Harry Styles.
Ik voelde me verdoofd alsof mijn hart eruit was gerukt binnen enkele seconden. Wilde Louis me dan zo graag kwetsen door met haar te zoenen voor mijn ogen. Hij praatte toch niet? Hij vertrouwde haar toch nog minder dan mij? Ik wist het allemaal even niet meer en daarom zakte ik langs mijn bedrand naar beneden. Ik wist niet of het wel zin had nog een keer te gaan. Ik zou Louis en Alice toch weer samen zien. Hij zou me niet eens willen zien dat was wel duidelijk. Maar toch deed het zo'n pijn. Echt voor heel even had ik gedacht dat Louis en ik een wij konden worden.
Stom dat is waar ze me voor aan zouden zien. Hoe kon je nou verliefd worden op een jongen die niet eens tegen je sprak en nota bene een meisje zoende voor je gezicht. Tja antwoord geven kon ik moeilijk want het was me gebeurd mijn leven bestond eigenlijk alleen nog maar uit Louis tomlinson de jongen die mijn hart had meegenomen en tegelijkertijd kapot had gemaakt door een simpele kus. Zo simpel was die helaas niet voor mij. Hoe stom was ik dan ook om er heen te gaan en willen vertellen wat ik voelde. Want zelfs dat had in deze situatie niets uitgemaakt.
Ik kon mezelf alleen nog maar verwijten stellen aan hoe stom ik wel niet was maar tegelijkertijd mistte ik Louis en het gevoel bleef zich maar versterken alsof ze graag wilden dat ik er kapot aan ging. Het leek wel alsof ik nu juist nog meer moeite moest doen om Louis van me te laten houden. Hoe kon ik nou tot hem doordringen dat ik voor hem gevallen was vanaf dag een dat ik hem zag. Hij is zo ontzettend mooi dat het ontzettend veel pijn doet dat de lippen die de mijne hebben geraakt nu ook de hare hebben geraakt.
Ze verdiende het niet om hem te zoenen. Natuurlijk ik was jaloers maar dan nog ze had vanaf dag 1 al de pik op mij. Ik had het niet doorgehad door haar act maar alles kwam haar even goed uit want ze had nu wat ze wilde en ik, ik bleef achter met een hart dat nu in duizenden stukjes kapot in mijn borstkas lag. Ze had oh zo aardig gedaan maar ze viel altijd al op Louis en ik had het niet door. Vanaf dag 1 werd het me verboden bij Louis langs te gaan maar na een tijdje kreeg ik eindelijk waar ik voor gekomen was natuurlijk heeft zij dit geen plekje kunnen geven en kwam haar dit goed uit.
Louis stond op het punt iemand in vertrouwen te nemen toen dit moest gebeuren. Zij heef mijn plek ingenomen en ik voelde dat woede mijn lichaam over begon te nemen. ik kon niet meer.
Tranen verlieten mijn ooghoeken en ze spatte een voor een kapot op het tapijt dat gelegd was in mijn kamer op het grijze stof ontstonden dikke natte plekken van de hoeveelheid traanvocht mijn ogen verliet. Ik had hem nodig. Ik had hem zo ontzettend nodig ik kon niet meer. Zolang was het niet geleden maar normaal was ik daar elke dag ik heb me zo aan iets vastgeplakt wat er uiteindelijk niet bleek te zijn en dat besef is zo hard. Hoe kon ik ook denken dat hij van me hield zoals ik dat van hem deed.
Ik was stom om te denken dat hij me vertrouwde maar aan de andere kant was het, het beste gevoel wat ik de afgelopen jaren had gehad. Hij liet me glimlachen en gelukkig voelen maar tegelijkertijd voelde ik me nu zwaar klote en lag ik als een jankende baby op de grond. Hoewel het me opluchtte ik gooide alles eruit wat me zo dwarsgezeten had en dat was op dit moment alles wat telde voor ik vermoeid mijn ogen sloot en wegzakte in een diepe zwarte wereld.
~
Seuw ohmygod het spijt me zo voor het lange niet updaten * ook voor het feit dat deze niet zolang is als dat ik normaal doe * Het is rot om toe te geven maar mijn inspiratie hiervoor raakt zo ontzettend op en dat is denk ik waarom mijn updates er langer over doen hiervoor mijn wel gemeende excuses en ik zal mijn best doen meer en langer te schrijven omdat ik echt vindt dat dit nodig is.
Daarom zeg ik vast het kan zijn dat ik misschien me bedenk want dit hoofdstuk is prut dat ik het verwijder en herschrijf langer en beter en zeker omdat het nu eigenlijk al tijd was voor mij om te slapen aangezien mijn wekker zeer vroeg gaat maar ik vond dat ik dit niet kon maken dus sorry als dit weer een teleurstelling is maar dan weet je de rede daarvan ik doe mijn best en ik hoop dat ik dan ook misschien wel met een beter stuk kan komen dan dit.
All The Lava x Nadja.
JE LEEST
Our Secret ~ Larry Stylinson.
FanfictionDe 23 Jarige Louis Tomlinson. Heeft zich sinds de dood van zijn zusje teruggetrokken. Hij praat niet meer en is daardoor gedropt in een kliniek door zijn moeder. ~ Harry Styles de 21 Jarige nieuwe medewerker bij Trying to be happy. Zijn ogen vallen...