-R.S-"4.Bölüm "

689 55 31
                                    

Yatağımdan burnuma gelen müthiş kokular ile hala uyku modunda olsam da hemen doğrulup ayağa kalktım.Bu evde bir asırdır böyle kokular yoktu..Bu evde yanık yemekler ve fast food yiyecekler vardı sadece..Odamdan çıkıp mutfağa girdiğimde, gözlerim hala bulanık görüyordu..Gözümü ovuşturdum..Bir dakika bu işte bir yanlışlık olmalı.Geri adımlarla tekrar salona geldim..Ne yani ben şimdi odamdan çıkarken, hiç bir şeye çarpmadan ya da takılıp yere kapalanmadan mı salona gelmiştim..Etrafa baktığımda küçük dilim midemin yolunu görmüştü..Neredeyse onu yutacaktım..Bu ev benim olamazdı değil mi?

"Deniz..Deniz buraya gel.."diye bağırdım..Evde bir değişiklik vardı..Hatta ne değişikliği ev galiba evrime kafa atmıştı..Demek ki sadece insanlar evrim geçirmiyor..

Ben hala şaşkınca etrafı incelerken biri beni kucağına alıp ayaklarımı yerden kesti..Beni kucağına aldığında Deniz yüzüme gülümseyerek sıkıca yanağımı öptü..

"Günaydın Yosunum.Çok şaşırmışa benziyorsun.."dedi evi göstererek..

"Deniz..Bu ev en son ben buraya taşındığımda böyle topluydu.."

"Senin çok yorgun ve meşgul olduğunu bildiğim için hayatını kolaylaştırmak istedim yosunum.."deyip beni yere indirdi..

Elimi avcunun içine alıp sıkıca tuttu.."Gel sana göstereyim.."

Odama geldiğimizde yerdeki halılar bile parlıyordu..Yerler pırlantadan bile çıkmayan parlaklıkla parlıyordu..Gidip dolabı açtığımda bütün çamaşırlar ütülenip katlanmıştı..

"Dünkü olaydan sonra bazı kısa eteklerini yok ettim.."dedi hınzırca sırıtarak..Dün söylediğim yalanı anlayıp beni bir daha diz üstü olan etekleri giymemem konusunda uyardı..Romantik olan robot bir anda odun olmuştu..Dolaba bakmaya devam ettiğimde çekmeceyi çekip baktığımda iç çamaşırlarımı bile ütülediğini görünce külotu elime alıp denize döndüm..

"Sen benim iç çamaşırlarımı bile ütüledin ve onlara dokundun mu..?"dedim kaşlarımı çatarak..Onlara benden başka kimse dokunamaz ve göremezdi..

"Daha hijyenik olması için bebeğim.."deyip yanağımdan makas aldı.."Ayrıca iç çamaşırların hello kittyli ve batman'li görmeseydim keşke.."deyip mutfağa kaçtı..Bende dolabı kapatıp peşinden koştum..Mutfağa girdiğimde ise tükürüğüm boğazıma kaçtı..Bulaşık dağı neredeydi..

Mutfak dolaplarından birini açtığımda bardaklar,tabaklar,çatal ve kaşık her şey çok düzenli bir şekilde düzenlenmişti ve parlıyorlardı..

"Üzerinde maydanoz bıraktığın tabağı neredeyse desen zannediyordum.."dedi..Herkes onu desen zannediyordu..3D maydanoz desenli tabak..

"Deniz..Ben gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum..Eğer bu ev biraz daha temizlenmeseydi..Kapıya çöp arabası gelecekti çöp ev diye.."dediğimde kahkaha atıp kafasını arkaya doğru yatırdı..Gözümde bir an belden yukarısı çıplak denizin, suyu kafasından aşağı döküşü geldiğinde, kendime bir tokat attım..Sapık yosun..Sen dizilerde öpüşme görünce kanal değiştiren kızsın..Ayıp,günah bunlar..

"Yosun açlık sana yaramıyor, kendine tokat atıyorsun, dalıp gidiyorsun..Gel hadi yemek yiyelim.."deyip şahane masayı bana gösterdi..Hayatımda salamın dürülerek yendiğini bilmeyen biriyim ben..20 yıllık hayatımda jambonu daha geçen hafta yedim ben..

Hemen masaya dalıp yemeye başladığım için, beni izleyen denizi fark etmedim..Beni izlediğini görünce hemen daha kibar yemeye başladım..Şimdi çocuk görmemiş falan der..Görmedim aslında ama ifşa etmeye gerek yok..

Denizin üstüne baktığımda, benim t-shirtlerimden birini ve gri bir eşofmanımı giymişti..Ve biz bugün bununla mağazaya gidecektik..Bu benim kıyafetlerimle bile yakışıklıysa,Ben mağazada olacakları düşünemiyorum..

******************************

"Bak kızım yolarım seni..O kadar öksürüyorum hala bakıyor yaa...Benim sevgilim kızım benim..Senin olma şansı yok..Anlama özürlü kaşar seni.."deyip kızın üstüne atladığımda deniz kaçıncı olduğunu unuttuğum bir şekilde belimden tuttu..Ve soyunma kabinlerinden birine soktu..

"Benim kıskanç yosunum..Ben hayatım boyunca seninim..Başkası diye bir şey yok benim için..Yosun varsa deniz var..Yosun yoksa denizde yok.."deyip beni duvara yaslayıp yaklaşamaya başladığında hemen kabinin kapısını açıp dışarı çıktım..

"Hadi çabuk giyin"dedim..Aslında on saniyede giyiniyordu ama dikkat çekmek istemediğimiz için orada bekliyordu bir süre..Ben kıyafetlere bakarken gözüme gömlek ve şişme mont ilişti..Bence bu denize çok yakışırdı..Askıyı tutup kaldırdığımda gereğinden çok daha ağırdı gömleğin içinden baktığımda içinde de gömlek ve şişme mont vardı..Oh my god haydar..Bunlar çift içindi..

Deniz kabinden çıktığında sırıtarak yanıma geldi.."Elindeki mükemmel onu almak istiyorum.."dedi ve elimden alıp beni de kolumdan sürükleyip kabine soktu..

"Çıkar üstünü ve dene görmek istiyorum ikimizin üstünde de.."dediğinde kaşlarımı çattım..Ne yani onun yanında üstümü değiştireceğimi mi sanıyordu..Çatık kaşlarımı görünce elini t-shirt'ün uclarına koyup yukarı doğru hızla sıyırdı..

"Diğer kabinler dolu..Hadi arkamı dönüyorum giyin.."deyip arkasını döndü ve o da t-shirtü kaslı sırtından sıyırıp çıkardı..Ama benim gözlerim kaslı sırtında takılı kalmıştı..Bir insanın sırtı bile etkileyici olabilir mi..Denizin şişme montu giydiğini görünce hemen gömleği giyip düğmelerini iliklemeye başladım..Şişme montunu giyen deniz bana yardım edip düğmeleri iliklemeye başladığında kafamı kaldırdım..Göz göze geldiğimizde sırıtarak bana yaklaşmaya başladı..Tam dudaklarımız birleşecekken kapıyı yumruklayıp"Sıra var burada, hızlı giyinin"diyen kadınla kafamı aşağı indirip düğmeleri ilikledim..Şişme montu da giyip,Aynadaki yansımamıza baktım..Ben onun yanında çirkin kalıyordum..O şu an yanımda bir elmas gibi parlarken ben emekli kadının kolundaki burma bilezik gibi duruyordum..Örgülü saçlarımı açıp gözümdeki gözlükleri çıkardım..Ve saçımı kulağımın üstünden ayırdım..Çantamdaki lensleri'de takıp aynadaki yansımama baktığımda şartlar eşitlenmişti..Ama bu seferde deniz kaşlarını çatmış'Niye bu süslenme'der gibi bakıyordu..

Çantamı koluma takıp kabinin kapısını açtığımda ,kapıda gerçekten bir kuyruk oluşmuştu..Hadi kızlar denizi görünce yanındakini dürtüp'Oha'diyorlar da,Erkekler bunu bana niye yapıyor anlamış değilim..Mağazadan çıkıp durağa yürümeye başladık...

Bugün kampüse gitmem gerekiyordu..Denizi de eve tek başına gönderemeyeceğim için,o da benimle gelmek zorundaydı..Deniz ilk defa otobüse binecekti..İstediğimiz otobüs gelince insanların itmeleriyle deniz kaşlarını çattı..Binmek için insanların niye ittiklerini anlamaya çalışıyordu galiba..İkimizde otobüse binip demirlerden tutunduk..Deniz hala etrafı gözetliyor ve anlamaya çalışıyordu..Yorulmuştum..Hem mağaza hem arabada ayakta durmak beni baya yoracaktı..Denize baktığımda koltukda oturan bir çiftin gözünün içine derin bir şekilde bakıyordu..Aradan on saniye geçmeden çift kalkıp bana ve denize koltuklarını verdiler..Deniz sırıtarak bana baktığında..Benim kafamda şampiyonlar ligi müziği çalıyordu..Ben koltukda oturan class yolcu grubundaydım..Ayağa kalkıp bütün yolculara hareket çekesim geldi..Nah size boş koltuk ezikler sizi..

Otobüs ineceğimiz yere gelince bu seferde inenler tarafından itilip kakıldık..Sonunda otobüsten indiğimizde,deniz elimden tutup kampüse bir adım attığında ,ben yere çivilenmiş gibi olduğum yerde duruyordum..Benim yürümediğimi gören deniz sıkıca elimi tuttu..

"Yanında ben oldukça kimse sana zarar veremez,yaklaşamaz...Söz veriyorum..Güven bana yosunum"

deyip mağazadan aldığım gözlüğü gözüne takıp benimkini de bana taktı..Ve kampüse girdik..İlk önce beni görüp şaşırıyor sonra da denizi görüp daha da şaşırıyorlardı..İlerde Beyza'nın elindeki kahveyi şaşkınlık dan zar zor tuttuğunu görünce gülümsedim..Deniz bu sefer Beyza'ya derince baktı..Beyza bir anda kendi elindeki kahveyi başından aşağı döktüğünde bütün okul kıkırdadı..Beyza da ne olduğunu anlamadan elindeki boş bardağa bakıyordu..Biraz ilerde Cenk vardı..İlk önce bana baktı ve tanıyamadı..Gözümdeki gözlüğü çıkarıp saçıma taktım..Beni tanıdığında ise gözleri irileşti..Yanımda Denizi görünce ise kaşlarını çattı.Onun yanından geçerken deniz Cenk'e öyle bir omuz atmıştı ki.Cenk yeri öpmüştü resmen..

Bekleyin bizi..Yosun ve Deniz geliyor..Robot sevgilim ve ben geliyorum..

Robot SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin