Když jsem se vzbudila, seděl vedle mě Loui. Vypadal že brečel. "co se stalo Loui? A prosím nelži mi. ,, řekla jsem mu a pohladila jsem ho po zádech. Kouknul na mě a zakýval hlavou na nesouhlas. "Nezlob se, ale nesmím nic říct. Mám to zakázaný. Omlouvám se. ,, Podívala jsem se na něj, zvedla jsem se z postele, vzala jsem si první oblečení co jsem našla a šla jsem se oblíknout do koupelny. Oblíkla jsem se, vzala jsem si v pokoji mobil, peníze a klíč od pokoje a odešla jsem. Byla jsem rozhodnutá vrátit se domů. Vzdát se svýho snu a odejít. Rozejít se s Harrym, opustit Clai a kluky, opustit tohle krásný město... Rozhodla jsem se. Vracím se zase domů. Ale teď už doopravdy. Došla jsem na letiště a koupila jsem si letenku na druhý den. Vrátila jsem se zpět na hotel. Začala jsem si balit věci a přišla Clai. "Ahoj, ty ses rozhodla si tu uklidit? Tyjo už bylo na čase. ,, začala se smát. "Ne. Zítra odlítám, vracím se domů. Sen jsem si splnila. Viděla jsem kluky z 1D a byla jsem tu s tebou. Je na čase všeho se vzdát a začít žít tak jako předtím. ,, Koukla jsem na ní a nepřestávala jsem si skládat oblečení do kufru. Stála mezi dveřma a nic neřekla. Pak se otočila a bezeslova odešla. Po chvíli jsem slyšela jak telefonuje. Podle rozhovoru jsem zjistila že to byl Harry, který byl na cestě sem. Věděla jsem, že pro mě měl nějaký překvapení ale to mě nezastavilo v tom abych balila dál. Oblečení jsem měla zbalený a tak jsem si zbalila zbytek věcí co jsem tu měla. Bude mi to tu chybět ale bude to tak lepší, pomyslela jsem si když jsem se rozhlídla po pokoji ve kterým ležel jeden kufr a kabelka. Z přemýšlení mě vytrhl Harryho hlas. ,,proč?!" zeptal se zničeně. podívala jsem se na něj ,, sen jsem si splnila. Mým snem bylo, poznat vás společně s Clai po boku, tys byl velkej bonus k cestě sem. Harry miluju tě ale bude lepší když se vrátím tam kam patřím. Budeš mi chybět. Zasloužíš si lepší. Dávejte mi tady na sebe pozor a hlavně ty. Oba víme že vám za chvíli začne turné a budete pryč třeba 5 měsíců a my s Clai tu budem muset zůstat. Nebudu Clai nutit k odletu. Jen chci aby jste se se mnou šli na letiště rozloučit. Miluji tě Harry. " ukončila jsem svůj proslov a objala jsem ho. Věděla jsem, že brečí. Z ničeho nic se ozval Harry. ,, Ty mi odjedeš a budu na turné sám. Liam, Zayn, Louis i Niall tam budou mít své přítelkyně a já tam budu sám. To bylo to překvapení na turné bychom jeli všichni, ovšem vidím že už máš i letenku a proto tě nebudu prosit abys zůstala. Víš co chci tak je rozhodnutí jen na tobě. Navždy tě budu milovat Rose." řekl Harry. Kývla jsem. A odešla jsem z pokoje. Už bylo celkem pozdě tak jsem si dala sprchu a zeptala jsem se Harryho jestli naposledy přespí u mě v posteli. Souhlasil. Šli jsme si lehnout. Naposledy jsme se spolu chtěli vyspat. Pak jsme se k sobě přitulili a já šla spát. Letadlo mi letí zítra ve 2 odpoledne a tak se chci vyspat. Když jsem se probrala bylo asi 10 hodin. To bylo tak akorát na čase se začít připravovat. Oblekla jsem se, namalovala jsem se. Vzala jsem kufr a dala ho do společný místnosti. Najedla jsem se a všem jsem odeslala sms aby přišli co nejrychleji. Během půl hodinky tam všichni byli a tak jsem se s nima začala loučit. Všichni sme brečeli. Harry mě předtím požádal o ruku. Přijala jsem jeho nabídku ale teď se všechno rozplyne jako oblaka dýmu. Já se vrátím domů a on si vezme jinou. S Clai jsme se objímali a brečeli jsme. Vím že my dvě zůstaneme kamarádky i přes vzdálenost. Mám je všechny moc ráda. Vidali jsme se na letiště. Všichni šli se mnou. Na letišti sme se loučili znovu, už bylo na čase jít k letadlu. Ale pak sem viděla nějakýho chlápka jak se rozčiluje nad tím že nemá letenku zpátky do čech a že už jí nestíhá koupit. V tu chvíli sem změnila názor. Turné s klukama po boku? To zní super. Šla jsem jakoby k letadlu a odchytla jsem si toho chlapa. Prodala jsem mu svojí letenku aby se mohl vrátit k rodině. Moje rodina je tady. Hary, Liam, Louis, Zayn, Nail a moje milovaná Clai. Obešla jsem je tak aby mě neviděli. Nastupovali do taxíku a já zavolala "Harry, je tam pro mě ještě místo? Nebo se chceš dál trápit? " věděla jsem že letadlo už nestihnu ale to mi vůbec nevadilo. Harry se otočil a se slzama se za mnou rozběhl. Objal mě, políbil mě a řekl že už mě nikdy nepustí. Byla jsem šťastná. Miluju ho. Takže 5ti měsíční turné začíná za 2 dny a všichni budem spolu. Už se těším.
ČTEŠ
My Dream
FanfictionPříběh který budete číst, pojednává o životě 14 lete Rose a jejím velkém snu. Rose miluje kluky z 1D.. jejim největším snem je kluky vidět. Ona však netuší co pro ni její nejlepší kamarádka Clai přichystala. Věřte nebo ne bude se jí to líbit