"O kim sana niye aşkım diyor ve sen ona neden aşkım diyorsun hemde gözümün önünde bir açıklama yapacak mısın?" "Ay sen beni mi kıskandın" deyip sarıldım ama karşılık gelmedi sonra "Efe"dedim "bir de söylüyor musun?" "dedi hemen ekledim "kuzenim" "Ben de yedim bari güzel sallasaydın" gerçekten kuzenim Efe" "O zaman neden sana aşkım diyor?" dedi tamam haklı olabilir ama bu şekilde düşünmemesi lazım sonuçta bana güvenmiyordu son bir bakış atıp odadan ayrıldım Aras'ın odasına gittim "hadi ablacım gidiyoruz"dedim "abla ne oldu kötü bişey mi oldu?"diye sordu odadan çantamı aldım Berkay pişman görünüyordu ama son pişmanlık fayda etmez "gerçekten gidiyor musun?"diye sordu kolumu tutuyordu "bırak kolumu"dedim sonra kafamı sallayarak "aşkımın yanına gidiyorum"dedim derken Zeynep kapının önündeydi anlamış olacak ki giderken "Efe mi geldi"diye sordu "evet beni aradı" "halâ sana aşkım diyor dimi?"diye sordu "evet"dedim sahilde bir banka oturduk konuştuk birbirimize birbirimizi anlattık sonra arkamdan biri gözlerimi kapadı kokusundan ellerinden Berkay olduğunu anladım uykusuzdum dün gece hiç uyuyamamıştım çünkü babam annem Zeynep Berkay düşünüp durdum bunları ama yaptıklarımdan pişman değildim uykusuz olduğum için güçsüz bir sesle "ya bıraksana istemiyorum sen bana güvenmiyosun" dedim o arada Efe geliyordu söylediklerimi duyunca "aşkım"diye koştu Berkay'la kavga ederlerken "yeter"diye bağırdım sonra banka oturup ağlamaya başladım çünkü bıkmıştım artık kavgadan dövüşten bağırtılardan çığlıklardan ikiside yanıma oturdu "Efe sen gider misin?biz biraz konuşalım"diye ricada bulundum o da kabul etti "evet seni dinliyorum"dedi "bak Berkay Efe benim kuzenim onun bana aşkım deme sebebi şu Efe orta okuldayken bir kıza aşık olmuştu kız bunu istemeyince Efe çok üzüldüğü için bende çok üzülmüştüm bu yüzden boşver onu bizde kuzen aşkı oluruz demiştim bu günden beri bana aşkım der anladın mı şimdi"dedim "ama mesele bu da değil mesele senin bana güvenmemen"diye ekledim "ama bana da hak ver yani" derken sözünü kestim "tamam daha fazla uzatmayalım"dedim sarıldı bende ona sarıldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK AŞK
RomanceSen sakın beni benim seni özlediğim kadar özleme kalbin acır nefesin kesilir ciğerin sökülür DAYANAMAZSIN...