Kapıya 2 kere vurduktan sonra hızlı bir şekilde açıldı ve annem beni görür görmez "Kızım nerdesin sen bu saatte bu üstündekiler ne böyle ah yavruum biri mi kaçırdı doğru söyle kız bi taraflarına bişe yapmadılar deme ay konuşsana kızım ne bakıyosun öyle kös kös!" Bu kadının telaşlanmaları gerçekten çok komikti.Hadi bakalım Defne uydur bakalım şimdi "Ya anne bi dur sakin ol ilk günden gittim diye şey ettiler." "Ay kızım ney ettiler söylesene." "Ayy anne notlarımı falan yazdırdım söyledim tanışma faslıdır bilmemnedir baya uzun sürdü yolda gelirken de düştüm üstüm başım çamur oldu gittim şu şeyin ordaki şeyden bi kaç bir şey aldım içeri geçsem artık." Yüzüme meraklı Melahat gibi bakıyordu içeri geçtiğimde daha o soru sormadan tahmin edip hepsine tane tane cevap verdim.Bu gün gerçekten bu kadar macera yeterliydi telefonumu şarja takıp mobil veriyi açtım bir kaç kıyafet hazırlayıp duş almak için banyoya geçtim.Kafam allak bullaktı o dağ ayısı aklımdan çıkmıyordu yaşadığım şeyler gözümün önünden film şeridi gibi geçti neden aklımdan çıkmıyordu ki? acaba çok mu sert konuşmuştum? Yok canım ne serti az bile konuştum gerçekten bir gram sevmiyordum hem itici geliyordu.Az daha suyun altında durursam sanırım peçete gibi buruş buruş olacaktım.Papaz saçlarımın banyoya girince inmesi hoşuma gidiyordu kremleyip taradım zaten sadece banyoda taranabiliyordu.Üstümü giyip saçımı havluyla iyice kuruttum.Kurutma makinesinden nefret ediyordum saçlarım tam bir merinos koyunu gibi oluyordum ve ortaokulda çok dalga konusu olsa da gün geçtikçe kendine gelip bukleleri belirginleşti ve az kabarmaya başladı.Telefonu elime aldığımda Ecrin'den bir sürü mesaj geldiğini gördüm her ne kadar Ecri'ne sinirlensem de kötü bir şey olduğu için gitmişti ve haklıydı fakat telefonu elime aldığımda gerçekten şok oldum o dağ ayısının arkadaşı Ecrin'i baya yıpratmıştı anlaşılan.Yarın Cumaydı Ecrin'le bir şeyler içmeye gidecektik onu iyice dinleyebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIVIRCIK
RomanceBİRBİRİNDEN FARKLI 2 KALP AYNI KALBİ PAYLAŞTI NEFRETLE BAKAN GÖZLER ARTIK BU DELİ DOLU AŞKTAN KÖR OLDU RESMEN... O ÇOK KARARLIYDI ASABİYDİ FAKAT HER ŞEY ONU GÖRENE KADARDI DÜNYASINI DEĞİŞTİREN O ADAM. Asabiliğiyle bilinen hırçın ve kararlı bir kız...