Ráno jsem se vzbudila asi v 9:00. Byla jsem celkem vyspaná a tak jsem si sedla a zapnula si film na notebooku. Asi po hodině sezení u filmu, jsem se rozhodla napsat Niallovi sms. "Ahoj Nialle mohl bys zajet a koupit mi něco k obědu? Ráda tě uvidím a nechci tu bejt celej den sama, aspon třeba na hodinku. Byla bych ráda :) pp Rose " v mžiku mi přišla odpověď " napadlo mě, že budeš mít hlad, postav vodu na čaj za 5 minut jsem tam :) mám překvapení. " první co mě napadlo bylo, že sem veze i Harryho. Když přijel, ulevilo se mi. Byl v autě jen Liam. Vystoupili z auta a Liam šel hned ke mě a objal mě. Objetí jsem mu vrátila a zeptala se co se děje, když jsem viděla slzy v jeho očích. "Rose měl jsem takovej strach že jsi vážně odletěla. Chtěl jsem jít na na letiště, koupit lístky a jet za tebou. " " Liame neboj, měla jsem v plánu odjet, ale Niall mi navrhnul tohle místo. Tak sem souhlasila " objali jsme se a pak jsme si šli vypít čaj. U čaje jsme si povídali. O Harrym nepadlo ani slovo, a byla jsem za to ráda. Pak Niallovi přišla sms. Od koho jinýho než od Harryho.
Nialk začal číst nahlas a to mě začalo ničit "ahoj Nialle, Rose mi nebere telefon, neodepisuje na smsky, ignoruje mě. Co mám dělat? tak moc mi chybí, miluju jí neskutečně moc. Ona je moje princezna, nikdy na ní nezapomenu! Ona je ta moje pravá kočička. Musím jí mít u sebe. Nialle prosím pomoz mi, co mám dělat?" Tohle mě zlomilo. Bezeslova jsem odešla od stolu a během chvíle jsem se vrátila s kuframa. "Kluci? Hoďte mě za Harrym, nechci ho trápit. Tímhle mi dokázal že mě fakt miluje..." oba kývli, uklidili jsme a nasedli jsme do auta. Vyjeli jsme a během 20 minut jsem stála před vilou. "Harry je doma sám, nejí, nespí.. potřebuje tě. " řekl Liam. Vyndala jsem si kufr, a kluci odjeli. Mávla jsem na ně, a vydala jsem se do vily. Zazvonila jsem a slyšela jsem jenom tiché "běžte pryč." Tim jsem usoudila, že je fakt dost zničenej. Ještě že mi kluci půjčili klíč. Odemkla jsem a šla jsem dovnitř. "Harry kde jsi? " zvolala jsem " Rose jsi to ty? Jsem v pokoji " vyběhla jsem schody a když jsem Harryho viděla, nevydržela jsem to. Musela jsem ho obejmout a políbit. V tu chvíli co jsem spojila naše rty mi bylo tak, jako nikdy. "Miluju tě Harry, omlouvám se že jsem neodepisovala ale na Niallovo chatě nebyl skoro signál. Musela jsem si to srovnat v hlavě a tak mě Niall odvezl tam. Omlouvám se lásko " pošeptala jsem. Podíval se na mě "Taky tě miluju! Slib mi že už mi neutečeš" "slibuju " odpověděla jsem. V tu chvíli už jsme se líbali a já po něm začala tak moc toužit. Po tom, aby byl zas ve mě. Tak neskutečně moc sem to chtěla. Svlíkla jsem mu tričko, pak kalhoty a trenky. To už jsem byla taky nahá. A pak jsem se s ním zase vyspala. Bylo to plné citů. Tak moc ho miluju. Už nikdy ho nenechám být. On je ten můj brouček, co mě dokáže dovést do rozpaků, vždy a všude. Tak moc pro mě znamená. Když sme se udělali, přitulila jsem se k němu a v jeho objetí jsem usnula. Spalo se mi krásně a už mi nic nechybělo. Jeho dech mě dovádí k šílenství. Miluju jeho tělo, je dokonalej. Kdybych mohla rozteču se slastí. Jen on je ten pravej!!!
ČTEŠ
My Dream
FanfictionPříběh který budete číst, pojednává o životě 14 lete Rose a jejím velkém snu. Rose miluje kluky z 1D.. jejim největším snem je kluky vidět. Ona však netuší co pro ni její nejlepší kamarádka Clai přichystala. Věřte nebo ne bude se jí to líbit