SARI KIZ

26 1 0
                                    

Berkay'ı öpmeyi bir anda bıraktığım için Berkay şaşırdı "ne oldu ya ne güzel-" diyecekken "aşkım kutlamayı unuttuk"dedim kutlamaya geri döndük on dakika sonrada bitti zaten odamıza çıktık Berkay olanları unutmuştur diye mutluydum ama nerde gelir gelmez başladı sorulara beni yatağa oturttu kendi de bir sağa bir sola ayak ata dolaşıp duruyordu işte başladı"soru bir bugün neden saçma sapan davrandın?"dedi lafını kesip "Berkay napıyosun?"diye sordum üstüme gelerek"burda soruları ben sorarım"dedi ciddileşip yanıma oturdu"aşkım bugün neden değişik davrandın yani kötü bir şey mi yaptım ben söyle ki çözüm bulalım"dedi "hayır aşkım sen değilde ben kötü bir şey yaptım"dedim dayanamayıp "bugün kutlamada sarı bir kız seni kesip duruyordu ben de seni odaya atıp öptüm kız bizi öyle görünce hoşuma gitti işte"dedim arkasını döndü omuzlarına asılıp "küstün mü?"diye sordum "evet"dedi çok tatlı görünüyordu "aşkım bitanem bebeğim"diye saydırıyordum ama barışcak gibi değildi geç oldu yattı ben de koynuna girdim sarılınca"barıştık mı?"diye sordum cevap yoktu gözlerimi kapattım birden "gece beni özle"dedi ben de aramız yumuşasın diye"ama ben şimdiden özledim"dedim gülme sesleri geldi sonra uyudu beni uyku tutmadı bu öküz bana küsken uyuyamam ki diye içimden dertlenirken yanlışlıkla dışımdan"OFFF"dedim gözleri açıldı "noluyo Zehra"dedi şununla barışmazsam beni bu akşam uyku tutmazdı iki elimle gözlerini kapadım sonra öpmeye başladım ama karşılık gelmedi ellerim hala gözündeydi sonra"bu öpücük hangi kız içindi?"diye sordu baya koymuştu bana bende "hayır bu öpücük bir öküz içindi"dedim...

KAÇAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin