KAVUŞMA

24 1 0
                                    

Uyanıktım ama gözlerim kapalıydı çünkü dayanamayıp yine ağlıycaktım ellerimi birbirine geçirmiştim biri yanağıma çok sıcak bir öpücük kondurdu o kadar içten ve samimiydiki kendimi güvende hissettim gözlerimi açtım Berkay o burdaydı bulunmuştu "aşkım ne zaman geldin öldüm bittim meraktan iyi misin?" "Çok özledim seni" "Ben de"derken dudaklarım büzüldü ağlıycakken sarıldı bir damla aktı omzuna irkildi toparlayıp "babanın haberi var mı?"diye sordum 'hayır ilk sana geldim" dedi dayanamadım dudağına doğru bir buse konduracakken kapı kütten açıldı içeri giren Uras'dı Berkay sinirlenip bağırdı "çabuk çık" "aşkım sakin ol" "boşver sen kaldığın yerden devam et"dedi çocuğa ayıp oldu diye küçücük öptüm çıkarken kolumdan tuttu "bunu saymam haberin olsun"dedi öyle mi manasında başımı salladım "söz verdin sayıyorum"dedi bende "say bakalım" dedim sırıttı dışarı çıktık herkes dışarıdaydı Berkay'ın geldiğini Uras görmüştü bu kadar hızlı nasıl hazırlanmışlardı konfetiler patladı masalara geçtik bir sarışın Berkay'ı kesip duruyordu Berkay'ı kolundan tutup içeri götürdüm "sen demin söz de miştin değil mi?"diye sordum tek kaşını kaldırarak "evet"dedi kendi odamızda değildik alt katlardaydık kızın bizi görebildiği camın önüne geçip sinirden Berkay'ı öyle feci öpmüştüm ki o bile şaşırdı kız sinirlenip arkasına döndü mutlu olmuştum Berkay"bu neydi şimdi"dedi bende "ne yani sevgilim-"diyecekken kız tekrar döndü tekrar dudaklarına yapışmak zorunda kaldım Berkay onun için öptüğümü zannettiği için beni duvara yasladı pencerenin açısından çıkmıştık kız artık bizi görmüyordu...

KAÇAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin