Kluci odjeli a já s Clai jsme si ještě povídali. Byli jsme jako v tranzu, poznali jsme kluky z 1D a seděli ještě před chvílí vedle nás na pohovce. Ani nevím jak, ale z toho povídání se nám chtělo spát a tak jsme usnuli v křeslech. Bylo to pohodlný ale i tak jsme se ráno vzbudili rozlámaný... kolem 5 ráno jsme se vzbudili a šli každá do svýho pokoje. Myslela jsem si že všechno to, co se dělo včera byl jenom sen ale pak mi přišla sms "ahoj Rose, nechtěli byste si odpoledne někam vyrazit? Vyzvedli bychom vás kolem 2 před hotelem a napadlo nás že bychom mohli 'dobít' Londýn ;D s láskou H.S. " po tomhle jsem si uvědomila že to bylo skutečné. Běžela jsem za Clai a ještě v půl 6 jsem jí vzbudila a řekla ji co se stalo. Hned vyskočila a už se nám spát nechtělo. Do půl 9 jsme leželi a povídali jsme si. Pak jsme se oblékli a vyrazili jsme do města. Koupili jsme si něco k snídani. Oběd jsme neřešili, něco si koupíme cestou s klukama. (Víme že Niall bude jídlo hledat taky :D ) bylo asi 11 když jsme se vrátili na hotel a tak jsme se začali chystat. Oblékli jsme se, upravila jsme Clai vlasy do copu. Já jsem si hlavu jenom umyla, vyfénovala a vyžehlila jsem si ofinu. Vím, že krátký vlasy patří ke klukům, ale nemám nějakou potřebu mít dlouhý vlasy. V půl druhý jsme byli přichystány a tak jsme si sedli a povídali jsme si. Za deset minut 2 jsme se obuli do balerýnek a šli jsme čekat před hotel. Nečekali jsme ani 5 minut. Když kluci přijeli, nasedli jsme do auta a Louis si neodpustil jeho připomínku jak jsme krásný. Jenom jsem se ušklíbla, ale když jsem viděla jeho varovnej pohled radši jsem nic neříkala. Vyrazili jsme někam, nám neznámo kam. Řídil Zayn takže se moc do debaty nezapojoval. Potom se Loui prokecl a řekl že jedeme navštívit jejich fajn kamarády. Usmáli jsme se a kývli jsme. Bylo nám jedno kam jedeme, hlavně že jsme s nima. Zastavili jsme po 2 hodinové cestě u velké vily. Ten koho jsme viděli se nás musel leknout. Stáli tam kluci z 5 Seconds of summer. Překvapením jsme ani nedýchala. Z ničeho nic se mi zase udělalo špatně, z nedostatku kyslíku. Omdlela jsem. Někdo mě odnesl domů. Asi po 20 minutách jsem se vzbudila a nad sebou uviděla hlavu Mika Clifforda. Myslela jsem že se mi to jen zdá a tak jsem zvedla ruku a omylem Mika píchla prstem do oka. "Auuuu" vyskočila jsem do sedí takže dostal ještě hlavičku. "Auuuuuuu" "promiň, promiň, promiň, promiň, promiň... já nechtěla, promiň!!" Rozbrečela jsem se jako malá holka. Objal mě "nic se nedeje, vážně. Všechno je v pohodě. Rose v klidu ano?" . "Dobře Miku " objala jsem ho a dala mu malou pusu na tvář. Usmál se a pomohl mi na nohy. Šla jsem ještě na záchod tak mi popsal cestu a čekal na mě abych se tu neztratila. Ze záchodu jsem do koupelny trefila ale do.jídelny s obývákem bych netrefili. Povídali jsme si a v tom mi Volala mamka.
Rozhovor
J: ahoj mami co potřebuješ?
M: ahoj jenom jak se máte a co děláte a jestli jste viděli ty svoje hvězdy.
J: máme se skvěle, sedíme u kluků ve vile, takže z toho vyplývá že jsme ty naše hvězdy viděli a skamarádili jsme se.
M: tak to je super. Tak se jim bez věnovat a ahoj.
J: ahoj
Konec rozhovoru
Šla jsem zpátky do kuchyně tak se mě všichni ptali kde jsem byla. Všichni až na Zayna. Ten si ani nevšiml že jsem pryč. Povídali jsme si asi do 7 do večera pak jsme museli domů. Se všema jsem si dala tel. Číslo a tak jsme si mohli psát. Kluci nás odvezli domů. Tam jsme se rozloučili a šli jsme na pokoj. Na pokoji jsme se pak vysprchovali, oblékli a se slovy "dobrou noc" jsme šli spát.
ČTEŠ
My Dream
Fiksi PenggemarPříběh který budete číst, pojednává o životě 14 lete Rose a jejím velkém snu. Rose miluje kluky z 1D.. jejim největším snem je kluky vidět. Ona však netuší co pro ni její nejlepší kamarádka Clai přichystala. Věřte nebo ne bude se jí to líbit