir tarafı boşmuş gibi hissediyor, sanki hayatı yarım yaşıyormuş gibi...
Bazen düşünüyorum; bütün akrabalarımı kaybetseydim ama annemi kaybetmeseydim diye. Ama yok ya onları da kaybetmeyeyim, hayatım hiç kimseyi kaybetmeden geçsin. Aslına bakılırsa annem burada olsaydı eminim ki herşey daha güzel olurdu.

Evet Arkadaşlar...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin