-R.S- "3.Bölüm"

674 55 21
                                    

Hatırlatma:"Camış"diye çimen yeşili gözlere cırladım..

Tuvaletin kapısını duvara yaslayıp bana baktı.Ama baştan aşağı çıplaktı.Yüzüm iyice kızarıyordu.Bana masumca gülümseyen robota cırladım...

"Git dolaptan bir eşofman giy."dedim..Ne kadar başka yere bakıp o tarafa bakmamaya çalışsam da sürekli yüzünü ve vücudunu incelemek istiyordum..Hadi ama benim yerimde olsanız büyüteç ile incelerdiniz..

Kafasını onaylar bir biçimde sallayarak üzerime gelip, eğildi.Kokladığında ise ben hala ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordum..Doğrulup burnunu farklı yönlere uzatıp koklamaya başladı.

"Sahip kokusu buradan geliyor.O zaman burası onun odası.."deyip normal bir insan gibi yürümeye başladı..Poposunu gördüğümde hemen tekrar gözlerimi kapattım.. Allah'ın bunağı robota sıkı kalça,Baklava,Kas ve çimen yeşili göz koyup üstüne üstlük cool özelliği eklemişti..Kıyamet yaklaşıyor.Alamet bunlar alamet..

Duvara yaslı olan kapıyı tutup yerine oturtmaya çalışırken biri beni belimden tutup havaya kaldırdı.Omzuna koyup koltuğa götürdü.Ve nazik bir şekilde koltuğa bıraktı.Ben onu izlerken o giydiği taytlarımdan biriyle öyle komikti ki..Kapıyı kaldırıp menteşelerinden, çok kolay bir şekilde yerine oturtturdu..Tekrar bana döndüğünde bu sefer üstü çıplaktı..Ben hala ona bakamazken çalan kapıyla bir anda kapıya fırladı..Bu hızlılığı beni bile şaşırtmıştı..

Bende kapının yanına gittiğimde eliyle beni arkasına itti..

"Sana zarar verebilecek biri olabilir..Arkamda dur sevgilim.."dediğinde bacaklarımın bağları çözülüp atkı örülmüştü resmen..Bu ses tonu..Bu koruyuculuk..Aman tanrım..Oh My God Haydar..

Kapıyı açtığında karşısında kimi gördüyse çok fena bir şekilde yarım ağız gülümsedi..Ben ise onları çatık kaşlarla izliyordum..Ulan bu cool özellik sadece bana değil mi bee.

Hemen robotun arkasından çıkıp kapıda kim olduğuna baktım..Bunlar okuldaki sözde arkadaşlarımdı..Kötü günümde yanımda olmayan ,iyi günde kıçımdan ayrılmayan kankalar..

Kapıdakilere baktığımda birinin ağzı açılabileceği son raddeyi bile geçmiş salya akıtıyordu..Biri ise elindeki çantayı düşürmüş mal gibi robota bakıyordu..Salyada eksik değildi tabi..İçimden onlarla yaşadığımız şeyleri düşündüm ve bugün yaşadığım şeyleri düşündüm..Gerçekten arkadaşım olduklarına inanmışım..Ne kadar aptalım..Robota baktığımda bana kaşlarını çatarak bakıyordu..Yoksa.

"Buyurun ne vardı..Akşam akşam neden aşk yuvamıza geldiniz.."dedi..Evet evet..Dedi..Bunları benim söylediğimi sanmayın bunları robot söyledi..Evim aşk yuvası mı oldu..Kadın sığınma evine döneceğine inanırım ama aşk yuvası olduğuna inanmak zor geliyor..

"B-biz yosun'un arkadaşlarıyız.."diyen kız yüzümüze değil robotun baklavaları resmen lazerle kesti...Robota baktığımda bana gülümseyerek bakıyordu.Kapıdaki kızlara baktığında ise sinir ,öfke ve nefretle bakıyordu..Tekrar kızlara dönüp;

"Bana bakın eğer kız olmasaydınız sizi komaya sokana kadar döverdim..Ama bayanlara vurmam yasak..Şimdi sizin arkadaşlıktan anladığınız şey ne bilmiyorum ama benim anladığım şey arkadaşınız kötü durumdayken onu bu duruma düşürenler ile bir olup gülmek değil..Eğer sizi burada paylanço etmemi istemiyorsanız..Yosundan uzak durun..Sizin arkadaşlığınıza ihtiyacı yok artık.."deyip kızların suratına çarpmasına bir milim kalan kapıya hışımla kapattı ve hiç bir şey olmamış gibi bana içtenlikle gülümseyip kucağına aldı..

"Teşekkür ederim."dedim utanarak..

"Rica ederim."deyip burnunu burnuma sürttüğünde utanıp yüzümü kapattım..

"Çok şanslı ve mutluyum.."dedi hala sıcaklıkla gülümserken..

"Neden.."dedim hala utanıyordum..Of bir türlü t-shirt giymedi gitti..

"Senin gibi güzel şirin ve masum bir sevgilim olduğu için çok mutluyum.."

Dediğinde kırmızıya dönüşecektim yakında..Dudaklarıma bakıp "Öpebilir miyim yosun?."

dediğinde içim erise de hemen kucağından öksürerek indim.

"Olmaz yapacak işlerimiz var..Sana alışverişe çıkıp isim bulmalıyız.."dedim çıplak göğüsünü gösterip..

"Bakmayı sevdiğini sanıyordum.."dedi elini kaslarının üzerine koyup..

"Ne sevmesi ya ben şey yüzünden bakıyorum..Şey ya şey.."kekeleyecek zamanı buldun yosun..

"Tamam, utanma sustum.."elini dudaklarına koyup..

"Neyse şimdi sana isim bulmamız lazım."deyip koltuğa oturup düşünmeye başladım..Oda koltuğa oturup beni kucağına oturttu ve kafamı göğsüne yasladı..Yüzüm şu an boynuna geliyor,nefesim boynuna çarpıyordu..

"Burada düşün.."dedi ve elini koluma ve belime koydu..

Düşündüğümde aklıma doğru dürüst hiç bir şey gelmedi..Gelmez tabi ben metal kokar zannederken bu resmen insanı çıldırtacak bir kokuyla bezenmişti..Ahh dede sende bir ibnelik var ama..

"Seninle uyumlu olmasını istiyorum..Benim isimim söylenince akla sen gel..Senin ismin söylenilince de ben"dedi..Ben romantiklik düğmesine kafa da atmadım ki..

"Bekle düşünüyorum.."

Biraz daha düşünüp Deniz olabilir mi diye düşündüm..Denizsiz Yosun Yosunsuz deniz yoktu değil mi..

"Tamam buldum Deniz olsun.."dedim..Biraz düşünüp beni alnımdan öptü..

"Denizinim ,Yosunumsun.."dedi..Ben daha dün sap ve romantiklik adına hiç bir şey bilmezken şimdi romantizm içinde yüzüyordum..

"Adını bulduysak odama gidip şimdilik sana kıyafet bakalım..Üşüme diye yani kaslarına baktığımdan değil.."

"Sen burada bekle..Odan çok yoğun olduğun için dağınık toparlayayım sonra her şeyi bulmamız kolaylaşır."dedi ve emin adımlarla odama gitti..Aman tanrım..Çok doğru odam yoğun olduğum için dağınık hatta bütün ev ben yoğun olduğum için dağınık..Tekrar robotun peşinden bakıp eğer bu bir rüyaysa beni öyle bir uykuya yatır ki..Uyanmak için ben yalvarayım..Ah dede bana dünyaları bir kutu içine koyup hediye ettin..

Odamdan gelen sinirli bir ses tonuyla gelen"Yosunn"sesinden sonra"Bu eteklerin boyu ne böyle pantalonun yok mu senin kızım.."dediğinde kıskanç ve koruyucu butonuna bastığım saniye ve dakikkaya ana avrat küfür savurdum.Ve seke seke odama koştum..

"Denizim..O etekler benim değil ki ama.."diye yalanın daniskasını attım..Ve bu mala kocaman bir alkış..Denizin yaşanılan anıları görebildiğini unutarak böyle bir yalan söyledim..Buyurun yosun cenazesine..

Arkadaşlar gelen yorumlar bana "Hadi canım"dedirttirdi..Başka hikayem daha var o yüzden buna zaman ayıramam diye düşündüm ama artık her boş vakitte zaman ayırıp kısa ve sık bölümler atacağım..R.S



Robot SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin