"istemiyorum evlenmiycem is-te-mi-yo-rum" diye yine bir rezil güne daha başladım babam içki içen sigara bağımlısı bir adamdı beni o kendine benzettiği Furkan denen çocuğa vermek istiyordu üstelik benden yaşça küçük olmasına rağmen çocuk da beni istiyordu ben de bu çocuğu anlamıyorum neden kendinden yaşça büyük biriyle evlenmek istiyordu ki ben başka birini seviyordum aşıktım ama güyâ zengin olduğu için onu istiyormuşum gibi davranıyorlardı bu çok zoruma gidiyordu ama alışmıştım.Yatakta oturmuş ağlıyordum kız kardeşim yanıma oturdu omzumu sıvazladı üzgün görünüyordu sonra gitti babamın sesiyle irkildim"kalk kız hazırlan akşama seni istemeye geliyorlar" ağlamam daha da şiddetlendi "sus kız"dedi gözyaşlarımı silip odama gittim telefonumla Berkay'ı aradım "alo aşkım"diye açtı telefonu babam telefonum olduğunu bilmiyordu bu yüzden sessizce konuşuyordum "evleniyorum"dedim şaşkınlıkla "ne,kiminle,neden,kimden izin aldın"diye ard arda sorular sordu "aşkım bi dakika sus bu akşam beni düğünden kaçırıcaksın değil mi? ben o Furkan denen çocukla evlenmem seninle evlenicem ben" "e hani baban vazgeçmişti" "ya bilmiyorum işte vericek beni akşama" "ya kim kimi veriyor kaçırıcam ben seni bavulunu hazırla" dedi "tamam aşkım seni seviyorum" "bende seni seviyorum aşkım akşama görüşücez" dedi ve kapattı...
Zil çaldı onlar gelmişti onları içeri aldım otururken kardeşim "hadi biz kahveleri yapalım abla"dedi "tamam"dedim kahveleri yaptım tepsiyi tuttum Furkan kahvesini içerken yüzünü buruşturdu halbuki kahve tuzlu değildi bu çocuğu gerçekten anlamıyorum neyse babam beni verdi gerçi pek üzülmemiştim çünkü aşkım akşama beni kaçırıcaktı bu yüzden mutluydum bile çünkü kurtuluşum aşkımdı ama ben kardeşimide seviyordum ondan ayrı kalmak bana koyacaktı onsuz olmazdı acaba ne yapacaktım ben bile bilmiyordum???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK AŞK
RomanceSen sakın beni benim seni özlediğim kadar özleme kalbin acır nefesin kesilir ciğerin sökülür DAYANAMAZSIN...