Yeni iş..

7 0 0
                                    






Holdingten içeri girdiğimde güvenlik görevlisi " hoşgeldiniz Asima hanım. Aras bey sizi odasında bekliyor."dedi. Güvenlik görevlisine tebessüm ederek asansöre doğru ilerlemeye başladım. Benim kapalı alanda kilitli kalma korkum vardı ve her seferinde asansöre binerken umarım bozulmaz die dua ediyordum. Asansöre binip Arasın olduğu kata yani 23. Kata bastım.

Asansör 23. Katta durduğunda heleşükür deyip çıktım asansörden. Ortağımın oğlu olan Arasın odasınım önüne geldiğimde kapıyı tıklatıp içeri girdim.

Aras dosyaları ayarlamaya çalışıyordu ilk kafasını kaldırıp gözüme baktıktan sonra tekrar dosyasına döndü. Hemen iki saniye sonra bidaha o şaşkın suratı ile kafasını hemen kaldırıp beni süzdü. O şaşkın suratı normele dönünce " hoşgeldin Asima" dedi. Ben tebssüm ederken o ayağa kalktı ve masanın üstüne oturdu. " Aras bana bir oda ayarlatsana ha bide şu işi göstersen artık." dedim. Aras ağzını açıp " odan hemen yan oda işi öğretmem için ilk önce şu dosyaları oku ve alfabetik sıraya dizip bir görevliye söyle dolaba koysun." ayağa kalkıp beni daha yeni oturduğu koltuğa oturttu arkamda olduğu için ona döneyim derken göz göze geldik.
Kaç saniye öyle kaldık bilmiyorum ama em sonunda boğazımı temizleyip önüme döndüm. Aras " bu dosyaları dizersin dedi." Ben bişi demeden adımlarını kapıya doğru attı. Bende arkasından seslenerek " peki ben bunu bitirdikten sonra ne yapıcağım.?" dedim. Arkasını sırıtarak döndükten sonra " işini bitirince evine git ve güzel giyin mümkünse bu boyda bir elbise giyin. 7'de almaya gelicem". Dedi ve kapıdan dışarı çıktı. Acaba bu ukalayla nereye gidicektim neyse biran önce önümdeki dosyaları bitirmem lazımdı. Hemen işe koyuldum ve okumaya başladım dosyaları.






****************




Off hele şükür bitmişti şu dosyalar. Saate baktıgımda 5.30'du. Yuh ya kaç saat geçmiş aradan daha üstümü giyincem eve gidip. Hemen bi kızı çağırttırıp dosyaları Arasın dediği gibi kıza verip dolaba yerletirmesini istedim ve hemen holdingten çıkıp arabama bindim. Arbayı çalıştırdıktan sonra gazı kökledim ve ebde doğru yola koyuldum....






Multide Asimanın akşam için giyeceği elbise..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni Hayatt..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin