-R.S- "2.Bölüm"

727 58 15
                                    

Multi:Yosun

Hatırlatma:"Çırılçıplaktı"

Utançla gözlerimi kaçırdım ve başka yere bakmaya başladım..Bu gerçekten utanç verici bir durumdu..Sehpanın üstündeki örtüyü çocuğa bakmadan aldım ve yukarı bakarak yanına geldim..Şimdi aşağı bakmadan örtüyü beline bağlamalıydım..Eğildim ve örtüyü belinden geçirip bağlayacakken alnım kaslı göğsüne değdi..Bir insan sıcaklığı kadar sıcaktı ve onu gören bir kişi asla insan olmadığını anlamazdı..Yine utançla kafamı göğsünden uzaklaştırdım..Ve örtüyü sıkıca beline bağladım..

Bir kaç adım geri adım atıp robotu inceledim..Kabinin arkasına geçip baktığımda Bazı özellikler ve yanında kırmızı ve yeşil butonlar vardı..Özelliklere baktığımda Cool,Kıskanç,Korumacı,Romantik,Nazik,Öfkeli,Sevgi dolu gibi özellikler vardı..Bu robotu nazik yapmayı hiç mi hiç düşünmüyordum..Arkadaşlarım ve nazik erkek arkadaşları yüzünden az sapık ile karakolluk olmamıştık..Sapıklar bize laf attığında hiç bir şey diyememiş hemde dayak yemişlerdi..Korumacı özelliğinde yeşil butona bastım...Kıskançlık ve romantik özelliklerinde üç buton vardı..Birinde her zaman diğerinde gerekli yerde diğerinde ise asla yazıyordu..İkisine de gerekli yerde butonuna bastım..Ve Cool özelliğine gelince yeşil butona resmen kafa attım..Kesinlikle Cool insanlar çok havalıydı..Diğerlerine ise kırmızı butona bastım..Tekrar kabin önüne gelip beklemeye başladım..Dede başlatmak ve sahibini belirlemek için öpmem gerektiğini söylemişti..Nefesimi tutup yanağından öptüm..Tek gözümü açtığımda hala çalışmıyordu,gözleri kapalıydı..

"Yani illa dudaktan hee."dedim..Çalışmayan robotla konuşuyordum ,onu geç ilk öpücük bir robota gidecekti..

"Yani robotsun ilk öpücük sayılmaz.."dedim ve azimle robota bir adım attım..

Kalbim resmen midemde atıyordu..Bir an kalbim mideme düştü sandım..Nefesimi tuttum ve gözlerimi kapattım..Elimi yanaklarına koydum..Bunu neden yaptım bilmiyordum ama bu kusursuz yüze dokunmak nefes kesiciydi..

Dudaklarımı biraz daha yaklaştırdım..Hala uzaktı,Ve hala dudaklarına değmemiştim..Gözlerim kapalı olduğu için göremiyordum zaten.. biraz daha yaklaştım ama hala uzaktı..Tam vazgeçip robotu da kapıya atmaya karar vermiştim ki bir el belimden tutup kendine çekti..Dudaklarımdaki sıcaklık ile gözlerimi açtım..Bana bakan ,daha önce görmediğim kadar güzel gözlü bir varlık bana bakıyordu..Bu nasıl bir güzellikti böyle..Belindeki örtü yere düştüğünde Hemen tekrar gözlerimi kapattım..Ve koşup kendimi tuvalete kilitledim.Bu kadarı benim için çok fazlaydı..Ama çok geçmedi ki tuvaletin kapısı yerinden söküldü..

Bana masumca bakan çimen yeşili gözlere cırladım..

"Camış.."

Bu hikayeye nadiren bölüm gelecek arkadaşlar

Robot SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin