Emirin dudaklarının sıcaklığı yakıp kavurdu beni. Eğer biraz daha öyle kalırsak dudaklarının tadını almam an meselesiydi. Buna hazır değildim. Emiri öpmeye hazır değilim. Ani bir hareketle kendimi geri çektim ve emirin gözlerine baktım. O kadar masum görünüyordu ki ... Ahhh ne diyorum ben , kendine gel elif. İç sesimi dinleyip kendimi toparladım. Boğazımı temizleyip "Neden geldin?" dedim titreyen bir sesle. Emir bir adım atıp aramızdaki mesafeyi kapatarak yanıma geldi ve elleriyle çenemi kavrayıp ona bakmamı sağladı. "Elif ben çok üzgünüm. Dün seni öyle görünce sinirlendim. Bütün o söylediklerim sinirle çıktı ağzındam. Özür dilerim. " dedi ve ellerimi tuttu. Ne diyeceğimi bilemedim. Ama gerçekten söyledikleri ve sudeye olan davranışları canımı çok yaktı. Ben onu bu kadar çok severken o canımı yakmaktan başka bişey yapmıyo.
Ellerimi hızla ellerinin arasından çekip bir iki adım geriye gittim. Yüzüne bakmaya cesaretim yoktu. Gözlerimi yere sabitleyip " Özür dilemene gerek yok. Hatalı olan bendim ve sende haklısın sonuçta üstüne saldırdığım kadın sevgilinin annesi o yüzden özür dilemene gerek yok EMİR abi." dedim son iki kelimeyi söylerken gözlerine baktım. Şaşırmıştı ama neye ? Sudenin onun sevgilisi olduğunu bilmeme mi yoksa ona ' abi ' dememe mi? Hangisi. Emir kaşlarını çatmış şaşkın bir şekilde bakmaya devam etti. Yaklaşık bir 5 dakika sonra derin bir nefes alıp , eliyle ensesini kaşıdı ve gözlerime bakıp " Ne saçmalıyosun sen . Sudeyle aramda hiç bişey yok olamazda . Ben sadece dün onu ve annesini öyle görünce yardım etmek istedim ve dün sana söylediklerimi de düşününce senin ne kadar kırdığı mı fark ettim bu yüzden de sen özür dilemek istedim. Hepsi bu ."dedi sakin ama bi o kadarda sert bir ses tonuyla. O an ona ne söyleyeceğimi bilemedim. Herşeyi yanlış anlamıştım. Ama neden sudeyi öptü? Hem de açlıktan çıkmış gibi. 'Erkek kızım o sudede seksi tabi öper ne sandın ' iç sesim doğrumu söylüyordu. Toparlan elif toparlan. İç sesimi susturup üzgün bir şekilde emire baktım. "Ben özür dilerim . Yanlış anladım. Yani sudeyle çok yakındınız ondan "dedim ve daha fazla utanmamakicin başımı öne eğdim. Emir başımı kaldırıp " Tamam sorun değil. Ama şimdi söyle bakalım affetin mi beni ufaklık " dedi ve yine o muhteşem gülümsemesini sergiledi. Kendimi tutamayıp kırdadım ve "Afettim" dedim. Emir bir anda beni kucaklayıp kendi etrafında döndürmeye başladı. "Teşekkür ederim ufaklık"dedi. O kadar hoşuma gitmişti ki yaptığı o hareket dayanamayıp bi kahkaha attım. "Neden teşekkür ediyosun ki ? " dedim. Beni yere indirip "Beni affettiğin için "dedi ve göz kırıpıp arabasına doğru yürümeye başladı. Ee burada sap gibi kalacak değilim bende peşinden gidip arabasına atladım. Emir beni eve bıraktıktan sonra rahat bir duş alıp hemen uyudum.
************Sabah alarmın sesiyle uyandım. Hemen kalkıp duş aldım ve dolabımın karşısına geçip okul formlarımı üzerime geçirdim. Saçlarıma şekil verip dudağıma çilekli dudak balmımıda sürdükten sonra aynada son bir kez kendime bakıp aşağı indim. Kulağıma dolan korna sesiyle hemen bahçeye çıktım. Yağmur arabanın penceresinden başını çıkarıp el sallarken, emir de arabaya yaslanmış beni bekliyorlardı. Allahım bu çocuk bu kadar güzel gülmek zorundamı. O nasıl bir gülüştür yaaa gülüşünü yedigimmmmmm. Hemen aklımda ki saçma fikirlere son verip yanlarına gittim. Vakit kaybetmeden arabaya atlayıp okula doğru yol aldık. Okula geldiğimizde Emir arabayı okulun otoparkına park etti. Arabadan inip bahçeye geçtik. Ben ve yağmur bizimkilerin yanına giderken emir de arkadaşlarının yanına gitti. Bu arada bizimkiler demişken Ayşegül,Ali ve Murat. Bu üçüyle çocukluk arkadaşıyız. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez. Kısacası kardeş gibiyiz.
Yanlarına gittiğimizde Ali her zamanki Ayşegül 'ün saçlarıyla oynayıp onu delirtiyodu. Aslında ikiside birbirine aşık ama birbirlerine söylemekten çekiniyorlar
Sanırım bi ara ikisine el atsam iyi olur yoksa ikisininde birbirine açılacağı yok.♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤》》
Emirin ağzından;
Kızlar arkadaşlarının yanına giderken bende bizim çocukların yanına gittim. Yine her zaman ki gibi yayılmışlar masaya kızları kesiyorlar. Yanlarına gittiğimde Berk "Emir oğlum şu esmere baksana lan taş gibi." dedi. Berk'in kafasına bi tane vurup "Lan oğlum bi kerede rahat dur lan senin bu azgınlığın yüzünden kızlar kaçıp gidiyo "dedim ve bi kahkaha tufanı koptu masada. Berk yüzünü buruşturup dahada çok yayıldı oturduğu yere. Mert "Lan onu bunu bırakında şu kız çok güzel "dedi
Hepimiz mert 'in kestiği kıza baktık. Tabi ben bakar bakmaz şok oldum ve sinirlendim . Mertin omzuna sert bi yumruk geçirerek "Lan! Sen benim kardeşime mi sulanıyon. " dedim. Mert vurduğum yeri ovarak "Ne senin kardeşine sulancam lan saçmalama. Yağmurda evelallah benim kardeşim yanındaki sarışını diyom" dedi. Yağmur lara doğru baktığımda masada sadece sarışın olarak Elif var.
Mert 'in dediğinden sonra biraz olsun sinirim geçmişti ama Elif 'ede sulanmasına izin vercek değilim sonuçta o da benim kardeşim gibi."Bana bak mert o kızdan da uzak ducaksın" dedim dişlerimin arasından tıslayarak. Mert bana bakıp " Neden miş o sonuçta Elif senin öz kardeşin değil sadece kardeşinin arkadaşı o kadar . Buda seni ilgilendirmez . Hem bana baksana sen yoksa sen bu kıza aşıkmısın?"dedi ,Mert 'in son sözü beni çileden çıkardı elimi sert bir şekilde masaya vurarak "Ne diyon lan sen ne saçmalıyosun. Yok öyle bişey hem zaten elif sana bakmaz boşa heveslenme ."dedim ve sakinleşmeye çalıştım. Son söylediklerim Mert 'in zoruna gitmiş olacak ki oda yumruğunu masaya vurdu " Neden bakmazmış? Bütün kızlar bakıyo bi o mu bakmıcak. Ne Emir Kozan yoksa sana mı bakacağını sanıyorsun. " dedi ve işte şimdi kan beynime sıçradı . Tam ayağa kalkıp Mert 'e dalcakken Cenk ortaya bi iddia attı."Tamam lan ikinizde sakin olun madem sen elif 'i istiyon ve sende mert'in elif'den uzak kalmasını istiyon o zaman sana 1 hafta süre Elif'i kendine aşık ve ona 'seni seviyorum ' dedirt mert de ondan uzak dursun ama yok kızı kendine aşık edemedin o zaman sen aradan çekilceksin ve mert kızı alır.Ama bu sadece emir geçerli değil senin içinde geçerli mert efendi ikinizde 1 hafta içinde Elifi kendinize aşık etceksiniz hangimiz kazanırsa Elifi o alır ve kim kaybederse kızdan uzak durur.Şimdi söyleyin beyler varmısınız? " dedi. Mert hemen piçce sırıtıp "Ben varım " dedi tabi varım der pezevenk. Peki ya ben ne diyeceğim kardeşim dediğim kızı kendime nasıl aşık etcem ama Mert'e de bırakmam kızı üzer o piç. Kafamı yana çevirip bir süre Elif 'e baktım ve sonunda kararımı verip Mert 'e onun bana yaptığı gibi piçce sırıtarak "Bende varım" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANKAMIN ABİSİ
RandomSiz kankanızın abisine aşık olsaydınız ne yaparsınız? Peki ya kankanızın abisi bir iddia sonucu size aşık olsa...