Kinyitottam a szememet. Friss fa illat csapta meg az orrom ami keveredett az otthonról hozott takaróm finom illatával. A többiek még javában szunyáltak. Lépéseket hallottam a bungalónk körül. Sejtettem mi következik.
-JÓ REGGGGELT LÁNYOK!!!!-hirtelen mindenki felkapta a fejét , valaki sikított egyet, a fiúk bezárták az ajtót épp időben.
- Azt a ba...basszuskulcsát!!-kiáltott Enci és a fiúk után vágta a párnáját. Épp most szokik le a káromkodásról elég szépen megy neki. Leugrottam az emeletes ágy tetejéről és megpusziltam a fejét.
- Melyik idióta volt az?
- Dino.-mosolyogtam -szépen felráztak minket. Nem tudtam , hogy hangosítót is hoznak így még jobb .
- Igen aki már hatkor fent van hogy elmenjen futni annak - megnézte a mopszos óráját -7 órai "ébresztés" nem okoz gondot.- a többi négy lány a szobából már felkelt és nekikezdett a keszülődéshez.
- Holnap eljössz velem kocogni kicsit?
- Tudod mikor! -azzal visszahúzta a fejére a takarót. Felöltöztem fogatmostam és kimentem a kisházból. A levegő még friss volt a táj zöld és csodálatos. Kicsit nyújtottam .Lófarokba fogtam egyenes gesztenyeszínű hajamat és nekiálltam körbefutni a tábort. Imádok futni és ilyen gyönyörű helyen mint ez a hegy még jobb.
-Kiara!-hallottam a nevemet. Körbenéztem. Egy ember volt csak közel és távol Milán, akit csak Milunak hívunk.
- Szia te kis kelesztő.
- Azt a bulit sajnos pont le késtem.
- Hogy hogy?
- Hát épp a mosdóban voltam. - Ezen felnevettem. olyan cuki épp a dolgát végzi miközben a többi fiú hangosítóval ijesztget mindenkit.
- jól aludtál? - Kérdeztem. Szeretem Milut. Kicsit más a többi fiúnál.
- Igen. Remekül amennyire Dinoék mellett ellehetett. Csak meg akartam kérdezni jössz e velem van egy folyó nem messze kipróbálnánk a csónakot és horgásznánk.
- Persze! Csak mi ketten?- reménykedtem hogy igent mond.
- Sajnos úgy nem bírjuk el a csónakot.
-Oké. Úgy is tökéletes.
- És mégvalami. - megvakarta a tarkóját. - reggelizünk eggyütt?
Ezer örömmel- mosolyogtam kedvesen de belül vigyorogtam mint egy bolond. Elváltunk és én vettem az utam vissza a lányokhoz. Mit akar Milu ?és miért reménykedek? Bolond vagyok
KAMU SEDANG MEMBACA
Farkasokkal Suttogó
PertualanganAzt tudtam , hogy a szerelem csodálatos de ki mondta hogy csak két ember között lehetséges? Az erdőben félig farkas lettem csodálatos szürke rozsdás bundájú vad , büszke állat. Aki harcol és remél... Ez az én történetem egy lányé valakié aki más vol...