14.kapitola

6 1 0
                                    

Začali jsme balit na turné. Vzali jsme si s Clai všechny naše věci a měli jsme sbaleno. Kluci sbalili věci a mohli jsme vyrazit na cestu. Vyrazili jsme o den dřív. S Clai sme se těšili jako malý, ovšem pro kluky to bylo zase další "nudný" turné.  Než jsme vyrazili, stavili jsme se v restauraci na oběd. Dali jsme si pizzu. Když jsme dojedli, já s Clai sme šli ještě na záchod. Když jsme se vrátili kluci už tam nebyli.  "Zase za nás zaplatili" řekla naštvaně Clai. "Budem dělat uražený? " odvětila jsem a odpovědí mi bylo zakývání hlavou na znamení souhlasu.  Šli jsme ven a kluci čekali před minibusem, my jen prošly kolem a šli sme si sednout. Sedly sme si vedle sebe, zapnuli sluchátka a poslouchali jsme songy. Kluci netušili co se děje a my s nima skoro celý odpoledne nepromluvili. Poslouchali sme písničky a pak jsme usnuli. Vzbudilo nás až hlasitý troubení aut kolem nás a ták jsme usoudili že jsme na dálnici. Kluci se nás ptali co se děje, já neodpovídala a Clai se ujala slova "víte že nerady vidíme jak za nás platíte a stejně jste to zaplatili. " jen koukali a pak se Liam ujal slova "holky platíme za vás jelikož jste součást naší rodiny.  Domluvíme se tak že se na platbu budem skládat rovným dílem jo?" Kývli jsme na souhlas a najednou se před námi objevili 3 holky. Nechápaly jsme kdo to je. Liam objal nějakou blondýnu, jmenuje se Molly, Zayn objal drobnou brunetku Emmu a Nial objal černovlásku s růžovým melírem Chloe. Holky vypadali v pohodě tak jsme se s nima seznámili a do večera jsme se bavili o všelijakých památkách které bychom mohli během turné navštívit. Pak jsem usnula a nevím co se dělo dál. Když jsem se probudila všichni ostatní spali a tak jsem si vzala sluchátka a poslouchala jsem písničky potom jsem zase usnula.

Doufám že se můj příběh zatím líbí. Za jakýkoliv názor do komentářů budu ráda.  Pokud mám něco zlepšit ták co..

My Dream Kde žijí příběhy. Začni objevovat