EL ELE

48 0 0
                                    

       Berkay'ın odasında kalmak zorunda kaldım Berkay'ın babası Adnan amca bizi yakalarsa iyice işler karışırdı bu yüzden kapı kilitliydi ben bunu unutup kapıyı zorladım Berkay'da uyuyordu uyandırmaya kıyamadım yere çöktüm saçını okşamaya başladım birden kendine çekti ve sarıldı "ya sen beni uyandırmaya kıyamadım mı?"diye sordu ben de itiraz edip "hiç de bile ben bugün seni bir yere götürücemde uykusuz kalma diye yani başka bir şeyden değil kafanda kurmasana ya sen" diye heyecanla hızlı hızlı konuştum çaktırmayayım diye sonra gözlerimi kısıp"yemedin dimi" deyip güldük "a hadi kapıyı açda ben bir Zeynep'e bakıyım" "off bakarsın birazdan biraz bana bak"dedi belliki ilgi istiyordu o zaman göstermeliydim banyoya gidip su aldım üstüne doğru döktüm "ya aşkım olacak işmi bu çocuk musun? " "iyi bi daha yapmam" deyip alınmış numarası yaptım kollarını bağlayıp somurttum "ya bi insana somurtmak da bu kadar yakışır"deyince gülmeden yapamadım "ya hadi kapıyı aç"dedim babası erkenden çıkmıştı gidip Uras'ın odasına baktım ya insan kalkar kalkmaz bir insanı nasıl öpebilir yani nasıl anlamıyorum Zeynep biraz çekiniyordu sanki duvarın dibindeydi çünkü Zeynep gittikçe Aras üstüne geliyordu Zeynep kıpkırmızı olduğu için yalandan hafifçe öksürdüm duymadılar daha sert bir öksürük attım hele şükür duydular Zeynep'e bakıp "daha ilk günden nerden geliyor bu samimiyet?" deyip korkuttum onu "abla valla göründüğü gibi değil bu bana hiç fırsat vermeden öpüyor"diye savundu kendini o arada Aras atladı "bu mu yuh be o kadar öptük sevgilim diyeceksin o kadar" dedi tam Zeynep kendini savunmaya başlarken "benim de bir sevgilim var onunla ilgileniyim size iyi tartışmalar"dedim sonra Aras'ı uyardım "bana bak kardeşimi üzme ikide bide öpüp durma" dedim sonra telefonum çaldı arayan kuzenim Efe'ydi kaçtığımı öğrendiği için arıyordu kesin.Çok tatlı sempatik yardımsever güvenilir bir erkekte arayacığınız her şey onda fazlasıyla var benden de beş yaş küçük ama bana küçüklüğünden beri aşkım çünkü orta okuldayken bir kız sevmişti kıza açılmıştı ama kız onu istememişti Efe gelip bunları bana anlatmıştı ben de onu avutmak için "bizde kuzen aşkı oluruz yani hep birbirimize destek oluruz sahip çıkarız"demiştim o günden beri bana aşkım der hatta telefonlarımızda bile öyle kayıtlıyızdır neyse telefonu açtım "alo aşkım sen neler yaptın öyle aferin cesur aşkım sevdiğine kaçtın he helal olsun sana"telefonla konuşurken odanın önündeydim"tabi ya özgürüm artık aşkım"dedim sonra sesi burkuldu "ama ben aşkımız olmadan yaşayamam"dedi "ya bende sensiz yaşayamam"dedim içeriden sesler gelmeye başladı odaya girdim "aşkım nereye kaçtın söyle ben de geleyim"dedi "aşkım ne demek tabi gel ben sana konum atıcam"dedim daha konuşurdum ama Berkay çatık kaşlarla önümde dikiliyordu "tamam görüşürüz aşkım"dedim ve kapattım...

KAÇAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin