Abime Aşıksın...

4.2K 124 4
                                    

Multimedya yağmur ve elif

Yağmurun ağzından;

Elif'in öyle yerde şaşkın ve sinirli görünce kahkahayı bastım.O sırada içeriye abim geldi.Aslinda emir de diyebilrim sonuçta aramızda sadece 1 yaş var ama yinede saygıdan olsa gerek abi diyorum çokta sorun değil :) Emir Elif'i öyle yerde görünce oda güldü ve hemen elif in yanına gidip onu kaldırdı. Elif kendini toparlayıp emire teşekkür  etti. Emir elif in omzuna elini attı ve ona doğru eğilerek  "Önemli değil ufaklık"dedi ve o laftan sonra elif sinirlenip banyoya gitti. Gitmeden öncede sinirle kapıyı yüzümüze çarptı. O anda emirle ikimiz anlamayan bakışlarla birbirimize baktık. Emir yanıma gelip "Ne oldu ?  Neden böyle bi tepki verdi! " dedi fısıltıyla, bende ona 'ne biliyim ben' dercesine baktım ve onu odadan çıkardım. Emir 'i kovduktan  hemen banyoya gittim. Elif yere çökmüş başını duvara yaslanmış  bir şekilde hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. "E-el-elif iyimisin"dedim ağlamaklı bir şekilde. Bir anda kollarını boynuma doladı ve tekrar hıçkırıklara boğuldu. Yaklaşık 10 dakika ağladıktan sonra başını kaldırdı ve ağlamaktan şişmiş gözlerini gözlerime dikerek "canım acıyor, bana ufaklık dediğinde beni görmezden geldiğinde ya da ne bileyim beni kardeşi gibi gördüğünde canım acıyor." dedi ve tekrar ağlamaya başladı. O an öylece donup kalmıştım. Ne diyeceğimi bilemedim. Kardeşim dediğim kız abim ona böyle davranıyo diye ağladı. Peki neden ? Bi dakka bi dakka ... iyide anca aşık olan birinin canı bu kadar yanar. Yok artık elif Emiri mi seviyooo. Yok daha neler , ben bunca zaman nasıl farkedemedim. Ah aptal kafam bir de kıza gel abime kız ayarlayalım diyodum. Kendimi şuanda çok ama çok tebrik ediyorum böyle bir aptallık yaptığım için...

Düşüncelerimi bi kenara bırakıp Elif'i oturduğu yerden kaldırdım ve kendine gelmesi için onu banyoda yalnız bırakıp odaya geçtim ayrıca benimde kendime gelmem gerekiyordu çünkü öğrendiklerime hala inanamıyorum. Sanırım bu olanları sindirmek biraz zaman alacak.

        ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Elif'in ağzından;
Sinirle kapıyı yüzlerine çarptıktan  sonra kendimi daha fazla tutamayıp yere bıraktım ve birden hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. O sırada odadan sesler geldi. Sanırım yağmur Emiri bir şekilde odadan kovdu ama banane şuanda canım çok yaniyoo. Kalbimde hissettiğim ağrıyla ağlamam dahada şiddetlendi.
Biranda kapının açılmasıyla hafiften olsa buğulanan  gözlerimi açtım ve yağmurun sesini duydum " E-el-elif  iyimisin"dedi ağlamaklı bir sesle , o an gözlerimi tamamen açıp yağmura baktım ve kollarımı boynuna dolayıp gözyaşlarımın tekrar sel olmasına izin verdim.Yaklaşık 10 dakika sonra gözlerimi yağmura dikip " canım acıyor,bana ufaklık dediğinde beni görmezden geldiğinde ya da ne bileyim beni kardeşi gibi gördüğünde canım acıyor. "dedim ve tekrar ağlamaya başladım. Yağmur beni anlamış olacak ki beni yavaşça ayağa kaldırdı ve kendime gelebilmem için yalnız bıraktı. Yağmur gittikten sonra duşakabine girip soğuk suyla duş aldım ve şuanda tek hissettiğim  soğuk suyun bütün bedenimi rahatlatmasıydı.  Duş aldıktan sonra bornozumu giyip banyodan çıktım. Yağmur yatağın üzerinde bağdaş kurup oturmuş beni bekliyodu. Hiç bişey demeden dolabıma yöneldim ve dolaptan aldığım  okul formlarımı üzerime  geçirdim. Arka mı döndüğümde yağmur ayaklanmış  kapının orda beni bekliyodu. Birbirimizle tek kelime etmeden odanın çıktık. Zaten ne diyebilirdik ki ona söylemediğim için bana çok kırıldı. Ama nasıl diye bilirdimki "yağmur ben çocukluğumdan beri Emiri seviyorum"diye ya arkadaşlığımız bozulsaydı ya yağmur beni abisine yavşayan bir kız olarak görseydi. Offf allahım offf  napcam ben hoş şuanda bile yağmurla arkadaşlığımız tehlikede ama ne yapabilirim ki ben onu ilk gördüğümden beri çok seviyorum. Birinin omzuma dokunmasiyla düşüncelerimi bir kenara ittim. Arkama baktığımda yağmur beni kolumdan tutuyodu." Elif dikkat et şimdi bi yere takılıp düşeceksin ve yine başıma kalacaksın " dedi hayal kırıklığıyla birleşik bir tebessümle. Bende elini tuttum ve buruk bir tebessümle "tamam " dedim. Aşağı indiğimizde sudeyle emirin sarmaş dolaş bir şekilde konuştuklarını gördüm. Daha doğrusu Sude kollarını emirin boynuna dolamış ve kahkaha atıyodu. O an ölüm gibi gelen o açıdan tekrar kalbime uğradı ve gözlerimden istemeden de olsa bir damla tutunduğu yeri terk etti...

Arkadaşlar biraz kısa olabilir kusura bakmayın.Hikayeyi boğmak istemiyorum o yüzden .Bu arada umarım beğenirsiniz,  yorum yapıp oylarsaniz sevinirim.Gelecek bölümün bir kısmı emirin ağzından olacak ve bu bölümde yağmur ve elif in arkadaşlığı için krıtik bir bölüm olacak.Bakalim bizim iki arkdaş dostlukları hakkında nasıl bir karar alacaklar ve unutmadan arkadaşlar sude den bahsettim yeni bölümde sudenin kim olduğunu ögerneceksiniz ...İyi okumalar ☺☺

KANKAMIN ABİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin