Part1 : AvcI

84 9 3
                                    

Sam ve Dean o olaydan sonra babalariyla birlikte seytan avlama basladilar .
Tabikide Sam daha kucuktu o yuzden o otelde bekliyor  .
Dean ile babasi joe Seytanlari avliyorlardi  .
Dean bu seytan avlama isini cok seviyordu . O da bir gun babasi gibi olmak istiyordu .
Babasi Dean 'e herseyi ogretmisti . Ve eger bir gün ona bir sey olursa Sammy * e iyi bakmasini solemisti .
Sam otelde  yalniz basina oyuncaklariyla oynuyordu .  Bazen babalari kendi basina avlanmaya gidiyor . Deande  kardesiyle birlikte otelde kaliyorlardi .
10 yil sonra  Sam okula gitmeye basladi . Deande  avlanmaya devam ediyordu .
Sam seytani olaylara ve seytani isaretlerle ilgilenmeye baslamisti  buyudukce ..
Bir gun babalari cekip gitti
Sam ile Dean tek baslarina kaldilar .
Dean kardesini korumaya yemin etmisti  babasina .
Sam okula gidiyordu . Dean de avlaniyordu . Bir süre sonra Dean Sam 'inde bir seytan avcisi olmasini istedi .
Ona seytan avlamakla ilgili biseyler ogretmek istedi .
Ama Sam bir seytan avcisi olmak istemiyordu .
Ama yavas yavas o da merak sarmaya basladi .
Babalarindan  bir araba kalmisi  bi de bir avci gunlugu .
Dean o günlukten yardim aliyordu .
Sam Jessica adinda bir kizla cikmaya baslamisti . Sam o kiza asik olmustu . Dean ise tek gecelik takiliyordu . Ona sevgili olmak uygun gelmiyordu .
Bir gun Dean kaldiklari otele geldi .
-Sammy  neredesin ?
Sam sevgilisi Jessicayla yatak odasindaydi .
Hemen ustunu giydi ve Dean 'in yanina geldi .
- Ne var dostum  ?
-Sam   buyuk bir av var benimle gelmek istermisin ?
-biliyosun Dean ben babam gibi yada senin gibi avci olmak istemiyorum . O yuzden sen git ama dikkat et .
-Sammy  bir  sende bizim gibi olucaksin merak etme .
Dean babasinin arabasina atladi ve gitti .
Sam de odaya geri dondu ama bi bakti kapsonlu bir yaratik Jessica yi tavana sabitlemis ve kizi atesler icerisinde yok etmisti .
Sam 'i gorunce  yaratik gitti .
Sam  sok olmustu .

DEAN VE SAMMYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin