Bana ufaklık deme...

5.3K 166 3
                                    

Sizce dünyadaki en kötü ses nedir? Benim alarm seside.Her sabah rüyalarımı bok gibi sesiyle yarıda kesen ses.Allahım sen benim canımı alda kurtulsam.Bu arada ben elif. Elif keskin, 17 yaşındayım ve 11.sınıfım.Babamla birlikte izmirde yaşıyoruz. Annem yok daha doğrusu ben onu hiç tanımadım.Ben 1,5 yaşındayken bizi terk edip başka bir adamla evlenmiş.Onu tanımıyorum hatta inanirmisiniz bilmiyorum ama adını bile bilmiyorum tek bildiğim babamın ona öfkeli olmasından dolayı annem den hiç bahsetmemesi.Bende ona kırgınım kızgın değilim ama bilmiyorum her ne kadar kırgın olsamda içimde büyük bir boşluk var.Onu özlüyomuyum bilmiyorum sanki birazcık yani azıcık offf gerçekten bilmiyorum...

Ben düşüncelerimle boğuşurken birinin hayvan gibi kapıyı açmasıyla olduğum yerde sıçradım. Bu hayvan kimmi ben size söyliyim kardeşim dediğim canımdan çok sevdiğim kankam yağmur. Hayvan dediğime bakmayın tam bir öküz hani erkekler için kullanılan bir kelime yaa işte bu yağmur için geçerli değil çünkü oda öküz. Ben bunları düşünürken ani bir çığlıkla havaya sıçradım ve daha ne olduğunu anlamadan kendimi yerle öpüşürken buldum. O sırada kulağıma yağmurun kahkahası geldi. Ben daha yerden kalkmadan yağmur bana bakın " kızım bir kerede ben gelmeden önce kalksan olmaz mı?"dedi ve bir kahkaha daha attı. Peki ben bunu yağmurun yanına bırakırmıyım.Tabikide evet çünkü o sırada odaya emir girdi.Emir kimmi? Emir benim çocukluk aşkım ve bugüne kadar sevdiğim tek erkek hee bu arada söylemeden geçemicem emir aynı zamanda yağmurun abisi.Ah emir ahhh. Birinin beni belimden kaldırmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım.Kafamı kaldırdığımda emirino muhteşem gülüşüyle karşılaştım.Allahım sana geliyorum hemen toparlayıp ayağa kalktım ve emire bakarak "teşekkür ederim "dedim.Emir elini omzuma atarak bana doğru eğildi ve kulağıma "Önemli değil ufaklık"dedi piç bir sırıtışla. Bi dakka yaa o bana yine ufaklık mi dedi.Her defasında bunu söylüyo ve benimde sinirlerim bozuluyo.Emirin omzuma attığı elini hızla iterek banyoya gittim, kapıyı kapatmadan önce emire bakıp "Bana ufaklık deme "diyip sinirlendim kapıyı hem yağmurun hemde emirin yüzüne çarptım...

KANKAMIN ABİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin