<<<

54 7 0
                                    

Ecrin acele etmem gerektiğini söyleyip kapıya doğru ilerledi.Ben de  çantamı iyice yerleştirip hızlı hızlı kapıya doğru yürümeye başladım.Çakma sarışınların arkamdan konuşmalarını duymamazlıktan geldim.Tam kapıdan çıkıyordum ki sert bir şeye çarptım ardından "Noluyo lan!" diye bir sesle irkildim.Ah evet odun gibi sertti hatta.Kafamı kaldırdığımda bir çift koyu kahverengi gözle karşılaştım.O toprak kahverengisi gözlerden,uzun,alımlı bir vücut ve muhteşem kumral saçlı bir tipten o gür ses nasıl  çıktı diye hesaplarken kendime gelmemi gerektiren iç sesimi devreye geçirdim.Arkadan gülme sesleri pardon anırma sesleri geldi ardından "Ben sana önüne bak demiştim ama o saçlardan mümkün olmuyodur tabi" diye cıyak cıyak sesler geldi.Arkama bakmaya tenezzül bile etmedim.Önümdeki ayıya "Asıl sana noluyo be!" diye kolumla iteleyerek geçmeye çalışırken.Kendisi ve odun gibi sert olan eliyle kolumu sıktı "Bana sesini yükseltme" diye dişlerinin arasından tısladı.Gerçekten sinirleniyordum ve canım acımıştı fakat bunu belli etmeden kolumu elinden kurtarıp gitmeye çalıştım.Ecrin kıs kıs gülüyordu Allahım deliricektim kolumu daha çok sıkmaya başladı.Ecrin'de sinirlendiğimi anlamıştı sanırım hemen o oduna "Volkan tamam bırak artık kızı" diye seslendi.Demek bu odun parçasının adı Volkan'dı ay aman bananeydi ki "Kolumu bırak artık sinirleniyorum" diye bağırdım.Odun gamzelerini çıkararak güldü hayvan gibi gamzesi vardı.Of ne oluyordu bana."Bırakmazsam ne yapabileceksin acaba" diyerek dalgaya vurup güldü."Emin ol görmek bile istemezsin" dedim."Ben şimdi görmek istiyorum ama" diye yine bir dalga geçince ve o çakma sarışınlar ağzını gere gere gülmeye başlayınca sinir kat sayılarım arttı ve tekmeyi bacaklarının arasına savurdum.Vurduğum an gülme sesleri kesildi Ecrin yanıma koşup "Oha be kızım ne yaptın sen!" diye şaşırıp gülmemek için kendini zor tutuyordu.Yerdeki odun da acıyla inliyordu.Kulağına eğilip "İsteyeceğin şeyleri düşünerek seç bence" diye güldüm.

KIVIRCIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin