2. Bölüm

32 3 0
                                    


'' Sude!''yok artık .Daha neler dememe kalmadan gıcık gıcık Sude'ye sırıtan bir adet kalascık ve aileleri ay ne hoş dimi?O kalasın büyük boyumu ayy ne tatlı . Annemin ''Hoşgeldiniz ''demesiyle kendime geldim .Selamlaşmanın ardından sevgili annecim pek kıymetli misafirlerimizi salona geçirdi .Tam koltuğa oturdum .Üzerimdeki paçavraları fark ettim .Uff inat edicek günü buldum yani neyse hemen odama kaçmalıyım .Babam''Sofraya geçelim .Keyifli sohbetimize sofrada devam edelim .''dedi.Herkes oturmuş benim neden ayakta dikildiğime anlam veremiyorlardı .Babam''Otursana kızım ''dedi.Bende durur muyum hiç''Baba dışarıdan geldim üzerimi değiştiremedim .Hem elimi yüzümü yıkayayım .Siz başlayın ben geliyorum .''dedim .Babam tam ''Eee sen dış-''derken annem dürtünce sustu .''Müsadenizle ''deyip apar topar odama attım kendimi .Dolabımı karıştırdım .Hemen şort kombini yapıp hazırlanıyorum .Galiba sloganımı buldum her daim şort .Hızlı adımlarla merdiveni indim .

Ohoooo ben gideli sohbet derinleşmiş .Masadaki yerimi alıyorum .Sohbet gruplarına bakıyorum .Anneler,babalar,kalas ve Sude olmak üzere üç grup kurmuşlar .Allah'dan kalasın büyük boyu yanımda oturuyor .Kimse ile konuşmadan öylece grupları izliyor .''Merhaba ben Aylin .Sende kalas-''ayy az daha kalasın abisi diyordum .Ama şimdi nasıl düzelteceğim?''Sende kalasları sever misin ?Ben bayılırımda.''dedim .Uff daha saçma bir şey bulamazdım galiba .Espri yaptım zannedip kahkahalar atmaya başıyor .Çok şükür kurtuldum derken bir bakıyorum herkes bize bakıyor .Çaktırmamak için gülüyor rolü yapıyorum .Kalasların annesi ''Oğlum hayırdır?Sen nadir gülersin ne oldu ?Anlatın da biz de gülelim.''diyor.''Aylin'in espri yaptı da ona güldüm .Ama aramızda .''deyip tekrar kahkaha atmaya başlayınca bende gülmeye devam ettim .Bol kahkahalı yemekten sonra babalar iş konuşmak için çalışma odasına anneler ise laflamak için oturma odasına gittiler .Dördümüz salondaki kaldık .

Ben ve büyük kalas üçlü koltuğa ,kalas ve Sude'de ikili koltuğa oturduk .Büyük kalası tanımak için sorular sormaya karar verdim .''Büyük ka-''ayy yine ağzımdan kaçtı .''Cümlenin devamını getir .''dedi sırıtarak .''Ben sana neler yapmaktan hoşlanırsın diyecektim .Ağzımdan kaçtı madem sorayım .Sana büyük kalas diyebilir miyim?''yine o an aklına geldi galiba kahkahalara boğuldu.''Diyebilirsin tabi.''dedi .Sanki iltifat etmişim gibi bakıyordu .İkili koltuğa baktığımda kalas ve Sude şaşkın gözlerle bize bakıyordu .''Hadi PS3 oynayalım .''dedim.''Dur idda selfiesi çekilelim'' dedim.Hala bize bakıyorlardı .Tabi ben kazandım .Babamın taktikleri sağolsun .''Eee ne istiyorsun imkansızı yenen ?''dedi.''Sonra karar vericem .Hadi gel final selfiesi çekilelim.''dedim.Ya bunlar hala bize bakıyor .Babalar içeri girdiler .Baban''Oooo kızım bizsiz PS3 ha eee kızım ne kazandın?''diye sorunca büyük kalas ''Nerden kazandığını biliyorsunuz ?Belki ben kazandım.''dedi.Babam ''Çünkü o babasının prensesi .Eeee kızım ne kazandın?''dedi .Bende ''Daha karar vermedim .''dedim .Hemen ardından anneler gelince ''Kalkalım''dediler.Büyük odun telefon numarasını verdi .Kapıdan çıkarken ara beni işareti yaptı .Tabi bizimkiler gülerek bize bakmakla yetindiler .

Üzerimi değiştirip yatağa attım kendimi .Uff tam uykuya dalacakken kim arıyor bu saatte?
"Alo"

Papatya'nın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin