-DEFNE-

27 5 0
                                    

Evet sinirliydim çünkü hareketleri gerçekten yapmacıktı en sonun da gitmeye karar verdim fakat hava soğuktu ve bana en son köpeklerin olduğunu söyledi gerçekten o an kalbim daha hızlı çarpmaya başladı köpeklerden tırsıyordum uzaktan sevmek daha mantıklı geliyordu.Köpek fobim 13 yaşım da başladı o zamanlar çocukluk platoniğim vardı evi de kaldığım yerin hemen yanındaydı.Anneannemin bahçesinde yavru ve şirin bir köpek vardı sevmeye gitmiştim bir anda elimi dişleyince aklımı kaçıracak gibi oldum ve deli gibi koşmaya başladım hayatım da hiç o kadar hızlı koşmamıştım nereye gittiğimi bilmiyordum kendimi platoniğimin bahçesinde buldum tam bir oh be demişken aklıma kimin bahçesinde olduğum ve o bahçede 2 tane kangal köpeği olduğunu unutmamdı.Ne zaman bir köpek görsem hep bir korku kaplardı içimi.Dışarıya çıktığım an Mudanya'nın o temiz deniz havası ve içimi titreten soğuğu bir yandan ciğerlerimi temizlerken bir yandan vücudumu soğutuyordu.O dağ ayısıyla aynı ortam da nefes alacağıma donardım daha iyi.Hava kararıyordu.Aah! Allah kahretmesin annem şimdi nasıl da merak etmiştir hemen aramak için telefonu hızlı hızlı çıkartıp rehberden 'Eyvah' adlı ismi bulup aradım fakat o lanet olası 'Bakiyeniz bitmiştir.'Sesi kulağıma gelince işte şimdi gerçekten eyvah dedim.Durak var mı yok mu onuda bilmiyordum biraz ilerledim,gördüğüm şeyle geri geri adımlar atmaya başladım 2 av köpeği  1 de bağlı pitbull vardı biraz daha kalırsam beni göreceklerdi ve gerçekten avlanıcaktım.Başka çarem yoktu o dağ ayısının evine geri dönecektim.

KIVIRCIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin